Haha, ik was gisteren aan het kolven en ik dacht precies het zelfde!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:22 schreef Troel het volgende:
Geen idee of het bij mij ook zo spuit als Ruben drinkt, maar ik zit nog steeds met grote ogen te kijken naar die stroompjes melk waarvan er soms wel 6 tegelijkertijd die kolf inschieten
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, ik was gisteren aan het kolven en ik dacht precies het zelfde!!!
Ik heb soms echt moeite met mezelf inhouden niet gigantisch mijn borsten te gaan melken om meer psssst-en te krijgenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:59 schreef TearSong het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. En vooral als ik dan luister naar dat geluid van die melk die in de kolf spuit 'psssssssst!'
Krijg wel een beetje eenbeeld nu als ik eerlijk ben
Geen speciale reden en ook niet de leeftijd/lengte. Ik weet het eigenlijk niet preciesquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:30 schreef PM-girl het volgende:
Nebelung, is er een speciale reden dat je er mee stoppen wil,of is het gewoon de lengte nu? Erg mooi hoor, zo lang!
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb soms echt moeite met mezelf inhouden niet gigantisch mijn borsten te gaan melken om meer psssst-en te krijgen
Omdat ik dan pas echt eenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:35 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik moet zeggen dat ik dat juist best regelmatig doe tijdens het kolven![]()
Als het niet zo vlot meer eruit stroomt, hupsa, even een paar keer flink kneden...
Lucas kreeg van alle citrucvruchten problemen, appelsap hielp wel goed!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:58 schreef Iksje het volgende:
In het ziekenhuis kreeg ik te horen dat fruitsap laxerend werkt voor baby's en dat ik daarmee moest opletten. (omdat ik zei dat ik eigenlijk alleen water en fruitsap lust qua drinken, ze boden me koffie en bruin bier aan bij het avondeten)
Dus omdat ze er nu toch last van leek te hebben, van zo lang geen stoelgang te maken, dacht ik: misschien als ik 2-3 glaasjes drink (da's toch een halve fles, best veel dus) dan helpt dat bij haar de stoelgang vooruit? Ze is nu 23w...
Ik ben pas beginnen drinken toen ze er zo'n last van leek te hebben, van het niet kunnen gaan.
Maar misschien heb ik zo de boel alleen maar erger gemaakt![]()
Jeps, met name de calcium. Rijstemelk gaat het niet worden voor mij, ik heb een tijd geleden al alle "andere" soorten melk geprobeerd omdat ik het daar wellicht beter van opneem, maar ik krijg het gewoon mijn strot niet in en ga er van spugenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Be de eiwitketens van BV waarbij de moeder gewoon melk drinkt en andere zuiveproducten gebruikt, is vergelijkbaar met hypoallergene voeding qua grootte van de eiwitketens.
Troel, gaat met name om de calcium gok ik? dan zou je misschien rijstemelk met extra calcium kunnen proberen?
Geitenmelk? Smaakt dat net zo als geitenkaas?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:14 schreef p_iglet het volgende:
Troel wat je ook nog kan proberen is geitenzuivel gebruiken.
Dat is milder dan koeienzuivel, sommige kindjes die gevoelig zijn voor koemelk kunnen daar wel tegen.
De melk vind ik niet te zuipen, maar bij yoghurt proef je het verschil nauwelijks.
Overigens neem je normaal gesproken uit 2 ons broccoli meer calcium op als uit 2 liter melk geloof ik, maar weet niet hoe dat bij jou zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |