quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:47 schreef Rosbief het volgende:
Ja, ik hielp m'n vader altijd mee aandouwen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
thank god dat leed is me altijd bespaard gebleven...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:51 schreef TheZapster het volgende:
Dat niet maar telt het ook mee als je de slaapkamer van je ouders niets vermoedend inloopt en je moeder haar schaamhaar ziet bijwerken ?
Link?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef LaTiNo het volgende:
Ik heb wel eens een filmpje gevonden.....
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:47 schreef Rosbief het volgende:
Ja, ik hielp m'n vader altijd mee aandouwen.
Ach ja, ook al zijn ze dik(ker dan vroeger), ze zullen ook wel hun pleziertjes willen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
thank god mijn ouders, dat leed is me altijd bespaard gebleven...
Oh..dat je de achterdeur open doet en zo in die "jaren 70 haar"-doos van je moeder kijkt die op handen en voeten op tafel zit, je vader te pijpen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:16 schreef Rosbief het volgende:
Of nakend op de keukentafel als je net thuiskomt van school.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:40 schreef Morwen het volgende:
Nee, of niet dat ik weet. Volgens mij zijn ze gestopt met neuken toen ik geboren werd
Ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Begrijpelijk
sorry, dat was een inkoppertje
quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..dat je de achterdeur open doet en zo in die "jaren 70 haar"-doos van je moeder kijkt die op handen en voeten op tafel zit, je vader te pijpen?
ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef Ole het volgende:
Ik ben weleens de slaapkamer binnegelopen terwijl ze bezig waren
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:22 schreef kyraaa het volgende:
Ik was bang dat ze ruzie hadden en mn vader haar probeerde te wurgen![]()
Nee, ik hoop dat mijn dochter over een jaar of vijftien dit topic niet leestquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:10 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig nooit alleen kwam mn moeder me ooit om condooms vragenheb zo normaal mogelijk geantwoord en ze gegeven............. daarna heb ik gekotst
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef Miam het volgende:
Ja, in de vouwwagen.. jaren terug. m`n ouders lagen aan de rechterkant, en mijn zusje en ik
aan de linker. ik vergeet dat van m`n leven nooit weer.
Nou, dat dus.quote:
Same herequote:Op zondag 27 januari 2008 12:07 schreef fratsman het volgende:
Zoals Youp al zei "Ieder wijf mag een beetje geil giechelen, behalve je moeder!"
En ja, er zijn nachten geweest, dat ik met het kussen op m'n hoofd in slaap probeerde te komen.
Noem jij je moeder zomaar hoerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Jaa![]()
Middenin de nacht wakker worden en dan je moeder horen kreunen
En ik slaap nog wel een verdieping hoer
Muziek aangezet en een kussen over mijn hoofd geen geduwd..wat een verschrikkelijke ervaring was dat zeg
hogerquote:
en heb je ook wel eens op je moeder/vader mogen oefenen?quote:Op maandag 28 december 2009 02:17 schreef Alexanderlg het volgende:
Ben er vergeten bij te schrijven dat mijn ouders het ook wel eens hebben voorgedaan...
DAt vond ik best wel interessant maar aan de andere kan dat=cht ik gadverdamme best wel vies(omdat zei het deden). En als ze het nu doen en ik kom de kamer binnen gaan ze gwn door.
Ik denk eerder op de hond.quote:Op maandag 28 december 2009 02:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en heb je ook wel eens op je moeder/vader mogen oefenen?
Ik wil jouw reactie wel eens zien/ horen tot jij bewust je ouders hoort.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:45 schreef ErictheSwift het volgende:
Niet dat ik weet, of anders gewoon genegeerd en niet verder bij stilgestaan... dit itt alle oh zo stoeredrama queens die meteen popiejopie "gadverdamme
" beginnen te janken. Grow a pair ya wusses [ afbeelding
Wat dacht je van een simpele /care of *bonk *bonk "kan het niet wat zachter ik probeer hier te slapen ja >:( ?"quote:Op woensdag 30 december 2009 09:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil jouw reactie wel eens zien/ horen tot jij bewust je ouders hoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |