Ik zeg: Nadal in 5.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:
Dit wordt een driesetter.
Daarvoor heeft tsonga te veel rust in zijn slagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:09 schreef RayMania het volgende:
Ik zeg dat JWT wordt gebroken nu, zo gaat het altijd. En dan wint Rafa de tiebreak.
GAAN !!! Nadalquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Nadal deze pot gaat winnen.
Hoop wel dat hij dit niveau ook tegen Djoko weet te halen en niet choket als Verkerk toen op RG.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:12 schreef TheArt het volgende:
Wat een held blijft Jo-Wilfried toch. Wat een pot staat die te spelen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
GAAN !!! Nadal![]()
( ff suporteren)
Het uiterlijk. Hij lijkt er gewoon veel op.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:15 schreef Pulu het volgende:
Wat is de hype rondom Tsonga los van het feit dat hij als relatieve nieuweling een aantal grote tennisers heeft uitgeschakeld?
Het publiek de zijde heeft gekozen van de underdog....ik heb dit jaar de AO niet heel veel gevolgd, maar toen ik hier en daar oppikte dat hij de Mohammed Ali van het tennis wordt genoemd, intrigeerde dat mij....vooralsnog heb ik op internet alleen kunnen achterhalen dat hij die bijnaam heeft gekregen vanwege de gelijkenis met de grote bokser....maar het is niet dat hij ooit een schipbreukeling was en zichzelf heeft leren tennissen op een onbewoond eiland....mijn eerste associatie met Mohammed Ali is de strijd hij heeft geleverd
Los van mijn onwetenheid/nieuwsgierigheid staat hij (Tsonga) fantastisch te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |