19 hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijken érg veel op elkaar, die stadions.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef Lyzio het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijken érg veel op elkaar, die stadions.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
De ArenA zit d'r ook in hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:17 schreef MaxC het volgende:
Dit is het Ajax topic, niet VI-quiz-topic
Dat lijkt mij wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef N.i.c.k het volgende:
En komt Silva nu hoger in de pikorde te staan dan Ogararu ?
A. Wat is de significante meerwaarde ? Hij heeft ook nog eens geld gekost, en Van de Wiel is er nog.quote:
Hij is beter dan Ogararu in mijn ogen, maar wel hetzelfde type. Misschien dat Ogararu op de rechtshalf positie nog uit de voeten kan. Ogararu heeft trouwens ook een paar miljoen gekost.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
A. Wat is de significante meerwaarde ? Hij heeft ook nog eens geld gekost, en Van de Wiel is er nog.
B. Dat is kut voor mijn voetbalmanager.
Kom maar met die kratquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef Nashje het volgende:
Voorspelling:
Ajax is tot 30 januari bezig met Engelaar. Twente gaat er niet in mee en we krijgen er niks meer bij. "De selectie is rond en kampioenswaardig."
Dit is gewoon zo'n zoethoudertje. Doen alsof ze kei druk bezig zijn met Engelaar, maar gewoon al weten dat ie teveel zal kosten. Vervolgens geen tijd meer om een verdediger te halen en Van Geel is weer blij.
Zet deze post maar bij je bookmarks. Wie wil wedden om een krat HJ moet het maar zeggen.
Die helemaal links komt me trouwens akelig bekend voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar hij blijft leuk:
[ afbeelding ]
Dat moet ie laten zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
A. Wat is de significante meerwaarde ?
Hej Martin ben jij het. Hij heeft geld gekost. Nee toch! Wat een wanbeleid. Een speler halen die geld kost.quote:Hij heeft ook nog eens geld gekost, en Van de Wiel is er nog.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hej Martin ben jij het. Hij heeft geld gekost. Nee toch! Wat een wanbeleid. Een speler halen die geld kost.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Vanavond punten pakken godverdomme!
Met 2 punten ben ik niet tevreden hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Vanavond punten pakken godverdomme!
Hoe wil je dat doen ouwe?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met 2 punten ben ik niet tevreden hoor.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met 2 punten ben ik niet tevreden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |