Hihi.quote:
Nou vooruit dan maar (origineel, erg groot...):quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef Moondreamer het volgende:
Ik zou het liefs eens in het NASA foto archief willen kijken, tenminste als ze er echt zijn geweest.
Met deze nieuwsgeile foto en bericht kunnen we helaas alleen spekuleren !
Als er daadwerkelijk "marsmannetjes" bestaan dan weten we toch niet hoe groot ze zijn het kunnen net zo goed dwergen zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:48 schreef Nee het volgende:
De verhouding klopt ook niet, tenzij je gelooft in dwergen ofzo.
Is geen water als je erin zoomt. Maar ik vraag me wel af waarom dat zand anders is en blauw in vergelijking met de rest van de omgevingquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:00 schreef rcco het volgende:
let iedereen alleen op dat marsmannetje ofzo? ik zie een gigantische plas water links boven op die berg
OMDAT DE MARSMANNETJES JE MINDFUCKEN !!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:19 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Is geen water als je erin zoomt. Maar ik vraag me wel af waarom dat zand anders is en blauw in vergelijking met de rest van de omgeving
Of een path?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:10 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet zijn de foto's van een behoorlijk afstand genomen toch.
[ afbeelding ]
Als je kijkt naar de stenen op het voorgrond zie je dat ze toch aardig door de vorm heen snijden.
[ afbeelding ]
erg vaag
[ afbeelding ]
een ander figuur vastgelegd, uit zelfde batch foto's.
Ontken je wat je ogen zien?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:43 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb een keer in een wolk donald duck gezien, maar weet nog steeds dat hij een stripfiguur is.
Daar deed het mij ook aan denken jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:19 schreef Frutsel het volgende:
Tis net weer zoiets als het Gezicht van Mars
geweldig toch
Dude, er is water gevonden op mars, je bent niet grappig, je bent onwetendquote:Op zondag 27 januari 2008 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sterker nog, er is zelfs water op mars gevonden: klik
Mensen die de clou niet begrijpenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dude, er is water gevonden op mars, je bent niet grappig, je bent onwetend
Bron?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:12 schreef sentiao. het volgende:
Het is een illusie gevormd door een steen en schaduw.
Dat het een illusie is weet ik ook wel. Ik vrag me alleen af hoe het mógelijk is dat je denkt dat het een marsmannetje is. De logica is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:12 schreef sentiao. het volgende:
elfzesendertig - als je het origineel bekijkt dan is de figuur op enkele meters afstand van de camera. Het is een illusie gevormd door een steen en schaduw. De discussie leek eindelijk wat stiller geworden, word het weer opgehaald...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |