Dat zou wel heel tof zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er zou nog zomaar een gig in Doornroosje toegevoegd kunnen worden, trouwens.
OMG! Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:58 schreef Irien het volgende:![]()
We are Scientist in Tivoli
![]()
![]()
Jaaaaah I'm there! Wel jammer dat het in De Helling is. Moet in Oude Gracht vind ik.
Wat is dit trouwens eenclip http://youtube.com/watch?v=21-TCoFRgy0 Keith onder de douche. Ik snap nu de obsessie van Majo en Lienelien.
eh?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:25 schreef KneiterS het volgende:
Mijn kaartjes voor WAS in Rotown zijn binnen!
Is het in de Helling? Hmmm misschien ga ik dan toch liever naar de Melkwegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:58 schreef Irien het volgende:![]()
We are Scientist in Tivoli
![]()
![]()
Jaaaaah I'm there! Wel jammer dat het in De Helling is. Moet in Oude Gracht vind ik.
Wat is dit trouwens eenclip http://youtube.com/watch?v=21-TCoFRgy0 Keith onder de douche. Ik snap nu de obsessie van Majo en Lienelien.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het in de Helling? Hmmm misschien ga ik dan toch liever naar de Melkweg![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat ik toch wel in Utrecht ga, hoe kleiner de zaal hoe beter
Weet je hoe hard de helling zuigt? Is echt de meest sfeerloze plek waar ik ooit geweest benquote:
Ik wou net zeggen, 'het is KEITHquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je hoe hard de helling zuigt? Is echt de meest sfeerloze plek waar ik ooit geweest benMaar goed, het is natuurlijk wel Keith
Eh, WAS
Ik ga even kijken op welke dagen het is. Anders ga ik gewoon 2x
Sfeerloze bak midden op een industrieterreinquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:48 schreef lienelien het volgende:
wat is d'r nou weer mis met de helling? (ik ben er nog nooit gewesst..)
Uhuhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, 'het is KEITH'
Oeh dubbel uhuhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef lienelien het volgende:
Bij de melkweg kunnen we trouwens wel weer backstage sneaken
Oh.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sfeerloze bak midden op een industrieterrein
Dat konden we in de Melkweg ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef -skippybal- het volgende:
De Helling zuigt heul niet!! Beetje industrieel, maar da's juist wel grappig.
En je staat ongeveer óp het podium. Als je vooraan gaat staan kun je in principe de broek van Keith naar beneden trekken
Hmm weet ik eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh.
Maar waar komt de naam vandaan? Heeft het net zo'n toffe vloer als de 013 soms?
Jaloers?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zie anders gewoon een broek...
En wat een gare lelijke poepgitaar zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |