En voor de chickies is er niets meer te genieten nu Andy eruit ligt, op Ted na dan!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
held!
[..]
zoals ik al zei gisteren: 3 lekkere wijven en een plork
Hantuchova vs Sharapova
God vs Tsonga
Zijn de finales..dan weten jullie het vast
Waar hasst du es uber?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als de stijging van de stijgende lijn afneemt is de piek in zicht, Djoko heeft wiskunde gehad.
Was grapje, maar hij komt duidelijk niet aanquote:
Prima, en Djoko Federer op de OS.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Op de website van de AO staat een artikel met de volgende opmerking over Djoko: Djokovic this week claimed Federer was not as dominant as he once was, particularly after being taken to 10-8 in the fifth set of his third-round match against Janko Tipsarevic.
Suf vind ik dat altijd: Federer heeft een moeilijke wedstrijd. Ja, hij is niet meer zo dominant hoor. Nee, hij heeft alleen voor de 15e keer op rij de halve finales van een grandslamtoernooi bereikt. En hij heeft de laatste tien grandslamfinales bereikt. En hij is al meer dan 200 weken aaneen nummer 1 van de wereld.
![]()
Ik hoop dat Federer Djoko wegvaagt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Highlights Federer - Blake:
http://rapidshare.com/fil(...)lights.xvid.avi.html
quote:
thxquote:zoals ik al zei gisteren: 3 lekkere wijven en een plork
Hantuchova Ana vs Sharapova
God vs Tsonga Nadal
Zijn de finales..dan weten jullie het vast
quote:AO: Ivanovic en Hantuchova naar halve finale
sport1.nl
Ana Ivanovic heeft zich geplaatst voor de halve finale door Venus Williams te verslaan. De als vierde geplaatste Servische won in straight sets van de Amerikaanse.
Beide speelsters hadden in de eerste set moeite met hun service. Zo waren er zes servicebreaks. Die waren over en weer verdeeld, zodat een tiebreak de beslissing moest brengen. Die ging met 7-3 naar Ivanovic.
In de tweede set werd er vijfmaal gebroken, voor het laatst bij een stand van 4-4. Williams kreeg daarna nog twee breakpoints toen haar opponente serveerde voor de wedstrijd, maar Ivanovic serveerde ze weg en pakte de tweede set met 6-4.
Voor Ivanovic, die vorig jaar de halve finales op Wimbledon en Roland Garros haalde, is de halve finale in Melbourne haar beste prestatie. In de halve finale speelt ze tegen Daniela Hantuchova.
Hantuchova versloeg in de kwartfinale de Poolse Agnieszka Radwanska. Waar de service van Hantuchova goed liep, was dat het tegenovergestelde voor haar Poolse tegenstandster. In bijna anderhalf uur sloeg de nummer negen van de plaatsingslijst Hantuchova zich naar de halve finale via 6-2 en 6-2. Voor de Slowaakse is de halve finale in Melbourne haar beste Grand Slam resultaat.
quote:AO: Federer in drie sets langs Blake
sport1.nl
Roger Federer ligt nog steeds goed op koers voor zijn derde Australian Open-titel op rij. De Zwitser bereikte de halve finale van het grandslamtoernooi door James Blake in drie sets te verslaan: 7-5, 7-6 (5), 6-4. In de halve eindstrijd moet Federer het opnemen tegen de als derde geplaatste Novak Djokovic.
Makkelijk had Federer het tegen Blake absoluut niet. In de eerste set leverde de Zwitser een break voorsprong in, waarna het tot 5-5 gelijk op ging. Vervolgens leverde de Amerikaan zijn service in bij een 6-5 stand, waardoor Federer toch de eerste set pakte.
Ook in de tweede set trok Federer aan het langste eind. Hij won de tiebreak door enkele fantastische punten. Vervolgens kwam Blake in de derde set met 1-5 achter, waarna hij zich weer terugknokte tot 4-5. Het mocht echter niet meer baten en Federer sloeg bij zijn eerste matchpoint onmiddellijk toe.
De halve finale tussen Federer en Djokovic zal nog voorafgegaan worden door het duel tussen de Spanjaard Rafael Nadal (2) en de ongeplaatste Fransman Jo-Wilfried Tsonga.
Kun je misschien uitleggen waarom je dit plaatst? Iedereen die hier komt weet dit al lijkt mequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Doe toch effe niet zo hitlerachtig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je misschien uitleggen waarom je dit plaatst? Iedereen die hier komt weet dit al lijkt me. Vaak ook met fouten erin.
Zo lief deed Hitler niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Doe toch effe niet zo hitlerachtig.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
Kun je misschien uitleggen waarom je dit plaatst?
Damn: Als dat zo is, is het idd overbodigquote:Iedereen die hier komt weet dit al lijkt me
stiekem vind ik Jankovic eigenlijk wel de leukstequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef ruud.nl het volgende:
Veel lekkere wijven nog in het toernooi, alleen Jankovic valt uit de toon.
strikt genomen heeft ze ook het lekkerste lijf.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
stiekem vind ik Jankovic eigenlijk wel de leukste
Hoe kan je 'lekkerheid' nou strikt nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:57 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
strikt genomen heeft ze ook het lekkerste lijf.
hij bedoeld als je haar strikt neemt heeft het lekkerste lijfquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:11 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoe kan je 'lekkerheid' nou strikt nemen.
Maar als ze een bloemetje in haar haar heeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Prima
Lichaam
Ontzettende
Rot
Kop
maar wel een leuke glimlach
zolang het maar geen roos is..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar als ze een bloemetje in haar haar heeft
Da's niet eens een goeie zin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij bedoeld als je haar strikt neemt heeft het lekkerste lijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |