Zo zat ik er vanochtend inderdaad ook bij. De tranen van verdriet en balen van gisteren maakten echt wel plaats voor vreugde- en opluchtingstranen vanochtendquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:11 schreef owlet het volgende:
Dat kan prima hoor, Deliedje. Als ze gezond is en overdag voldoende drinkt en alert is en voldoende plast (en misschien al een beetje lacht?) dan kan ze best een flinke stuk slaap in de nacht pakken.
Sterker nog, geniet er van want het kan zo maar weer eens over zijn![]()
.
Troel, wat ont-zet-tend goed.![]()
<- serieus bedoeld
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:11 schreef owlet het volgende:
Dat kan prima hoor, Deliedje. Als ze gezond is en overdag voldoende drinkt en alert is en voldoende plast (en misschien al een beetje lacht?) dan kan ze best een flinke stuk slaap in de nacht pakken.
Sterker nog, geniet er van want het kan zo maar weer eens over zijn![]()
.
Troel, wat ont-zet-tend goed.![]()
<- serieus bedoeld
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:34 schreef p_iglet het volgende:
Floormanager : "waar is u kindje dan" ... ZUCHT!!!.... die is thuis daarom moet ik de melk in flesjes doen .... "maar die kunt u dan nu toch niet geven" ....
Wat is niet genoeg? Is hij minimaal 100 gram per week aangekomen? (dan is het genoeg).quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:37 schreef _lotje_ het volgende:
om nog maar even terug te komen op mijn onzekerheden...
zo gek was het niet, vandaag is meneertje gewogen, en hij was niet genoeg bijgekomen!
gaat mevrouw CB-arts mij vertellen hoe en wat ik moet gaan doen terwijl ik dus zoiets heb van.. ja.. hallo.. jullie zijn zelf de oorzaak met je adviezen, en ik ben al bezig het te verbeteren!
Dat krijgt ze gelukkig wel. Ze heeft net bijna 45 minuten gedronken (gewoonlijk nog geen half uur) en lijkt nog steeds niet helemaal voldaan. Ik ga nu zelf maar even wat drinken, dan kan zij zo nog weer evenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:49 schreef nebelung het volgende:
Piglet, als Emma 's avonds nog een beetje gelegenheid krijgt om eventueel nog bij te drinken, zou ik me geen zorgen maken hoor.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Jelief het volgende:
Deliedje volgens mij gaat het wel lekker bij jullie. geniet inderdaad maar van dat lange slapen en pak alle uurtjes mee die je kunt.
Ha, deze weet ik!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:35 schreef amaranta het volgende:
Das wel vreemd Troel. Biedt je allebei de borsten aan of maar een?
Ik had even een andere vraag, maar weet niet of jullie dat weten. Ik heb een bol.com bon liggen en wil een boek bestellen over bijvoorbeeld de rapleymethode. Hebben jullie enig idee wat een goed boek is?
Troel, uit een flesje drinkt ook veel makkelijker!! Sommige kindjes drinken dan nog verder ondanks dat ze eigenlijk genoeg hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:25 schreef Troel het volgende:
Nouja, hier zitten we een beetje in een impasse. Ondanks dat hij nu aan de borst drinkt en ik echt verdraaid regelmatig en vooral vaak aan het kolven ben, heb ik simpelweg niet genoeg. Meneer kan rustig 20 minuten aan de borst hangen, dan echt actief aan het drinken zijn en dan alsnog een flesje met 60 cc naar binnen werken en dat krijg ik dus niet gebolwerkt
Mocht het vandaag en morgen niet beter worden, dan gaat de kunstvoeding toch echt weer aangemaakt worden, want ik voel me er totaal niet prettig bij en wellicht geeft me dat gewoon wat rust.
Aan de andere kant baal ik er gewoon stevig van dat ik afgelopen weekend dus rustig 300 cc kon kolven en ik nu voor het voeden niet eens 40 cc krijg.
Volgens mij alleen een oudere versiequote:Op donderdag 31 januari 2008 10:25 schreef Jelief het volgende:
die van Stefan kleintjes van borst tot boterham maar of die ook bij bol te koop is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |