Dat meen je niet, weet je hoe slecht het vanavond was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
na vanavond 0-2

wat heeft de wedstrijd tegen twente ermee te maken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
na vanavond 0-2

Ja, inderdaad dikke mazzel dat Slory twee levensgrote kansen mist.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:35 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd hadden jullie geluk! dit keer maken wij het af!
 .
.

Was vergeten eenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:46 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad dikke mazzel dat Slory twee levensgrote kansen mist..
 smiley erbij te zetten, mijn reactie was sarcastisch bedoeld hoor maak je maar niet druk!
 smiley erbij te zetten, mijn reactie was sarcastisch bedoeld hoor maak je maar niet druk!  

Na die 3-1 van gisteravond denkt hij dat Feyenoord weer kans maakt op winst tegen Ajax of de titel. Feyenoord en Ajax doe geen moeite, PSV wordt toch kampieoen.quote:

Kom je gezellig bij riro en mij op het vak staan joh.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dank je, ik kijk wel tele 2

riro ?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom je gezellig bij riro en mij op het vak staan joh.

Bij P&W gisteravond zei een politiewoordvoerder dat het gewoon doorgaat...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
gaat het niet door ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |