abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56439043
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

*Meldt

Ik ga bijna elk weekend uit en zeker niet om te moeten "scoren". Gewoon gezellig een paar biertjes te drinken en lekker te dansen, is toch ook geen verkeerd tijdsbedrijf op de vrijdag/zaterdagavond "Als er wel iets interessants gebeurd, dan gebeurd dat gewoon" is mijn insteek op dit moment .
Hier kan ik me ook helemaal in vinden .
pi_56439158
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

*Meldt

Ik ga bijna elk weekend uit en zeker niet om te moeten "scoren". Gewoon gezellig een paar biertjes te drinken en lekker te dansen, is toch ook geen verkeerd tijdsbedrijf op de vrijdag/zaterdagavond "Als er wel iets interessants gebeurd, dan gebeurd dat gewoon" is mijn insteek op dit moment .
Ik ga zelf ook bijna elk weekend uit, veelal naar metalconcerten en (meerdaagse) metalfestivals en na afloop nog naar de kroeg. Maar altijd met doel om bands te zien, het gezellig te hebben en verder om lekker een biertje of ander drankje te kunnen drinken. Mocht er inderdaad wat gebeuren, dan is dat leuk of niet leuk en ik zie het allemaal wel. Als vrouw zijnde in een metalwereldje is het allemaal wel makkelijk, maar dat is niet wat voor mij. Heb nogal een eisen haha.
pi_56439184
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hier kan ik me ook helemaal in vinden .
Jij bent nu niet objectief.
pi_56439279
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef MM-Luna het volgende:
Okee dat kan.
Als ik naar mezelf kijk heb ik er vaak geeneens behoefte aan, aan aandacht tijdens het stappen (te druk met ouwehoeren en raar doen met vrienden en andere bekenden). Ik vind de meeste mensen ook maar niks eigenlijk en degene die ik wel leuk vind krijg ik altijd wel contact mee wanneer ik dat wil. Probleem is dat ik heel weinig mensen de moeite waard vind en niet een van de meest subtielste vrouwen ben (om maar eens subtiel te doen ).

Ach, zolang men maar blij met zichzelf is..
Da's ook een prima instelling. Benijdenswaardig soms, opposites attract enzo. Ik maak me overigens geen illusies, veruit de meeste kerels doen het voor de neuk. Gelukkig heb ik dat zelf altijd in de hand. Als iemand tegen mij aan begint te babbelen, dan babbel ik gezellig mee. Ik laat me vrij snel meeslepen en dan kom ik er na 2 weken achter dat het me of te snel gaat of ik vind het helemaal niets en dan ren ik als een idioot weg.
pi_56439378
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:23 schreef MLI het volgende:
Ik laat me vrij snel meeslepen en dan kom ik er na 2 weken achter dat het me of te snel gaat of ik vind het helemaal niets en dan ren ik als een idioot weg.
Lijkt me behoorlijk vervelend voor jezelf.
Maar ach, ik ben niet goed in relaties. Ik hou het een jaar tot twee jaar vol en dan heb ik het wel weer gezien en ben ik weg. Het verdiept zich nooit zo om de een of andere reden. Ik raak gewoon mijn interesse kwijt in de ander en vind het vaak wel fijn om vrij te zijn van enige verplichtingen, dan is single zijn best prettig.
pi_56439601
Hmm, zit vandaag in een hotel in Groningen. Misschien toch maar ff stappen, 't is wel studentenavond.
pi_56439656
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:28 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Lijkt me behoorlijk vervelend voor jezelf.
Maar ach, ik ben niet goed in relaties. Ik hou het een jaar tot twee jaar vol en dan heb ik het wel weer gezien en ben ik weg. Het verdiept zich nooit zo om de een of andere reden. Ik raak gewoon mijn interesse kwijt in de ander en vind het vaak wel fijn om vrij te zijn van enige verplichtingen, dan is single zijn best prettig.
Het is wel eens vervelend maar het heeft ook zijn voordelen. Maandenlang liefdesverdriet heb ik nog nooit gehad bijvoorbeeld. Tuurlijk wel eens verdrietig geweest als het niets werd, in november en mei nog. Maar dat duurt dan een weekje en dan is het weer vergeten. En inderdaad, geen verplichtingen hebben is gewoon fucking heerlijk. Als ik 5 keer per week wil stappen, dan doe ik dat gewoon. Geen gezeik met jaloerse vriendjes enzovoorts. Alle tijd van de wereld voor vriendschappen en school en het mooiste van allemaal: met kerst lekker kunnen doen wat je zelf wil. Maar moest de juiste voorbijkomen, dan laat ik me wel strikken .
pi_56439809
Ach, als voordeel zie ik dat ik nu lekker veel tijd heb voor mijn studie (naast het werk). Ga geen zeurende partne krijgen die vind dat ik meer tijd aan haar moet besteden.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:01:01 #259
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56453631
Stappen om te scoren

Da's zo 2001!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:09:46 #260
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56453858
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:18 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ik ga zelf ook bijna elk weekend uit, veelal naar metalconcerten en (meerdaagse) metalfestivals en na afloop nog naar de kroeg. Maar altijd met doel om bands te zien, het gezellig te hebben en verder om lekker een biertje of ander drankje te kunnen drinken. Mocht er inderdaad wat gebeuren, dan is dat leuk of niet leuk en ik zie het allemaal wel. Als vrouw zijnde in een metalwereldje is het allemaal wel makkelijk, maar dat is niet wat voor mij. Heb nogal een eisen haha.
Metal is niet mijn ding, verder ben ik het helemaal met je eens .

EDIT:
quote:
Stappen om te scoren

Da's zo 2001!
Je moest eens weten . Hoor soms van die dingen van vrienden en in de trein/bus:

He man, nog lekker gescoord gister?
Nee dat niet, maar het was wel erg gezellig
Nou, zo gezellig zou het dan wel niet geweest zijn .

Ik:
There is no rehab for stupidity.
pi_56457714
pi_56460443
Ik heb gisteren geheel onverwacht met een kroegvriend gezoend. Gelukkig was het voor ons beide wel duidelijk dat het maar eenmalig was en dat het vooral te wijten was aan de alcohol! Vanavond ga ik wel wat minder drinken hoor .
pi_56467704
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren geheel onverwacht met een kroegvriend gezoend. Gelukkig was het voor ons beide wel duidelijk dat het maar eenmalig was en dat het vooral te wijten was aan de alcohol! Vanavond ga ik wel wat minder drinken hoor .
Boefje . Waarom eenmalig?
pi_56471861
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:50 schreef Tegan het volgende:

Slettebakje Jij zoent ook met iedereen. In welke kroeg moet ik zijn?
pi_56477835
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef MLI het volgende:

[..]

Boefje . Waarom eenmalig?
Ja, omdat het gewoon gebeurde. Ik vond het niet erg ofzo. Maar heb geen interesse in meer met hem .
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 00:26 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Slettebakje Jij zoent ook met iedereen. In welke kroeg moet ik zijn?
. Dit is nummer twee sinds november ofzo, dus dat vind ik wel meevallen .
  zaterdag 2 februari 2008 @ 15:39:32 #266
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56480372
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 13:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja, omdat het gewoon gebeurde. Ik vond het niet erg ofzo. Maar heb geen interesse in meer met hem .
Dit snap ik niet...
Het was niet erg maar je hebt geen interesse meer
Dus je had wel interesse voor je je tong in z'n mond parkeerde? Of heel de 'kroegvriendschap' is nu ook maar over omdat dit gebeurd is?

Ik ben gisteren als enige single met 4 stellen wezen eten omdat mijn beste vriendinnetje gisteren in ondertrouw is gegaan. Er zouden eerst 6 stellen zijn et moi, maar dat waren er dus al minder. Ik zag er een klein beetje tegenop maar 't was super gezellig!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56480700
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:39 schreef Lips het volgende:

[..]

Dit snap ik niet...
Het was niet erg maar je hebt geen interesse meer
Dus je had wel interesse voor je je tong in z'n mond parkeerde? Of heel de 'kroegvriendschap' is nu ook maar over omdat dit gebeurd is?
Ik heb geen interesse in meer dan die zoen. Het was een leuke avond/zoen, maar er hoeft wat mij betreft geen herhaling te komen, en we kunnen als het aan mij ligt gewoon kroegvrienden blijven.
pi_56494022
Even een stukje quoten van een vrouwenblog.
quote:
Emancipatie is voor homo's

Fuck emancipatie. Natuurlijk wil ik mijn stemrecht en gelijke kansen op de arbeidsmarkt, maar meer hoef ik niet. Ik wil een man die me mee uit eten neemt, naar een restaurant van zijn keuze en daar de rekening betaalt en de deur voor me open houdt. Als we daarna thuis komen, wil ik dat hij me op bed smijt en me keihard neukt zoals hij dat wil, niet op de manier waarop het volgens de vrouwenbladen moet. Zodra ik tegen hem zeik over 'bij je gevoel komen', 'me waarderen' en nog meer van dat soort vreselijke ongein, wil ik dat hij me vertelt dat ik mijn bek moet houden om me vervolgens op te dragen bier voor hem uit de koelkast te halen. Wat ik uiteraard weiger, want ongeëmancipeerdheid is niet hetzelfde als slaafsheid. Natuurlijk kan ik zelf de boekenplank ophangen, een kast timmeren en een lamp verwisselen, maar ik wil dat mijn sterke man dat voor me doet, terwijl ik bewonderend zucht hoe knap en sterk ik hem vind. Op die momenten is het universum in balans.
http://www.pinkbullets.nl(...)ipatie_is_voor_homos

OK.... ga eens bier halen!
pi_56494528
Stappen was weer tof, ook zonder te scoren.
pi_56495306
quote:
Op zondag 3 februari 2008 03:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]

haha

wat doe je trouwens op een vrouwenblog?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2008 10:43:54 ]
  zondag 3 februari 2008 @ 10:46:57 #271
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_56495343
quote:
Op zondag 3 februari 2008 03:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]

typisch...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 3 februari 2008 @ 11:18:24 #272
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_56495708
quote:
Op zondag 3 februari 2008 05:38 schreef MLI het volgende:
Stappen was weer tof, ook zonder te scoren.
Als 't een gezellige avond was, dan is het al gauw tof.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 11:20:06 #273
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56495741
Donderdag was het leuk,
Vrijdag ook,
Gisteren ook,

Eens kijken wat vanavond brengt in Den Haag
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56495816
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 13:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

. Dit is nummer twee sinds november ofzo, dus dat vind ik wel meevallen .
Dan valt het nog wel erg mee. Het klonk zo anders
pi_56495858
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Donderdag was het leuk,
Vrijdag ook,
Gisteren ook,

Eens kijken wat vanavond brengt in Den Haag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: