Troel wat goed hoe het allemaal doet joh! En wat goed van Ruben dat ie hem nu wel pakt!
Ik wilde vandaag gaan beginnen met, zoals jullie zeiden, s'ochtends te kolven omdat de productie dan het hoogst is... Heeft Floortje vannacht inneens van gisterenavond 20.00h een voeding, tot vannacht half 4 geslapen!

Dat is 7,5 uur!
Kan dat eigenlijk al wel, ze is nog geen 7 weken? Ik merk dat ik het zelf niet zo fijn vind, als ik dan wakker wordt van haar en ik kijk op de klok, dan ben ik beetje ongerust... De afgelopen nachten zat er steeds wel 6 uur of ietsje meer ook tussen, dus het lijkt toch wel alsof ze eraan toe is ofzo, maar 7,5 uur vond ik wel erg veel!
Ik lag zelf om 0.00h ook echt nog wakker in be dte wachten tot ze voor de laatste voeding zou komen... Ik ben in slaap gevallen en werd dus veel later pas door haar gewekt... (Nu dacht ik, misschien had ik haar wakker moeten maken om 0.00h, dan had ze dan nog gedronken en dan echt de nacht doorgeslapen misschien... Maar ja, 'voeden op vraag' he

Wat zouden jullie doen?)
En omdat mijn borsten na die 7,5 uur dus zo vol zaten, en ze maar één kant dronk, heb ik vannacht dus maar gekolfd

Kwam op 50 cc...
Vanmorgen om half 9 werd ze weer wakker en omdat ik vooral tijdens die nacht en vroege voeding zoveel lek uit de borst die ik niét geef, dacht ik, ik hou mn kolf er eens onder terwijl ik haar voed... Há, er lekte zo 40 cc uit tijdens het voeden, en toen Floortje genoeg had, ehb ik de rest gekolfd en zat in totaal op 100cc.