Je wil zeggen dat Tsonga die druk niet zet of zo? Want volgens mij komt ie niet onder de druk uit en speelt ie daarom zo slechtquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Norrage het volgende:
Jezus wat speelt Nadal verschrikkelijk slecht zegalle krediet naar Tsonga hoor met zijn fenomenale volleys, maar Nadal is geen schim van wat ie normaal kan, en dat zeg ik niet snel want meestal wijt ik het aan de druk van de tegenstander....Nadal mist kracht of zo
Dat heeft absoluut met elkaar te maken. Met Tsonga heeft Nadal iemand tegenover zich die zich niet naar de slachtbank laat leiden door de rally's maar constant aan te gaan. Nee Tsonga pakt de meeste ballen gewoon aan, incasseert dat er ook weleens een bal fout kan gaan, maar drukt daarmee Nadal constant in de verdediging. En daar kom je nou eenmaal niet altijd uit, ook al heet je Nadal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Norrage het volgende:
Jezus wat speelt Nadal verschrikkelijk slecht zegalle krediet naar Tsonga hoor met zijn fenomenale volleys, maar Nadal is geen schim van wat ie normaal kan, en dat zeg ik niet snel want meestal wijt ik het aan de druk van de tegenstander....Nadal mist kracht of zo
Die sloeg 'ie al eind vorige set dacht ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef TheGeneral het volgende:
bijna Nadal zijn 1e ace.
Maar wordt het dan wel Federer die in de finale wint van Tsonga?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef TheGeneral het volgende:
2006: Baghdatis
2007: Gonzalez
2008: Tsonga
Oh ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die sloeg 'ie al eind vorige set dacht ik.
Het lijkt of Tsonga zich volledig concentreet op het z'n eigen games.
Al wint ie nu z'n eigen service dan zou ik als ik hem was die volgende game gigantisch veel risico gaan nemen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die sloeg 'ie al eind vorige set dacht ik.
Het lijkt of Tsonga zich volledig concentreet op het z'n eigen games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |