Boer 'n Yoghurt.....wat is dat gruwelijk lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:48 schreef BrandX het volgende:
Zo, gearriveerd op kantoor, bakkie koffie voor mijn neus, en de Boer'n Yoghurt met bosvruchten als ontbijt ernaast [afbeelding]
En nu aan de slag! [afbeelding] [afbeelding]
Dat is niet meer nodig tegen die tijd hequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/140(...)ederland_uit%27.html
Jah, dat zal er wel van komen. Gaat het Centrum van Terrorisme bla bla mij ook evacueren als het hier fout gaat?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef OA het volgende:
Zo, die is ook weer weg. Opgeruimd staat netjes!
Wij moeten werken ja, niets voor jouquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Mey mensen, wel wakker blijven, zelfs ik kan kwartetten door jullie afwezigheid tussen het werken door.
Ga zelf werkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Mey mensen, wel wakker blijven, zelfs ik kan kwartetten door jullie afwezigheid tussen het werken door.
ach, kan me ook gewoon schminken (kut woord) en me als Indonesier gedragen door in Indonesie te blijven wonenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet meer nodig tegen die tijd he [afbeelding]
PI gezien neem ik aan?!quote:
Duhquote:
Mooi.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij moeten werken ja, niets voor jou [afbeelding]
Het is hier alweer half vier; de werkdag zit er bijna opquote:
Irritant? Valt wel mee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoppa, we dringen de top50 binnen als meest irritante sc-user en baggeraar van fok in deze dagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |