Oh, mooi. Da's sneller dan ik dachtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het zei maar de kat is uit de boom.
Die is op eigen kracht weer uit de boom gekomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Da's niet veel bijzonders dan, ik dacht dat er heel wat aan de hand was.
PS Weet iemand hoe het ondertussen met de kat is?
Je loopt achter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij zou die energie natuurlijk ook kunnen steken in een gewone baan.
Jaap liegt, hij wist vanmiddag al te vertellen dat Jody Bernal en Jan Douwe Kroeske als BN'ers aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:38 schreef Leandra het volgende:
Jaap is in een melige bui, hij stelt dat zijn IQ nooit hoog kan zijn omdat hij in DGK zit en daar kom je immers niet binnen als je een beetje intelligent bent
Er wordt hem gevraagd wat hij van z'n concurrentie van morgen vindt, maar gezien Jaap geen internet heeft weet hij niet wie dat zijn..... het lijstje wordt ff opgenoemd en Jaap kent de helft niet.
als je huub soms hoort over brian en amanda dan is het moeilijk te gelovenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:29 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub vertrouw maar lekker op lammetjesthee en doe wantrouwend naar Claire.Snap echt niet waarom Huub wel wantrouwen naar zijn teammatties heeft en nooit naar die andere.Die jongen is soms zo dom.
Jan Douwe is aardig slim.Was me leraar nederlands en gaf ons ook gym.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap liegt, hij wist vanmiddag al te vertellen dat Jody Bernal en Jan Douwe Kroeske als BN'ers aanwezig zijn.
Jeetje gym, echt?? wowquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jan Douwe is aardig slim.Was me leraar nederlands en gaf ons ook gym.
Wat leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef rooie3 het volgende:
Jan Douwe is aardig slim.Was me leraar nederlands en gaf ons ook gym.
Goed om te horenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Die is op eigen kracht weer uit de boom gekomen.
(was het antwoord van Jaap op dezelfde vraag van Lieke)
Ja hij vond me altijd wel aardig.Maar toen ik niet op de brug durfde ,deed hij het effe voor.En viel met zijn ballen op die brug.Hij was er niet blij mee dat ik toen erg moest lachen en zei dat ik het nu echt niet meer zou doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |