ok chill, wel zin aan Angelslo danquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blonde dames genoeg (jammer genoeg zijn ze wat ingepakter nu vanwege de kou)
Mijn huis in Emmerhout heb ik al verkocht, daar moet ik eind februari uit zijn
Vind je? Ik vind Angelslo niet minder dan Emmerhout... zeker niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ok chill, wel zin aan Angelslo danaangezien je er qua wijknaam wel op achteruit gaat
![]()
En ingepakter, tjaaaa. the only limit is your own imagination
Angelslo heeft imo zo'n ghetto gevoelquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Angelslo niet minder dan Emmerhout... zeker niet!
Ja maar gelukkig zit in dan nog in een "goede" gedeelte.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Angelslo heeft imo zo'n ghetto gevoel
Nou is Emmerhout ook een schijtwijk, dat moge duidelijk zijn
Wordt wel steeds beter.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef VlaDje het volgende:
Bedenk met net eigk dat elke wijk van Emmen een ghettowijk is ofzo
zie je aan de warmeerweg/harm tiessingstraat enzo ook wel... nieuwe huizen en ander volkquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wordt wel steeds beter.
Achterin de Boerschaplaan bijvoorbeeld zijn al heel wat tuig-huizen met de grond gelijk gemaakt
Lang leve sanering
Mwah, rietlanden, parc sandurquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef VlaDje het volgende:
Bedenk met net eigk dat elke wijk van Emmen een ghettowijk is ofzo
Dat jij die 2 wijken tot Emmen durft te rekenenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mwah, rietlanden, parc sandur
Niet echt ghetto
Parc Sandur een wijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mwah, rietlanden, parc sandur
Niet echt ghetto
heb het ook over het "oude" Emmen dichterbij het centrum...quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Parc Sandur een wijk
Delftlanden ook niet echt ghetto
Zit ook gewoon een gedeelte waar mensen wonen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
heb het ook over het "oude" Emmen dichterbij het centrum...
En Parc Teduur is toch een vakantiepark?
Mensen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zit ook gewoon een gedeelte waar mensen wonen.
vrijwel iedereen die daar woont is aan het "Drenthenieren"quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zit ook gewoon een gedeelte waar mensenwesterlingen wonen.
Dat inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef don-diablo het volgende:
rekkie zit in zweden voor een cursus voor zn werk
Vrijdag avond vlieg ik weer terug!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:47 schreef don-diablo het volgende:
Maar je blijft dus in Zweden Rekkie als ik de reacties lees op de vorige pagina?
Nee nog lang niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:54 schreef don-diablo het volgende:
Ik bedoel dat je daar naar toe gaat emigreren als ik het zo mag zeggen?
Muzeval?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik mocht vroeg naar huis, daartegen over bij je is het open dag dus was ik overbodig
Ik zit in die kubusquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
nostalgie......... teminste het oude gebouw
jup, daar loop ik stage tot vrijdag nogquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kubus??
Bedoel je die dat nieuwe pand aan de Oosterstraat?
Ach soquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
jup, daar loop ik stage tot vrijdag nog
misschien zie je me vrijdag nogquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
jup, daar loop ik stage tot vrijdag nog
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
misschien zie je me vrijdag nogIk geef er elke vrijdag bijles aan iemand van de brugklas in de kantine/hal
dan moet het zijn dat je mij wel eens heb zien lopen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef don-diablo het volgende:
sinds twee á drie maanden ongeveer
Ook niet ff zwaaien danquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:01 schreef don-diablo het volgende:
volgens mij wel jah(vorige week nog)
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:37 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben er voor mn bijbaantje dus ik moet wel bezig blijvenIk heb jovink volgens mij al wel gezien
dan zie ik je idd vast wel, zou wel ff oplettenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:25 schreef don-diablo het volgende:
gewoon in de hal en het is aan 1 meisje die wiskunde hulp nodig heeft. Opzich wel relaxt. Ben er morgen van 13.30 tot 15.30. Dus als je er bent zie je me geheid.
oke okequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:46 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben vestigingshoofd van een bedrijf dat bijles geeft aan scholieren van de middelbare school e.d. het is dus gewoon privé les om het zo te zeggen.
Specs gewenstquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:39 schreef JDx het volgende:
Woei nieuwe pc binnen!
Nice.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:36 schreef JDx het volgende:
Q6600 Quad-Core
4gig Ram
500gig SATA2 HD
8800 GT
DVD Brander
550 Watt Voeding
Zerotherm BFT90 Cooler
XP Professional SP2
Dat was het wel zo'n beetje, alleen mn Dell Ultrasharp is nog niet binnen
Die draait prima in XP hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nice.
Maar waarom een DX10 kaart en geen Vista?
ja vista is schijt maar ik zie dan het nut van die 8800gt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |