Silva is vooral een aanvallende back, zie je weinig van in de verdedigingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef patrickt37 het volgende:
Normaal gesproken word dit de wedstrijd van de fouten.
Wel een pluspunt voor Ajax is natuurlijk dat de verdediging weer op orde komt.
Vermaelen terug, hopelijk v/d Wiel en natuurlijk onze klapper SILVA.
Nee ik ga niet meer. wat een slecht zicht bij julliequote:
Ga je toch losquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee ik ga niet meer. wat een slecht zicht bij jullie
na 6x achter elkaar te zijn gegaan nu niet
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:41 schreef Riro het volgende:
[..]
Niet eens een bezoekje aan de catering
Nee dank je, ik kijk wel tele 2quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:41 schreef Riro het volgende:
[..]
Ga je toch los
Niet eens een bezoekje aan de catering
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dank je, ik kijk wel tele 2
Nou wie weet verrast ie heel NL met zn defensieve kwaliteiten, je weet het nooit he! het is nog altijd beter denk ik dan die Hofland van julliequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Silva is vooral een aanvallende back, zie je weinig van in de verdediging
Dat meen je niet, weet je hoe slecht het vanavond was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
na vanavond 0-2
wat heeft de wedstrijd tegen twente ermee te maken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
na vanavond 0-2
Ja, inderdaad dikke mazzel dat Slory twee levensgrote kansen mist.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:35 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd hadden jullie geluk! dit keer maken wij het af!
Was vergeten eenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:46 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad dikke mazzel dat Slory twee levensgrote kansen mist..
Na die 3-1 van gisteravond denkt hij dat Feyenoord weer kans maakt op winst tegen Ajax of de titel. Feyenoord en Ajax doe geen moeite, PSV wordt toch kampieoen.quote:
Kom je gezellig bij riro en mij op het vak staan joh.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dank je, ik kijk wel tele 2
riro ?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom je gezellig bij riro en mij op het vak staan joh.
Bij P&W gisteravond zei een politiewoordvoerder dat het gewoon doorgaat...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
gaat het niet door ?
Wsl wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:54 schreef Zwansen het volgende:
Wedstrijd om des keizers baard.
Na woensdag is het al bekend wie er kampioen wordt. Maar ik hoop op een stuntje van Feyenoord.
Die goal van Dani in die wedstrijdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Longmen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=pmdMCaykgLw
Eén punt voorsprong geeft geen zekerheid op een kampioenschap van ons hoorquote:
Jij had 0-0 gezegd in de poule, vlegelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:05 schreef WeebI het volgende:
5-3.
Dat was voor het seizoenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij had 0-0 gezegd in de poule, vlegel
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Net de dvd [ afbeelding ]
gekeken, en natuurlijk ajax-feyenoord 1-2 gekeken
Ik heb vertrouwen voor zondag
quote:Het grootste spandoek?
Volgens een website uit Noord Holland is het vak 410 druk bezig om spandoeken te maken voor de wedstrijd van a.s. zondag. De wedstrijd van vanavond tegen PSV is dan wel een topwedstrijd maar deze wedstrijd laat vak 410 aan zich voorbij gaan. Het sfeerteam uit het Noorden is maar met één wedstrijd bezig, die van zondag. Die moet gewonnen worden. ajax-PSV is leuk, maar er is maar één Klassieker.
Wat er zondag staat te gebeuren geven zij niet prijs, maar wel dat voorafgaand aan de wedstrijd onder meer het grootste doek ooit zal worden ontvouwd.
Buiten dat ze het grootste stadion willen gaan bouwen willen zij nu ook het grootste doek in Noord Holland gaan vertonen, wat zijn het toch een strebers. Wij kijken uit naar de zondag en zijn benieuwd wat wij daar te zien gaan krijgen. In één uiting geven wij hen gelijk, er is inderdaad maar één Klassieker.
Bron: FSV
quote:
Heb je 20 delige collectie van alle andere klassiekers ook al gezien? Dan zou ik thuisblijven zondag als ik jou was..quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Net de dvd [ afbeelding ]
gekeken, en natuurlijk ajax-feyenoord 1-2 gekeken
Ik heb vertrouwen voor zondag
Ik blijf ook thuis , voor het eerst in 6 edities.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je 20 delige collectie van alle andere klassiekers ook al gezien? Dan zou ik thuisblijven zondag als ik jou was..
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik blijf ook thuis , voor het eerst in 6 edities.
Ja, geen vlag bij de aankomst deze keerquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een Klassieker zonder jorientje...is toch geen echte Klassieker.
Dan verliezen jullie zekerquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik blijf ook thuis , voor het eerst in 6 edities.
het is wachten op OMG arrogante joodquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:53 schreef BonJovi het volgende:
4-0 Ajax
meer op aandacht te kort...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
het is wachten op OMG arrogante jood,maar ik denk dat het gewoon ouderwets 4-0 word.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
meer op aandacht te kort...
je zelf quote
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:32 schreef Jasza het volgende:
on tour in je eigen stad?quote:-A.F.C.A- Jasza on tour:
27-01 Vitesse-AFCA
30-01 AFCA-psv
03-02 AFCA-kakkies
Ja, want wij kopen Huntelaar vandaag nogquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat het rellen eindelijk een beetje beginnen hier?
JODEHEBBEKAANKEEERRRR...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat het rellen eindelijk een beetje beginnen hier?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Vind jij dit een normale opmerking?
Sukkel.
Dan mag ik hoepn dat je een ban krijgt. Weer een stuk ongedierte minder op fok.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Ach, misschien zien de modjes de ondertoon in mijn post wel, niet iedereen is laf.
Patrickmetjestift37.
Kijk nou, zijn we zowaar aan het rellen geslagen.![]()
Denk aan je hart opa.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dan mag ik hoepn dat je een ban krijgt. Weer een stuk ongedierte minder op fok.
Pacemaker dan, wat jij wil.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:43 schreef patrickt37 het volgende:
Qua klakkies heb ik geen hart.
Voor een niet serieuze opmerking? Vast.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:37 schreef patrickt37 het volgende:
Haal het maar vlug weg voor het je een ban oplevert.
Pas ik de qoute wel aan.
Ohh, dus smijten met ziektes is een normale zaak hier?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor een niet serieuze opmerking? Vast.
De normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ohh, dus smijten met ziektes is een normale zaak hier?
4-0quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owjeej ze beginnen alweer 4-0 te roepen hoor
Ga lekker carnavalvieren joh pleurisboerquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
HOEMPA HOEMPA TETETETETEquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga lekker carnavalvieren joh pleurisboer
Ja. Maar volgens mij was ie ook niet serieus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ohh, dus smijten met ziektes is een normale zaak hier?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga lekker carnavalvieren joh pleurisboer
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Kijk nou, zijn we zowaar aan het rellen geslagen.![]()
Meeten zondag?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hou het eens rustig hier zeg , pfff
Jorien, ze zullen jou nooit mod maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hou het eens rustig hier zeg , pfff
Niet teveel in je broekje poepe hequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Leef sowieso nooit echt toe naar de editie in de snelkookpan...
De spanningen zullen dan ook zaterdagnacht pas komen.
Ik dacht dat joden het alleenrecht hadden om schijterig te zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet teveel in je broekje poepe he
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat joden het alleenrecht hadden om schijterig te zijn.
Wat is het voetbal van de Amsterdamsche formatie de laatste tijd van een abobinabel niveau, wat jij?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeumig, kan het niveau wat omhoog?
Wat voor niveau?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat is het voetbal van de Amsterdamsche formatie de laatste tijd van een abobinabel niveau, wat jij?
Ja, aanstaande zondagquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef Zwansen het volgende:
Heeft Ajax ooit in 4 dagen tijd van PSV en Feyenoord verloren?
Die speelt bij ons ja. +5 scherp.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste NL verdediger
Moeten ze itt gister wel opgelegde kansen afmakenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar en Suarez zijn gewoon van de partij. Een zakelijke 2-0 overwinning zeg ik.
Je doelt toch niet op Heitinga?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die speelt bij ons ja. +5 scherp.
Zondagmiddag, half 1, getergde spelers. Het komt goed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moeten ze itt gister wel opgelegde kansen afmaken
Vertel, wat hebben we gemist. Zie dat woord nou al zo vaak langs komen.quote:
Wat verwacht je nou, het is ajax - Feijenoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef venomsnake het volgende:
Zoals Vaduz al zegt, laten we het wel een beetje op niveau houden hier.
Beetje ouwehoeren is leuk, maar het mot geen OT slow-chat topic worden. Gebruik daar MSN maar voor.
Over de wedstrijd maar weer!
Ik zeg toch ook, een beetje op niveau..quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou, het is ajax - Feijenoord.
Jorientje zei vorig jaar dat hij wel wist hoe hij van het uitvak in het Ajax-vak kon komen, namelijk via de catering. Ik zal het even voor je opzoekenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel, wat hebben we gemist. Zie dat woord nou al zo vaak langs komen.
Denk jij nou echt dat ik een kakkerlak in mijn lijst wil hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef venomsnake het volgende:
Zoals Vaduz al zegt, laten we het wel een beetje op niveau houden hier.
Beetje ouwehoeren is leuk, maar het mot geen OT slow-chat topic worden. Gebruik daar MSN maar voor.
Over de wedstrijd maar weer!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat ik een kakkerlak in mijn lijst wil hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |