quote:
De eerste keer was wel grappig dat ie geblesseerd raakte na 2 doelpunten gemaakt te hebben was dat niet tegen VVV?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef toma het volgende:
Ik vind het trouwens al heel wat dat Luque nog niet geblesseerd is geraakt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Over Mitea heb ik het niet eens meer
volgend seizoen. En dat wordt pas bekend gemaakt na het EK want anders krijgt van Basten teveel suggestieve vragen over een mogelijke transfer.quote:
jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:42 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De eerste keer was wel grappig dat ie geblesseerd raakte na 2 doelpunten gemaakt te hebben was dat niet tegen VVV?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Alsjeblief, geen klappers in Amsterdam.
De tijd dat we nog enige vorm van aandacht aan AZ schonken is voorbij.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef DANILXL het volgende:
nog geen az grappen gezien
onbegrijpelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef dronkeykong het volgende:
Dat is zeker wel jammer, na het incident met Suarez is hij de zondebok geworden.
En dan krijgt Kennedy die tot nu toe elke wedstrijd onzichtbaar is de voorkeur
quote:22/1/2008 - Pieters: niet benaderd door Ajax
(Gepost door RvN)
Op internet gingen de afgelopen dagen geruchten rond dat Ajax gesproken zou hebben met Erik Pieters van FC Utrecht voor de linksbackpositie. In het Algemeen Dagblad ontkent de linksback van FC Utrecht de geruchten. "Ik heb ook gelezen dat Ajax interesse heeft. Een paar vrienden hebben me er een smsje over gestuurd. Maar het bericht klopt niet. Ik ben niet benaderd. Als het wel zo zou zijn, zou ik het echt eerlijk zeggen."
Ajax Netwerk
De linksback keert na een schorsing woensdag terug in het elftal van FC Utrecht voor het duel tegen Ajax. In het AD bekend hij dat Ajax vroeger zijn favoriete club was.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef DANILXL het volgende:
nog geen az grappen gezien
Zoiets?quote:De transfer van Alves, van Alves, van Alves
De transfer van Alves die is al 10x afgeketst.
Miljoenen, miljoenen, miljoenen geen probleem,
Maar alkmaar, maar alkmaar, daar wil toch niemand heen!
Ik zag het net ja 12 gastjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
B-jeugd vastgelegd.. goed bezig Martin
Ik begrijp de twijfel. Heb ik zelf ook namelijk.quote:
Ik mag hem ook wel, maar eerst een kijken hoe silva het doet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel zielig trouwens voor Ogararu dat hij nu op de bank komt. Ik mag hem wel.
Ik mag er wel meerdere maar als je je als Roemeense international keer op keer als een F'je laat piepelen mag ie van mij zelfs op de tribune plaatsnemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
vink zo een onzinquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel positief blijven he.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:21 schreef Radegast het volgende:
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat Ogararu Silva uit de basis speelt binnen een paar weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |