is lullo luc een objectieve onpartijdige gastspeler, of is hij er alleen om huub en jaap te kutten?
want anders mag hij wel eens tegen brian of amanda ingaan, en een plannetje bedenken om amanda en brian uit elkaar te drijven.
Mijn mening:
- Brian is een staatsgevaarlijke idioot (ook slim van de febo om hem nog wat extra vechttechnieken te laten leren, fijn voor amanda

), en die idioot moet beschermd worden tegen alles waarvan hij eventueel zou kunnen doorslaan. Ook het dreigen met zelfmoord helpt hem achter dingen voor elkaar te krijgen.
- Amanda kan het beste van iedereen daar brian treiteren, dus is selene erbij om ervoor te zorgen dat dat zo weinig mogelijk gebeurd (zoals selene die tijdens het vrouwenfeestje nuchter moest blijven en constant amanda moest afremmen. zelfs lieke

moest amanda er van weerhouden dat sletje mee naar bed te nemen).
- Lullige luc moet de 'mannelijke' vriend van brian zijn, want brian kan natuurlijk geen vrienden worden met huub, want dan is het spel over.
- Brian mag het spel niet spelen, want hij slaat te snel door. Nu moet lullige luc dus het spel spelen voor brian. Amanda mag het spel niet spelen, want dan speelt brian ook mee.
- Lieke speelt het spel niet, want zij heeft het te druk met kraaltjes rijgen, rieki, en andere achterlijke onzin. Lieke woont in een tv-spelletje, maar weigert het spel te spelen

(na uitspraak hiervan lijkt mij onmiddelijke diskwalificatie het meest logisch, wat als iedereen besluit het spel niet meer te spelen?)
Dus de enige miljonairs die het spel WEL spelen, jaap en huub, worden tegengewerkt door de gastspelers. De gastspelers die niks te maken hebben met het spel, en van mij nu nog de rammelende difterie mogen krijgen. Brian en amanda hoeven geen spel meer te spelen, dat doen de gastspelers wel voor hen