De Italiaan, lekker makkelijk toch?quote:
over een paar minuten op de bank voor de stemming zei Huub. Dan zullen we zien wat Claire in zich heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:48 schreef riri het volgende:
claire is ontzettend inaktief...ze hangt voortdurend aan huub....handje vasthouden....
hoe wil die zich in vredesnaam staande houden in dat spel?
Ja, ik ben ervan overtuigd dat ze niks mogen doen tegen die twee "kindjes van God" anders was de bom toch allang gebarsten? Ze genieten bescherming, en niet zo'n beetje ook. Ik bedoel die RAT en die SNOLquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef miesy het volgende:
[..]
als je huub soms hoort over brian en amanda dan is het moeilijk te geloven
dat huub ook maar enig soort van vertrouwen in deze lowlifes heeft.
gewoon weer een bevestiging dat er niet tegen hun gespeelt mag worden,
maar dat de fricties steeds tussen dezelfde mensen moet worden gehouden
lekker elkaar lastig vallen in plaats van je tegenstanders.
er zit in ieder geal een stuk minder angst in dan in bijv dennix.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:52 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
over een paar minuten op de bank voor de stemming zei Huub. Dan zullen we zien wat Claire in zich heeft.
Ik hoop echt dat dit stille water een diepe grond heeft.
Nou wat een feest.Amanda krijgt dus ook gewoon weer een uitje en de punten mogen ze mooi houden.Jaap moest er verdorie 600 betalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:54 schreef Margo37 het volgende:
Claire gaat iig niet blokken zei ze, maar ze moest zolang mogelijk moeilijk doen zegt Huub en dat had ze waarschijnlijk al eerder gehoord vandaag (hokje)
of misschien geniet gewoon ze van haar drankje, zoals ze zo een beetje elke dag doet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:53 schreef riri het volgende:
Claire moet zich al moed indrinken om straks iets te kunnen zeggen...tja...want ze moet dat in haar eentje doen
ja dat valt wel op. Ze lijkt wel heel lief en zachtaardig maar dat kan natuurlijk ook een kracht zijn (ik lijk Lieke wel, bij je gevoel blijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:55 schreef miesy het volgende:
[..]
er zit in ieder geal een stuk minder angst in dan in bijv dennix.
maar ja, dan spreek ik natuurlijk voor een heleboel mensen
Ja en dat weten er heel veel een tijd, vaak over gehad maar wat doe je ertegen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat een feest.Amanda krijgt dus ook gewoon weer een uitje en de punten mogen ze mooi houden.Jaap moest er verdorie 600 betalen.
Ze zit er nog maar net, Claire, ik kan me best voorstellen dat ze af en toe moeite heeft met diverse dingen. Ze is in ieder geval geen ordinaire del, die zitten en zaten er al genoeg. Ze heeft wel klasse vind ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:55 schreef miesy het volgende:
[..]
er zit in ieder geal een stuk minder angst in dan in bijv dennix.
maar ja, dan spreek ik natuurlijk voor een heleboel mensen
voor mijn gevoel komt ze best pittig over.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:59 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja dat valt wel op. Ze lijkt wel heel lief en zachtaardig maar dat kan natuurlijk ook een kracht zijn (ik lijk Lieke wel, bij je gevoel blijven)
Geen idee, maar mogelijk helpen mn capsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:02 schreef RTM1988 het volgende:
hebben ze allemaal nu precies hetzlfde aan als gister?
net als een rijbewijsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je loopt achter.
Hij refereert naar de periode in zijn leven als dakloze, hij krijgt een baan
Wake up!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Solliciteert Huub nu ook al voor een horrorfilm?
Yep, misschien is het handig om een klein stukje COS terug te lezen, dan weet wat de bedoeling is van dit toneelstukjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:02 schreef RTM1988 het volgende:
hebben ze allemaal nu precies hetzlfde aan als gister?
Het is te hopen,want anders zijn ze echt dom.Het plezier om te kijken word met de dag minder ,maar elke dag hoop ik op een ommekeer.Maar ik word het wachten knap zatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja en dat weten er heel veel een tijd, vaak over gehad maar wat doe je ertegen?
Huub of Jaap moeten het eens zat worden denk ik of ze krijgen gewoon een bonus voor dit meegaande gedrag.
Dan wordt het vanzelf gespeeld..gewoon..reallife...want daar waar een groep mensen met elkaar opgesloten zitten onstaat vanzelf friktie....daarvoor hoeft de redaktie niets te regisseren...het enige wat ze daarmee bereiken is dat het voor alle kijkers duidelijk is dat het voor het overgrote deel gescript is en daarom niet echt meer interessant.....voor zo'n spel is helemaal geen script nodigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef Guuskeee het volgende:
- Lieke speelt het spel niet, want zij heeft het te druk met kraaltjes rijgen, rieki, en andere achterlijke onzin. Lieke woont in een tv-spelletje, maar weigert het spel te spelen(na uitspraak hiervan lijkt mij onmiddelijke diskwalificatie het meest logisch, wat als iedereen besluit het spel niet meer te spelen?)
Dat probeer ik bij Vic ook regelmatig, ben er maar mee gestopt, hij snapt er geen yota van en terecht, ik soms ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Ik probeer de stemming net aan m'n vriend uit te leggen, vraagt ie 'krijgt Jaap z'n punten nu ook terug?'.
Daar heeft je vriend wél een "punt" Disanaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Ik probeer de stemming net aan m'n vriend uit te leggen, vraagt ie 'krijgt Jaap z'n punten nu ook terug?'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |