Ja, of je dat dus effe weg wil edittenquote:
Weet je dat nou alquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja toets..
GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALD
Hoi.
hij post het, dus zijn probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, of je dat dus effe weg wil editten
he diekquote:
Die van mij meestal langerquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je dat nou al
Mijn tentamenuitslagen laten altijd 2 weken op zich wachten ofzo
Alles goed hiero?quote:
Frits vraagt hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij post het, dus zijn probleem
is toch niemand die het vraagt?
WMB mag het blijven staan dan kan ik eens kijken of ik zijn sessie kan overnemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan is er juist geen modje die het weg kan halen![]()
[..]
Ja rare gewaarwording
Nee idd, laat hem maar verrottenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij post het, dus zijn probleem
is toch niemand die het vraagt?
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat zou kunnenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Frits vraagt het
[..]
WMB mag het blijven staan dan kan ik eens kijken of ik zijn sessie kan overnemen
bij mij ook, maar vanaf 2 weken mag ik legaal docenten gaan spammen/schoppen/etcquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die van mij meestal langer
Computertoetsen, checkquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je dat nou al
Mijn tentamenuitslagen laten altijd 2 weken op zich wachten ofzo
Zei ik datquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat zou kunnen
zeker bij jouquote:
Nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan is er juist geen modje die het weg kan halen![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |