Ik vind het wel toffe muziek, niet heel speciaal maar wel leuk, ga zelf denk ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef NevermindMe het volgende:
Ik zit heel hard te twijfelen of ik naar Blood Red Shoes zal gaan in de Effenaar, wat denken jullie, is het een aanrader?
Donequote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef TomR het volgende:
Kan iemand dit als kalender zetten in de ts? Kleine selectie van dingen die ik toevallig wist, dr zal nog wel veel meer leuks zijn de aankomende maand(en).
-knip-
Oke das nice, ik ben alleen op do en za in de stage geweest. Scheeld me weer 5 euroquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Done
IKC in Arnhem is trouwens gratis, want alle optredens op vrijdag zijn gratis in The Stage
de nieuwe cd staat als een torrent online, kan je vooraf even luisteren iig (geen idee of ik dat hier mag zeggen). Ik ga wel, cd al verscheidene keren geluisterd en lijkt me wel vet live.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef NevermindMe het volgende:
Ik zit heel hard te twijfelen of ik naar Blood Red Shoes zal gaan in de Effenaar, wat denken jullie, is het een aanrader?
Relaxt tentje wel he? Leuke punkfeestjes af en toequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:14 schreef TomR het volgende:
[..]
Oke das nice, ik ben alleen op do en za in de stage geweest. Scheeld me weer 5 euro.
Heavy/Thrash-Metal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef SnowCockroach het volgende:
Waar gaat de Rock!-uitzending van vanavond over? Ik kan niet kijken.
Idd,zeker nu de goudvishal weg is moeten we koesteren wat er nog isquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Relaxt tentje wel he? Leuke punkfeestjes af en toe
rip @ hd. Ik ben vanavond ook te vinden in doornroosjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
M'n externe HD met 180+ gig aan muziek is kapot![]()
![]()
![]()
Oh en vanavond naar Voicst met hopelijk veel nummers van het eerste album. De nieuwe nummers zijn voor mij nog steeds voor 80% naadje...
Geen idee, maar heb veel goede dingen gehoord over haar eerste album die laatst is uitgekomen. Ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ken 't niet volgens mij Is 't leuk?
Ga ik thuis even proberen. Zit nu op iets wat werk moet voorstellen (laatste dagje, vanaf maandag nieuwquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef jakkop het volgende:
@skippy: gaat een recovery tool niet werken?
Kan ik hieruit opmaken dat je ook bij Orange werkt? Want dan zijn we collega's. Of waren we dat. Klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
-EDIT- Oh het is al vier uur. Doei kut-Orange![]()
Dat waren we dan inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je ook bij Orange werkt? Want dan zijn we collega's. Of waren we dat. Klaarblijkelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |