Emma wat super!!
Fijn Jelief!!
Randa fijn dat het zo goed gaat!!
Zo jullie hadden nog een kolven in belgie verhaal te goed
Zondag naar een popconcert in brussel geweest, en van te voren dus gebeld voor een plekje om te kolven.
Uit voorzorg al mijn batterypack mee en wat hydrofielluiers om evt een schoon plekje te kunnen creeeren.
Wij keurig op tijd bij die zaal, vriendinnetje alvast een mooi plekje gaan zoeken en ik op jacht naar de kolfplek.
Eerst maar muntjes kopen en aan die muntverkoop jongen gevraagd, "nee weet ik niet moet je bij de bar proberen", bij de bar "geen idee, probeer de security eens, ik zou niet weten waar de ehbo ruimte is".
1e security.... spreekt geen Nederlands, alleen Frans... 2e security, zelfde verhaal maar riep een nederlands sprekende collega. Die had geen flauw idee wat ik bedoelde.... "nou ik geef mijn kindje borstvoeding, maar aangezien mijn zoontje hier niet is, moet ik de melk dus uit mijn borsten in flesjes stoppen, anders loop ik over"... security man knalrood hoofd maar riep eindelijk de floormanager.
Floormanager : "waar is u kindje dan" ... ZUCHT!!!.... die is thuis daarom moet ik de melk in flesjes doen .... "maar die kunt u dan nu toch niet geven" .... en dan alles in zeer gebrekkig nederlands en hij snapte de helft niet wat ik zei.
Echt toen was mijn van het kastje naar de muur irritatiegrens wel bereikt.

Vriendelijk gevraagd of ik nu eindelijk naar de ehbo ruimte kon... en he he eindelijk...
De EHBO ruimte bleek een vergrote bezemkast, met gelukkig wel een wastafeltje.
Maar goed gekolft, ze hadden heel handig kluisjes ipv garderobe, dus mijn kolftas kon netjes opgeborgen. concertje daarna was leuk!!
Na het concert wat gedronken en weer op naar de kolfruimte. Vriendinnetje mee. Kon nu zo doorlopen door zelfverzekerd door te lopen, wist toch waar ik moest wezen. Ik kolven. Lopen we daarna de zaal in.
LEEG!!! Niemand meer te zien. Stond nog net 1 security figuur bij de voordeur... maar we hadden bijna opgesloten gezeten
Gisteren bij een crematorium gekolft, dat was geen enkel punt. De medewerker snapte wat ik kwam doen, en ik werd netjes naar een lege familiekamer gebracht waar me stopcontact, wasbak en toilet gewezen werd. Zo kan het dus ook