Chagin gaat naar Zuid Amerika met hoogstwaarschijnlijk Mardeev als snelle assistentie en serviceteam en Kabirov zal naar Afrika gaan met ook een snelle assistentie (naam nog niet bekend) en een serviceteam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:55 schreef Alleskids het volgende:
Dus Chagin met aanhanger naar Zuid Amerika, en Kabirov met aanhanger naar Afrika.
http://www.kamazmaster.ru/press/news/news_718.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:53 schreef Koebus het volgende:
Chagin gaat naar Zuid Amerika met hoogstwaarschijnlijk Mardeev als snelle assistentie en serviceteam en Kabirov zal naar Afrika gaan met ook een snelle assistentie (naam nog niet bekend) en een serviceteam.
Zoals ik heb gehoord is Rick Aarts eigenlijk gestopt omdat hij het te druk had met zijn eigen bedrijf, maar als hij nog een keer Dakar gaat rijden dan zou hij met een truck aan de start willen verschijnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef dorpsgek het volgende:
Weet iemand waarom Rick Aarts niet meer bij de deelnemers staat van team Dakarsport aan de Dakar van 2009 ?
Freddy Loix zit nu naast Roland Rijpma, Rijpma die al enkele jaren de navigator was van Rick Aarts
Ik zal het noteren, maar of ik ga weet ik niet... Toch redelijk prijzig.quote:Op maandag 8 september 2008 17:59 schreef Koebus het volgende:
Let op 8 November is weer een datum om in de agenda te zetten, dan is namelijk de Pre-proloog in Valkenswaard.
Deze week dus, zegt menquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef dorpsgek het volgende:
De Rooy maakt volgende week hun plannen bekent
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef Koebus het volgende:
Ze zijn een Iveco 8x8 aan het bouwen van 12m lang met dubbele cabine waar straks 5 personen in kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |