Neeee hij is leuk. Al is het origineel nog eventjes leuker.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:50 schreef lienelien het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YL5jOI-FbDc
Twijlgevalletje tussenen
De tent, Heel slechtquote:Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jep, toch wel, Valom, gaan gewoon heel veel bekenden van mij heen. Al hou ik niet van de opgefokte sfeer die daar hangt. Bemmel weet ik niet waar ik heen ga, is iets wat een vriend van me zei, ik volg wel. Met de 16- meisjes is het afgelopen, laatste keren dat ik daar was controleerden ze bij iedereen ID, zelfs als je er uit zag als 35![]()
Maar het is ook gewoon leuker als je veel mensen kent, beetje schijt hebben aan het paupervolk daar en gewoon je eigen feest bouwen.
oeh vet, maar heb al heel veel concertjes staan :| twijfel slaat toe, toch maar doen misschien?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef -skippybal- het volgende:
Groupies, kom maar uit uw holen!
We Are Scientists in Rotown op 1 April. VVK 30 Januari blabla. 10 eurootjes
En nu niet gelijk weer tig foto's van die Keith neer pleuren
Niet slecht, maar ik mis toch een beetje de whisky- en zware shag-stem die daar bij hoort.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:50 schreef lienelien het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YL5jOI-FbDc
Twijlgevalletje tussenen
Aangezien ik in Utrecht woon hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef jakkop het volgende:
geen amsterdam, maar groningen. Maarja, met een beetje geluk ligt de zuiderzeelijn er dan alsnog, en dan ben je er zo.
Er zou nog zomaar een gig in Doornroosje toegevoegd kunnen worden, trouwens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
De kans lijkt me trouwens groot dat WAS dan op 2 april ergens anders staat, en dat zal waarschijnlijk Amsterdam wordenIk denk dat ik toch wel in Utrecht ga, hoe kleiner de zaal hoe beter
oehquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef frame-saw het volgende:
WAS staat wss 31 maart in de Melkweg.
Geen plaatjesquote:
Een hele geile foto van Uffiequote:Verder nog iets op de eerste twee pagina´s dat ik gemist heb?![]()
Ik denk dat ze dan net zoals vorig jaar in de oude zaal staan hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geen plaatjesVooruitgang
[..]
Een hele geile foto van Uffie...
Oh en ik zou echt tien keer eerder naar WAS gaan in Tivoli dan in de Melkweg. Melkweg is niet meer tof sinds de verbouwing
Maar ja, ik ga dan waarschijnlijk ook niet
Da's knap, aangezien de vvk morgen start...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:25 schreef KneiterS het volgende:
Mijn kaartjes voor WAS in Rotown zijn binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |