Het schijnt dat hij te hard heeft gereden op een verbindingsweg.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heeft Verhoeven een tijdstraf van 32 minuten aan z'n broek gekregen?
[..]
Nee, vind ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die vindt dat de Dakar dit jaar een héél normaal evenement is geworden en veel van z'n aandacht en charme is verloren ?
Mee eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Niet mee eens. Tot nu toe vind ik het parcours erg mooi en vanaf het begin al zwaar. Ook de mediaaandacht is volgens mij niet minder dan andere jaren.
1 steen of verkeerde move en hij ligt eruit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Marc Coma lijkt het bij de motoren wel te winnen. Bij de auto's lijkt het voorlopig tussen de Volkswagen van Carlos Sainz en de BMW van Nassar Al Attiyah te gaan. Bij de vrachtwagens is het een zware strijd tussen Gerard de Rooy en het gehele Kamaz-team met vandaag Nederlands succes.
[Dakar] Uitslag etappe 4
quote:NEUQUEN - De Franse motorrijder Pascal Terry is woensdag in Argentinië dood aangetroffen langs het parkoers van de Dakar Rally.
Dat heeft de organisatie van het motor- en autosportevenement woensdag bekendgemaakt. De 49-jarige Fransman was sinds zondag vermist.
De motorrijder werd in een onherbergzaam gebied gevonden, op 15 meter van zijn motor. ,,Hij had zijn helm afgedaan en er stond water en voedel naast hem'', vertelde een woordvoerder. De politie onderzoekt de doodsoorzaak.
Terry is het eerste dodelijke slachtoffer in deze Dakar Rally die voor het eerst in Zuid-Amerika wordt gehouden.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef Bruce117 het volgende:
Franse motorcoureur dood in Dakar Rally
[..]
Ik vond je eerste bericht al zo vaag na die daarvoorquote:
Henk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:22 schreef Marcoss het volgende:
Heel netjes weer van Verhoeven, blijft jammer van die mega-straftijd die hij kreeg. Anders had hij nu gewoon meegedaan om het podium.
Bij de vrachtwagens zijn Kabirov en Chagin inmiddels voorbij het voorlaatste tussenpunt, en de Rooy (die als eerste vertrok) wordt daar niet nog niet genoemd. Hopelijk wordt het nog rechtgezet
edit: de Rooy 14 minuten achter op Kabirov, en hij is zijn leidende positie nu kwijt.
Bron: http://www.rallyingforholland.nl/quote:BREAKING NEWS: PETER VAN MERKSTEYN UIT DE WEDSTRIJD
20.31 UUR BMW VAN MERKSTEYN UITGEBRAND
Peter van Merksteyn en Eddy Chevaillier (BMW) zijn uit de wedstrijd, beide rijders ongedeerd, auto is compleet uitgebrand. Straks om 22.15 uur bij RTL7 een eerste reactie van het team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |