Het lijkt er op dat het een vertaling is van een engelse tekst wat ik tijden terug al had gevonden. Kan alleen de ene website niet meer terug vinden wel de engelse tekstquote:9/11: mislukte staatsgreep en geslaagde mindfuck 911 was een mislukte operatie. Mislukt? Maar het was perfect! De torens vielen! Inderdaad….maar we hebben niet het hele plaatje gezien.
Het lag er de hele tijd dik op, maar er moest een briljant persoon met "inside information" aan te pas komen, die toegang had tot de meest vertrouwelijke informatie om het plaatje rond te krijgen. Welnu, het eindresultaat had dit moeten zijn: Vlucht 93 moest neerkomen op het Witte Huis. Onder de toen geldende wetgeving, bij een dergelijk voorval, zou de noodtoestand zijn afgekondigd in de gehele VS. In een dergelijk scenario had men alle sporen kunnen uitwissen en het bewijs kunnen vernietigen. Er was dan vandaag nooit sprake geweest van een "911 Truth Movement". Een ieder die zou beweren dat het een aanval was van binnenuit zou nooit serieus zijn genomen. Daar bovenop zou veel van de nu beschikbare informatie nooit de waarheidsbeweging hebben bereikt.
Inmiddels WETEN we dat dit gepland was (noodtoestand) want op 10 november 2001 maakte de reguliere media er melding van! Er waren artikelen gepubliceerd in de VS die uitlegden hoe de noodtoestand afgekondigd kon worden in het geval dat de regering van de VS (Washington DC) direct werd aangevallen. De bevolking van de Verenigde Staten werd er dus voor klaar gestoomd. Daar komt bij dat de antrax aanval daadwerkelijk de overheid van de VS aanviel. Het was echter te laat om de noodtoestand af te kondigen dus Plan B heeft ze niet gered.
[..]
De missers bij NORAD en op andere locaties zorgden ervoor dat een snel denkende officier het bevel gaf om United 93 neer te halen. Vlucht 93 was de fundamentele misser in het plan. Deze flater hadden ze “niet verwacht en niet ondervangen”. Als je je van deze waarheid gewaar wordt, vallen veel puzzelstukjes op hun plek. Plotseling lijkt het verhaal te kloppen. Veel van de fouten van Bush blijken niet echt fouten te zijn, maar improvisatie na een onverwachte gebeurtenis. De knullige wijze waarop de Zionistische Neo-Con invasie tot stand leek te komen lijkt nu een handeling te zijn van een reeks goed geoefende, gedisciplineerde en goed geplande acties door mensen die op het verkeerde been stonden na een zeer onverwachte ‘cock-up’.
[..]
Wat een onsamenhangend gedrocht van loze kreten en blatante leugens. Het komt blijkbaar van iemand die een lezing van David Shalyer (quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het een vertaling is van een engelse tekst wat ik tijden terug al had gevonden. Kan alleen de ene website niet meer terug vinden wel de engelse tekst
Hulde voor de niet luisterende pliot die F93 neer heeft gehaald.
Wat bedoel je met het dikgedrukte?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef Pakspul het volgende:
Stelling: Het kwam de neo-cons heel goed uit om zoiets als 9/11 te hebben, maar hebben de gevolgen er van niet helemaal goed gezien, ze creeerde de ontzichtbare vijand die ze al een tijd zochten en hierdoor kunnen ze vele regels recht in onze reet rammen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:51 schreef Babyloniaa het volgende:
Man man what the f heeft Shayler hier gezegd
Dit kan heel goed kloppen.keigoed dat je dit boven haalt !Is het onderzoeken waard;
Weet je wat er met hem aan de hand is Lambiekje? Heel erg.
Completely Mind controled onder de drugs....MK Kultra Monarch toestanden.
sinds maart 2007 Ze hebben hem mee op cafe genomen en in zijn drank gedaan.
Hij denkt nu dat hij een nieuwe messiah is en zo is hij op TV verschenen.
Shayler is een heel betrouwbare bron.
Anni Machon doet alleen verder .
Dapper dapper
Ze was in Amsterdam een paar maanden geleden.
Als je iets wil claimen moet je wel met goede argumenten komen helaas begint het gelijk al het doel van United 93 was niet het Witte Huis maar het Capitol:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het een vertaling is van een engelse tekst wat ik tijden terug al had gevonden. Kan alleen de ene website niet meer terug vinden wel de engelse tekst
Hulde voor degene die eindelijk eens met echt bewijs kan komen dat United 93 is neergeschoten, niks maar dan ook niks wijst daar namelijk op. Zie mijn eerdere posts over wat de gevolgen zouden zijn als United 93 beschoten zou zijn met air-to-air missile of boordkanon.quote:Hulde voor de niet luisterende pliot die F93 neer heeft gehaald.
Leugens!quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:00 schreef Hendrik_ het volgende:
Ik heb ook nog wel een aardige: 9/11 was een terroristische aanval van een stel geflipte Arabieren die niks liever wilde dan een paar duizend doden in de westerse wereld. Twee torens kantelden om en een vleugel uit het pentagon is verwoest.
Al moet ik zelfs toegeven dat het wel erg vergezocht is.
Een vakantiehuisje in het buitenland. Hebben wel meer Amerikanen. Dat wil nog niet zeggen dat ze Amerika uit willen vluchten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:14 schreef Babyloniaa het volgende:
Bush blaast de aftocht naar zuid amerika ?
Net als de Nazies?
Hij kocht daar in alle stilte een groot stuk grond.
http://wonkette.com/polit(...)erica-too-208549.php
Vlucht 93 is niet neergehaald.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hulde voor de niet luisterende pliot die F93 neer heeft gehaald.
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:41 schreef SillyWalks het volgende:
Als United 93 was neergehaald, zouden die brokstukken toch over een veel wijder stuk verspreid liggen?
Maar even met de deur in huis vallen:quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:27 schreef Babyloniaa het volgende:
Er zijn tegenwoordig zoveel technieken
uh niet om het een of ander. Maar deze waren afgelopen herfst te bewonderen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:53 schreef Torah het volgende:
Alvast in de aankondiging, vijf documentaires die eind van het jaar in Nederland worden gepresenteerd in Amsterdam met als hoogtepunt uiteraard de 9/11 Special op 11 september:
http://www.docsatthedocks.nl/
Dan kennelijk in de herhaling Lambiekje, ik kreeg de aankondiging net via de organisator binnen. Ken je deze al:quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uh niet om het een of ander. Maar deze waren afgelopen herfst te bewonderen.
Het is een zeer aardige krantquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:10 schreef Torah het volgende:
[..]
Dan kennelijk in de herhaling Lambiekje, ik kreeg de aankondiging net via de organisator binnen. Ken je deze al:
http://www.proliberty.com/observer/911report.pdf
Je hebt eigenlijk nog een belangrijk stuk niet gekopieerd Lambiekje:quote:Hulde voor de niet luisterende pliot die F93 neer heeft gehaald.
Bron? O, laat ook maar... het is namelijk complotbullshit. Lees EXECUTIVE ORDER NUMBER 01-261 nog maar eens héél goed na, gaat je dat lukken denk je?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef Torah het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk nog een belangrijk stuk niet gekopieerd Lambiekje:
Jeb Bush holde voor de horde uit. Hij kondigde te snel de noodtoestand af in Florida. Daar was geen aanleiding voor en het is een belangrijk gegeven dat door de 911 waarheidsbeweging is gemist. Het is een belangrijk feit voor vervolging wegens samenzwering richting de moordenaars: Jeb Bush en de voor de hand liggende daders in de administratie. Het is het glasheldere bewijs dat Jeb Bush een ‘insider’ is.
Ben jij familie van bayloniaa ofzo? Je gebruikt hetzelfde vreemde taalgebruik en dito zinsconstructies.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef abondance het volgende:
Hallo nu dat weer
Goeie post lambiekje!
Of het waar is is een tweede dat doet er ook niet toe
Heel de wereld zal wel mee helpen zoeken.
We zij in fase van onderzoek en daarin zijn we met velen, dan moeten alle pistes open blijven als echte sherlock holmesen....
Op het citizens911 tribunaal heeft Webre gesproken over de bewapening van de Ruimte
Er staat een interessante lezing van hem op hun website en op youtube.
mind blowing.
Een vakantie huisje ??????
OF ? net als de nazis.....
Kiest u maar.
Het parlement stemde twee wetten voor zijn 'vakantiehuisje':
- hij kan niet vervolgd worden voor war crimes
- buitenlandse soldaten mogen op een eigen legerbasis gesitationeerd in Paraguay worden
Is dat een vakantiehuisje??????,
Slaap zacht met het zand van klaas vaak in je ogen.
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=25051quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Bron? O, laat ook maar... het is namelijk complotbullshit. Lees EXECUTIVE ORDER NUMBER 01-261 nog maar eens héél goed na, gaat je dat lukken denk je?
Eric Hufschmid en David Ray Griffin als auteursquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:10 schreef Torah het volgende:
[..]
Dan kennelijk in de herhaling Lambiekje, ik kreeg de aankondiging net via de organisator binnen. Ken je deze al:
http://www.proliberty.com/observer/911report.pdf
Hallooooo, lees het artikel eens. Waar zou EO 01-261 toch betrekking op hebben?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=25051
jy gelooft natuurlijk Jeb op z'n woord.
geweldig. George Bush werd niet meteen in een ondergrondse bunker gestopt op 9/11, dat was een teken voor een complot.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef Torah het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk nog een belangrijk stuk niet gekopieerd Lambiekje:
Jeb Bush holde voor de horde uit. Hij kondigde te snel de noodtoestand af in Florida. Daar was geen aanleiding voor en het is een belangrijk gegeven dat door de 911 waarheidsbeweging is gemist. Het is een belangrijk feit voor vervolging wegens samenzwering richting de moordenaars: Jeb Bush en de voor de hand liggende daders in de administratie. Het is het glasheldere bewijs dat Jeb Bush een ‘insider’ is.
Onzinquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En is ook niet neergestort.
http://www.letsroll911.org/articles/flight93shotdown.html
http://proliberty.com/observer/20011008.htmquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef abondance het volgende:
Ik kan niks vinden over die MSM media feiten dat op 10 nov 2001 de noodtoestand zou worden afgeroepen.
Moeilijk, oude berichten zijn weg van de sites.
Het na checken waard.
Ging die niet veilig een stukje vliegen in Air Force One?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef wormwood het volgende:
[..]
geweldig. George Bush werd niet meteen in een ondergrondse bunker gestopt op 9/11, dat was een teken voor een complot.
Ik sla hun medewerking -tig keer hoger aan dan jou opmerking.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Eric Hufschmid en David Ray Griffin als auteurs.
Dat jij dweept met holocaustontkenners en beroepsleugenaars was mij al wel langer bekend. Maar goed, als jij daar gelukkig van wordt hou ik je niet tegen. Ieder zijn meug.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef Torah het volgende:
[..]
Ik sla hun medewerking -tig keer hoger aan dan jou opmerking.
Quoted, sorry!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat jij dweept met holocaustontkenners en beroepsleugenaars was mij al wel langer bekend.
Hier is een woord voor. Paranoiaquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:46 schreef Babyloniaa het volgende:
Terecht is helaas een trol. Collaborateur heette dat in de oorlog. Mensen die indirekt of direkt meewerkten met de bezetter meestal tegen betaling.
Hun missie is desinformeren, de techniek die zo'n mensen krijgen aangeleerd of van huis uit hebben is ontzielen, ontmenselijken, verdeel en heers. Er is geen interesse voor een echte dialoog. Heel af en toe spelen ze alsof van wel, om je vertrouwen te winnen.
Een trol is een watchdog van het systeem. UIteindelijk zal zich dat tegen hen keren. Dat spijt me voor hem. Ze refereren veel naar debunk websites waar geen mensen op staan die het bezielen. Op vele andere belangrijke website is dat juist het uitgangspunt. Pilots for Truth, Patriots for Truth, Scholars for truth. Om je in de war te maken zeggen ze soms dat ze het een interessante website vinden. Dat maakt deel uit van de techniek.
Wat me verontrust is dat zelfs zo'n onnozel forum als dit al zo in de gaten gehouden wordt.Er zijn er meerdere hier. Welkom in politiestaat nederland.
"will t u de ogen en de oren van onze klanten zijn online?" is de tekst van een bedrijf in Utrecht dat mensen voor zo een klusjes aanwerft. Omdat er blijkbaar op t moment geen vacatures zijn kan ik de link niet meer vinden. Vorig jaar stond er een artikel over op NUJIJ met een link. De trollen centrale.
Terecht zal wel weten wie het is. Maakt niet uit.
Gelukkig zijn kale hoofden in de mode.
In mijn omgeving evolueert het bewustzijn enorm. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren. Veel mensen waar ik het niet direkt van verwacht weten wat er aan de hand is.
Wat moet er nu verder gebeuren? Vraag ik me soms af.
En deze quoten we even, ik ben gevleidquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:46 schreef Babyloniaa het volgende:
Terecht is helaas een trol. Collaborateur heette dat in de oorlog. Mensen die indirekt of direkt meewerkten met de bezetter meestal tegen betaling.
Hun missie is desinformeren, de techniek die zo'n mensen krijgen aangeleerd of van huis uit hebben is ontzielen, ontmenselijken, verdeel en heers. Er is geen interesse voor een echte dialoog. Heel af en toe spelen ze alsof van wel, om je vertrouwen te winnen.
Een trol is een watchdog van het systeem. UIteindelijk zal zich dat tegen hen keren. Dat spijt me voor hem. Ze refereren veel naar debunk websites waar geen mensen op staan die het bezielen. Op vele andere belangrijke website is dat juist het uitgangspunt. Pilots for Truth, Patriots for Truth, Scholars for truth. Om je in de war te maken zeggen ze soms dat ze het een interessante website vinden. Dat maakt deel uit van de techniek.
Wat me verontrust is dat zelfs zo'n onnozel forum als dit al zo in de gaten gehouden wordt.Er zijn er meerdere hier. Welkom in politiestaat nederland.
"will t u de ogen en de oren van onze klanten zijn online?" is de tekst van een bedrijf in Utrecht dat mensen voor zo een klusjes aanwerft. Omdat er blijkbaar op t moment geen vacatures zijn kan ik de link niet meer vinden. Vorig jaar stond er een artikel over op NUJIJ met een link. De trollen centrale.
Terecht zal wel weten wie het is. Maakt niet uit.
Gelukkig zijn kale hoofden in de mode.
In mijn omgeving evolueert het bewustzijn enorm. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren. Veel mensen waar ik het niet direkt van verwacht weten wat er aan de hand is.
Wat moet er nu verder gebeuren? Vraag ik me soms af.
LOL, weer wat leesstuff in the darkroom, gaat lekker vandaagquote:En deze quoten we even, ik ben gevleid
Wie doet dat dan? Overheidsrapporten als absolute waarheid aannemen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef atmosphere2 het volgende:
Bij de debunkers ontbreekt het nog al vaak aan kritiek op overheidsraporten , ze worden vaak als de absolute waarheid aangenomen. Dit vind ik vreemd omdat we ook weten dat de Bushadmin . in staat is gebleken 'feiten' te verzinnen. 'War on terror ' op alle fronten , ook in de media van bondgenoten , denk aan het OSI ,welke zich met onder andere black propaganda bezig hielt. Later is de naam van dit departement geschrapt maar de taken werden gewoon elders ondergebracht . Hoe ver gaat hun desinfo ? dat is de vraag
Als ze Het WMD verhaal voor de internationale gemeenschap lang genoeg in stand konden houden , hoe zit het dan met rapporten over binnenlandse aangelegenheden? Als daar leugens in staan kunnen die lang in stand worden gehouden.
Leugens, waar?quote:Als ze Het WMD verhaal voor de internationale gemeenschap lang genoeg in stand konden houden , hoe zit het dan met rapporten over binnenlandse aangelegenheden? Als daar leugens in staan kunnen die lang in stand worden gehouden.
Niet zo schijnheilig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie doet dat dan? Overheidsrapporten als absolute waarheid aannemen?
Dat zullen er dan vast voor 911: 313185149(1111 / 911) zijn, aangezien numerologie is toegepast op de activiteiten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Torah het volgende:
[..]
Leugens, waar?
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/189294/
In het Irak WMD verhaal zaten alleen al 935 openbaar gemaakte leugens, tel daar de niet bekende leugens nog eens bij op en vraag je dan af hoeveel leugens er over 9/11 de wereld zijn ingeslingerd.
Eens een dief, altijd een dief. Eens een leugenaar, altijd een leugenaar
Damn ik gebruik een keer een MSM als bron![]()
En weer een leugen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig.
Jullie debunkertjes hebben nimmer een woord negatief uitgelaten over wat voor overheids rapport, website , uitspraken of wat dan ook.
Ga je weer met je leugens. Waarom toch steeds weer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig.
Jullie debunkertjes hebben nimmer een woord negatief uitgelaten over wat voor overheids rapport, website , uitspraken of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |