En ze moest waarschijnlijk ook nog inpakken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat is dus te laat als de winkel om 20:00 dicht gaat, muts
Als je zo over supermarkt medewerkers denkt hoef je dus ook niet te verwachten dat ze klantvriendelijk zijn en heb je dus ook geen reden tot klagen als ze iemand uitlachen als die persoon opgesloten zit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand meer betalen dan minimum voor een functie waarvoor je links niet van rechts hoeft te kunnen onderscheiden?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als je zo over supermarkt medewerkers denkt hoef je dus ook niet te verwachten dat ze klantvriendelijk zijn en heb je dus ook geen reden tot klagen als ze iemand uitlachen als die persoon opgesloten zit.
Kut hè, jezelf zo vast lullen?
dan flikkeren ze thuis maar een frikandel in de frituurquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom gaan we meteen uit van het slechtste in een ander.
Stel dat mensen net van vakantie terug kwamen, nog niet gegeten hadden, toch trek hadden in iets. Dan is het toch lekker als je nog iets ergens kan eten.
Niet iedereen doet het om een ander te irriteren, hoewel dat hier de gangbare mening lijkt te zijn.
Als mensheid komen we er wel als we op deze manier doorgaan
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat is dus te laat als de winkel om 20:00 dicht gaat, muts
De sluitingstijd is 20:00, dat betekend dat je dus voor 20:00 eruit moet zijn! Dat je om 5 minuten voor sluitingstijd nog wel binnen kan lopen, betekend niet dat je nog uitgebreid je weekend boodschappen kan gaan doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dan moet je de sluitingstijd 19:55 maken en niet 20:00...
Die mensen hadden dan langs een tankstation moeten karren, of gewoon langs een friettent of iets dergelijks. Kom op nou, als je weet dat iets over 5 minuten sluit, ga je er niet nog naar binnen. En anders hadden ze hun tijd anders in moeten delen. Maar ga niet door je eigen stommiteit een ander de schuld geven, dat is zo kinderachtig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Stel dat mensen net van vakantie terug kwamen, nog niet gegeten hadden, toch trek hadden in iets. Dan is het toch lekker als je nog iets ergens kan eten.
Niet iedereen doet het om een ander te irriteren, hoewel dat hier de gangbare mening lijkt te zijn.
tofquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:45 schreef speknek het volgende:
Acht uur ook, wat een kneuzentijd. Moeten ze naar bed zeker van hun moeder. In Engeland kun je om vier uur 's nachts shoppen.
Dan verhuis je daar toch heen? Ik zal je niet tegenhouden in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:45 schreef speknek het volgende:
Acht uur ook, wat een kneuzentijd. Moeten ze naar bed zeker van hun moeder. In Engeland kun je om vier uur 's nachts shoppen.
Waarom moeten winkels in godsnaam tot 4 uur 's nachts open zijn?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:45 schreef speknek het volgende:
Ik ben het ook wel met je eens dat klantvriendelijkheid wenselijk is maar ik weet zeker dat het voor jou wel loonde om die extra inspanning te leveren. Je ziet er dus wat voor terug in de vorm van loon en/of fooi. Supermarkten en andere grote winkelketens hebben tegenwoordig hun contracten zo strak aangetrokken dat ze het eigen personeel ontmoedigen om betrokkenheid te tonen. Die jongens moeten daar na 8 uur puur in eigen tijd 'het gezicht van de keten' uithangen. Daar krijgen ze echt niet naar betaald. Dat is wel een verschil vind ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Genoeg tijd om je boodschappen te doen? Bij onze appie gelukkig wel (tot 10 uur open), maar als je later weggaat bij je werk, kan acht uur voor heel wat mensen krap worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Waarom moeten winkels in godsnaam tot 4 uur 's nachts open zijn?Kom op man, er is tijd genoeg om je boodschappen te doen. Maar ja, dat is hetzelfde als dat mensen als een kudde schapen op zondag massaal naar de woonboulevard gaan, alsof het de enigste dag is dat het open is...
Jaaa iemand die boven het maaiveld denkt, hak z'n hoofd eraf! Zeg dat ie naar het buitenland moet verhuizen en niet onze kneuterige instelling veranderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef Foozy het volgende:
Dan verhuis je daar toch heen? Ik zal je niet tegenhouden in ieder geval.
zou wel een goed zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:20 schreef GizartFRL het volgende:
Volgende week om dezelfde tijd fokmeeting in dat filiaal.
En dan weigeren de winkel te verlaten zodat zij er een uur moeten zitten.
maar maar maar , dan moeten ze een kwartier eerder uit bedjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Al die gefrustreerde vakkenvullertjes in dit topic![]()
Je moet er bij de bepaling van je sluitingstijd gewoon rekening mee houden dat het iets uitloopt allemaal. Dus als je om 20.00 uur sluit moet je er vanuit gaan dat om 20.15 uur de laatste klant weggaat. Wil je dat dat stipt om 8 uur gebeurt, dan moet je de openingstijd een kwartiertje naar voren schuiven.
En missen ze 0,87 euro cent aan inkomsten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar maar maar , dan moeten ze een kwartier eerder uit bedje
Zoals zoveel mensen verwar je openingstijd en sluitingstijd met elkaar. Het zijn verschillende dingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Je moet er bij de bepaling van je sluitingstijd gewoon rekening mee houden dat het iets uitloopt allemaal. Dus als je om 20.00 uur sluit moet je er vanuit gaan dat om 20.15 uur de laatste klant weggaat. Wil je dat dat stipt om 8 uur gebeurt, dan moet je de openingstijd een kwartiertje naar voren schuiven.
ja opening gaan de schuifdeuren open en bij sluiting gaan ze weer dichtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zoals zoveel mensen verwar je openingstijd en sluitingstijd met elkaar. Het zijn verschillende dingen.
Dus omdat mensen weigeren te lezen, moet jij je openingstijden aanpassen. Geen wonder dat ze misbruik van je maken, je bent wel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
misbruik?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus omdat mensen weigeren te lezen, moet jij je openingstijden aanpassen. Geen wonder dat ze misbruik van je maken, je bent wel erg makkelijk.
Ome Cor, ben jij het? Ik dacht dat je nog 2 jaar gevangenisstraf had staan voor dat incidentje tussen ons.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze misbruik van je maken, je bent wel erg makkelijk.
Je illustreert het precies goed, jij denkt ook dat het begrip alleen betrekking heeft op de deuren in plaats van op de hele winkel. Sluitingstijd geeft aan dat de winkel sluit. Dat betekent dat je dan niet meer binnen kan/mag zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja opening gaan de schuifdeuren open en bij sluiting gaan ze weer dicht
ik heb mbo-detailhandel gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je illustreert het precies goed, jij denkt ook dat het begrip alleen betrekking heeft op de deuren in plaats van op de hele winkel. Sluitingstijd geeft aan dat de winkel sluit. Dat betekent dat je dan niet meer binnen kan/mag zijn.
Dat kan je in verband beter niet aanhalen hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb mbo-detailhandel gedaan
Ach man, jij moet er als klant gewoon rekening mee houden dat de winkel om 20:00 sluit en dat je daarna dus de kans loopt er niet meer uit te kunnen. Maar nee, alles moet maar kunnen want dat is de IK WIL NOG BOODSCHAPPEN DOEN OMDAT IK MIJN TIJD SLECHT INDEEL EN DAAR HEEFT IEDEREEN MAAR REKENING MEE TE HOUDEN WANT REGELS EN OPENINGSTIJDEN GELDEN NIET VOOR MIJ mentaliteit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ome Cor, ben jij het? Ik dacht dat je nog 2 jaar gevangenisstraf had staan voor dat incidentje tussen ons.
het is alleen dat japans brood niet te vreten isquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:44 schreef speknek het volgende:
En het is superrelaxt als je dronken de laatste metro uitrolt om nog even vers brood voor morgen te kopen, deed ik in Tokyo regelmatig.
dus gaan ze om 20:00 dicht en niet om 20:15quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja opening gaan de schuifdeuren open en bij sluiting gaan ze weer dicht
oftewel een interne AH opleidingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb mbo-detailhandel gedaan
quote:EDIT: Mensen ik begrijp (bijna) al jullie reacties. Het is altijd goed ergens kritisch tegen aan te kijken. Ik heb mijn blog geschreven puur omdat de reactie van het personeel en de beveilingsmedewerker niet correct waren. Het is AH personeel, dat is een feit. Maar dat is natuurlijk niet ten nadele van het gehele AH concern. Maar ten nadele van de personen in kwestie. Wij hebben kunnen lachen om deze ervaring, tijdens en na, maar ik ben verontwaardigd hoe respectloos er is gereageerd door het personeel. Wat als wij het niet waren en iemand met een hartaandoening waarbij de stress van opsluiting fataal word? Wat als er iemand stond die zn medicatie nodig heeft? Terwijl zij staan te lachen had het iemand fataal kunnen worden.
Voor de ongelovigen onder ons: In de Telegraaf van Donderdag 24 jan. stond een statement van de politie die geen enkele aanleiding zag om ons verhaal te wantrouwen. Netjes van hen want ze hadden ook geen commentaar kunnen leveren. Bedankt Jongens! En nu die salaris verhoging nog!
Voor de mensen die denken dat ik de publiciteit wil: Ik had nooit zo een respons verwacht. Dit is nooit mijn bedoeling geweest en ik zie niet in dat dit een goed begin van een publieke carriere kan zijn. Mijn ambitie is op dit moment niet om een professioneel fotomodel te zijn, dat zou me alleen maar te onzeker maken over mijn uiterlijk. Mijn ambitie is goed te zijn in wat ik doe...
Ik wil ook de mensen bedanken voor hun lieve berichtjes, en mensen die mij verdedigd hebben, maarja, wie zn billetjes brand moet op de blaren zitten, dus als mensen zoveel haat in zich hebben dat zij dit tegenover mij willen uiten, so be it...
Ik zal mijn verantwoordelijkheid voor deze opschudding niet ontkennen. Maar vraag me wel af wat mensen bezig houd dat ik zoveel aandacht krijg, en er niet word omgekeken naar belangrijkere dingen in deze wereld.
Met Vriendelijke Groet,
Janet
quote:Wat als wij het niet waren en iemand met een hartaandoening waarbij de stress van opsluiting fataal word?
Jeetjequote:Wat als er iemand stond die zn medicatie nodig heeft?
Wat als ze nou eens gewoon had leren lezen en de definitie "sluitingstijd" had begrepen.quote:
Wat als ze nou gewoon in Irak gaat wonen. Nooit last van misselijke grapjes met rolluiken in de AH.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat als ze nou eens gewoon had leren lezen en de definitie "sluitingstijd" had begrepen.
Dan loopt ze vast te miepen over terroristen die haar opsluiten. De huilie!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat als ze nou gewoon in Irak gaat wonen. Nooit last van misselijke grapjes met rolluiken in de AH.
wij moeten fooi tegenwoordig bij de omzet gooienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met je eens dat klantvriendelijkheid wenselijk is maar ik weet zeker dat het voor jou wel loonde om die extra inspanning te leveren. Je ziet er dus wat voor terug in de vorm van loon en/of fooi. Supermarkten en andere grote winkelketens hebben tegenwoordig hun contracten zo strak aangetrokken dat ze het eigen personeel ontmoedigen om betrokkenheid te tonen. Die jongens moeten daar na 8 uur puur in eigen tijd 'het gezicht van de keten' uithangen. Daar krijgen ze echt niet naar betaald. Dat is wel een verschil vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |