OMGquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef Lobasca het volgende:
Piet, wat is de typo daar?
Jij ook niet, daarom moest ik 't doenquote:
Ze gaan haske doodt!quote:
Ik had een excuusquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook niet, daarom moest ik 't doen
Hangt ervan af. Ik vind wel dat jij dan iets anders voor die F moet verzinnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Disana, mag dat flanel uit, ik word gek van dat gekriebel
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey babe. Wat is dat genieten, zwarte streams. En jij hebt dus ook hoogtevrees.
Oké, ik ga iets verzinnenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Ik vind wel dat jij dan iets anders voor die F moet verzinnen.
Knap. Ik krijg al de kriebels op 1 hoog, balkon of flatgalerij. Ga jij Lieke missen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
onder andere, overal waar je vrees achter kunt plakken is mine
![]()
Maar..nu aardig onder controle
Hiervoor woonde ik éénhoog met een ieniemienie balkonquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap. Ik krijg al de kriebels op 1 hoog, balkon of flatgalerij. Ga jij Lieke missen?
Ja, da's makkelijk, vergelijken met stookSelene en trashAmandaquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hiervoor woonde ik éénhoog met een ieniemienie balkon![]()
Missen wil ik niet zeggen, maar de dingen die haar worden toegeschreven zijn niet de mijne. Ik vind het een topwijf, beter dan al die andere wijven die daar zitten.
Lieke fixt het in haar uppie, en blijft gewoon haar dingen doen, daar waar anderen van de leg raken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk, vergelijken met stookSelene en trashAmandaOh god, ik hoop niet dat ze Lieke gaan vervangen door Selene
![]()
Zal ik een eitje bakken. Wordt mijn ontbijt, heb de hele dag in bed gelegen (koorts is wel weg).
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik hier vrienden heb met andere DGK voorkeuren, zonder dat we daar vervelend over doen. Die afstand hebben we gelukkig, we zitten niet midden in de streamsquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieke fixt het in haar uppie, en blijft gewoon haar dingen doen, daar waar anderen van de leg raken.
Dat zeiken en zeuren vind ik ook wel van haar meevallen, zij weet het tenminste te onderbouwen, zonder te papegaaien wat de psycholoog heeft voorgekauwd. Maar das mijn mening![]()
Ben je alweer ziek? Das niet goed mop!
Ik zit me suf te zoeken naar die link. Die golflessen deugen volgens mij ook voor geen meter.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:07 schreef Lobasca het volgende:
En dat gesprek van A en B n.a.v, de brief van Netty, vond ik ook heel raar, volgens mij krijgen zij beelden te zien tijdens hun 'golflessen' oid, waar ze iedere keer de fout in gaan.
Eej! Vrienden accepteren elkaar zoals ze zijn!. Over vele andere issues zitten we wel op één lijn, en herkennen én erkennen dingen in elkaar,kan mij die Lieke dan bommen, net zomin als elk ander gedrocht uit die soap!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik hier vrienden heb met andere DGK voorkeuren, zonder dat we daar vervelend over doen. Die afstand hebben we gelukkig, we zitten niet midden in de streams![]()
Lieke is een zeiktrut met varkensoogjes
Ik werd eergisteren ziek, spierpijn en stijf en koorts en van die dingetjes. 't Is alweer bijna over.
Ik had 'um vanmorgen via VOL, maar BQ heeft hem in de COS geplaatst en Cc zelfs hier..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit me suf te zoeken naar die link. Die golflessen deugen volgens mij ook voor geen meter.
Precies. Van sommige mensen in de COS schrik ik wel eens, zoals die zich vereenzelvigen met hun haat of liefde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej! Vrienden accepteren elkaar zoals ze zijn!. Over vele andere issues zitten we wel op één lijn, en herkennen én erkennen dingen in elkaar,kan mij die Lieke dan bommen, net zomin als elk ander gedrocht uit die soap!![]()
Beterschap maar weer!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #583] Waar we laveloos worden van de dropshots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |