Gaat mij ook te ver, maar ik zie een verandering..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef Lobasca het volgende:
Precies. Van sommige mensen in de COS schrik ik wel eens, zoals die zich vereenzelvigen met hun haat of liefde.
Ik heb dat eitje gebakken en het was lekker.
Mooi Pietjequote:Op woensdag 23 januari 2008 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Game on.
Welke van de 2 betekenissen van de TT geldt ligt aan 't tijdstip.
Ach, die lappen hoeven van mij niet uitgebannen te worden... ik lees er toch gewoon overheen (ongeacht van wie ze zijn)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat mij ook te ver, maar ik zie een verandering..En die lappen tekst moeten helemaal verboden worden, of ga ik nu te ver?
![]()
Smaakte het?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o
gewoon lekker liedje
Doe ik het origineel er nog even bij:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o
gewoon lekker liedje
uhhh..who do you think you are.. Noekje is je links en rechts gepasseerd!quote:
Je bent een schatquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef Disana het volgende:
Doe ik het origineel er nog even bij:
http://www.youtube.com/watch?v=46EXY4oP1Do
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
[quote]Op woensdag 23 januari 2008 16:49 schreef Gert het volgende:
nORMAAL QUOTEN AUB GVD.
Vraag je dat aan Lobasca en mij? Je zou beter moeten weten
Waarom denk je dat ik noekje wel zag zitten als collega? Kan ze jullie een beetje onder de duim houden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhh..who do you think you are.. Noekje is je links en rechts gepasseerd!
Ik ben niet zo op het Iers, maar wij hadden hier vroeger een Engelse pub waar dat soort muziek vaak live werd gespeeld, en dat was ook best gezellig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een schat. Dit is ge-wel-di-ge muziek, we gingen paar jaar geleden zo'n beetje iedere week naar een Ierse Pub waar dit soort muziek libe gespeeld werd, helaas is de Ier naar Ierland vertrokken
![]()
.
Zie in jou meer een One Girl Two Bottles.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'
Gatverdamme, heb je dat wel eens gezien? Ik wel, kort geleden, geheel per ongeluk. Krijg je douche-neigingen van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'
geen probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie in jou meer een One Girl Two Bottles.
Zo zie je maar waar een SC allemaal goed voor kan zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 heeft meteen Azureus aangeslingerd en is "The Dubliners - Greatest Hits" aan 't downloaden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |