Nooit last van gehad van overproductie hier...
jelief, fijn dat het met emma zo vlot loopt!
Llewella, ik droomde ook regelmatig over borstvoeding geven. Waar het hart van vol is, lopen de dromen van over 

Ik kom weer eens om tips vragen... ivm heel harde ontlasting bij mijn kleine meid. 
Tot voor kort zaten er 2-3, uitzonderlijk 4 dagen tussen de stoelgang, en daar had ze geen last van. De voorlaatste keer was het al 5 dagen, met de nodige krampen en een heel huilerige baby tot gevolg. 
De stoelgang die toen kwam was vast, en de volgende luier heel waterig.
Gisteren was het echter net geen week geleden dat ze stoelgang had gemaakt, en dat hebben we een heel weekend mogen merken: huilen, krampen, veel windjes, moe door het weinige slapen ten gevolge van huilen en krampen, gevolg meer huilen... de stoelgang die uiteindelijk kwam, was heel vast, je kon hem kneden (stopverfachtig)... zo vast heb ik het nog niet geweten tot nu toe.
Ik kon wel snappen dat ze er zo'n last van had, als je zoiets naar buiten moet werken.
Veel sinaasappelsap drinken heeft niet geholpen... kan ik zelf nog iets doen om de stoelgang terug frequenter te maken?
Ik weet dat BV-kindjes er makkelijk wat meer tijd tussen (mogen) laten, maar dit was echt afzien voor onze kleine meid.