Fucking hell, dat is aardig wat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
1250 per maand. Soms wat meer, soms wat minder.
Ik verdien voor mijn leeftijd ook heel redelijk, maar ik werk er ook veel voor.quote:
Mmmmm, zes a zeven dagen werken per week?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Jip, tijd heb ik nog altijd genoeg ondanks mijn baantjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:04 schreef mariskasl het volgende:
[..]
Mmmmm, zes a zeven dagen werken per week?
Enige qoutes van meneer:
Wat doe je als webontwikkelaar met veel te veel vrije tijd? Tuvai.net - 11 september 2007 21:51
Even van je hele planning afwijken en dat ding helemaal uitspelen natuurlijk! Na al een ruim 10 uren erop te hebben zitten bevalt het spel me enorm. Tuvai.net - 31 oktober 2007 23:02
Dat zijn drukke dagen! En houd je dat bedrag over nadat je je vaste lasten eraf hebt gehaald? Of woon je nog thuis?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:39 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jip, tijd heb ik nog altijd genoeg ondanks mijn baantjes.Doordeweeks werk ik van 8:00 tot 16:30 (fulltime baan, 40u), in het weekend (sowieso zaterdag, niet áltijd op zondag) werk ik in een ijssalon in Maastricht, dan ben ik weg van 9 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds.
Na m'n werk doe ik bijna dagelijks na 't eten een paar uurtjes website`jes bouwen, meestal tot een uurtje of 8. Mijn twee kleine inkomstenbronnen komen van websites af waar ik vrijwel niets voor hoef te doen en geen tijd aan hoef te besteden gezien ze eenmaal lopen.
Kortom, tijd genoeg over. Nog altijd genoeg om met een gerust hart achter een computerspel te hangen of om lekker te gaan stappen. Ik heb dan ook een hekel aan mensen die beweren geen tijd te hebben terwijl ze nog niet de helft van de tijd die ik spendeer, kwijt zijn.Ik ben tevens ook nog 3 tot 4 keer per week een flink uur fitnessen.
Die 1250 gaan sowieso elke maand naar m'n spaarrekening. Ik woon nog thuis, maar betaal alles zelf inclusief het overgrote gedeelte van de huur, boodschappen, enzovoorts. En de drukke dagen vallen wel mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:24 schreef hallowereld het volgende:![]()
[..]
Dat zijn drukke dagen! En houd je dat bedrag over nadat je je vaste lasten eraf hebt gehaald? Of woon je nog thuis?
Nice!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Als je moeder zo EXTREEM weinig verdient moet je hier ook niet komen. Hoe kom je dan trouwens aan die internet verbinding?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja hoor, mijn moeder verdiend nog geen 300 euro per maand waar we met z'n 2en mee moeten doen en iedereen zit hier maar een beetje rijk te zijn? Is het nou zo dat alleen de rijken reageren?
Ik zit bij SNS en ze hebben tegenwoordig erg leuke spaarregelingen idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:35 schreef DJKoster het volgende:
Voor al die rijken hier:
Banken met hoge rente (deel 4)
Werkloos dus 0,0 per maand, wel elke maand omgerekend 95 euro rente erbij
Ik ga liever sparend dood dan terugbetalend dood doordat ik door gebrek aan spaargeld allerlei vage leningen moest afsluitenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:50 schreef thaleia het volgende:
Sparend voor later ga je straks ook sparend dood - Klein Orkest
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
200,-...soms meer...soms minder...![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:50 schreef thaleia het volgende:
Sparend voor later ga je straks ook sparend dood - Klein Orkest
Nou nee eigenlijk niet, je kan bij je dood toch beter een tekort achterlaten dan een overschot?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik ga liever sparend dood dan terugbetalend dood doordat ik door gebrek aan spaargeld allerlei vage leningen moest afsluiten
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaak van mensen te horen dat ik materialistisch, gierig en een geldwolf ben, of ze slingeren typische clichézinnetjes zoals deze hierboven naar m'n hoofd. Typisch is dat 't altijd mensen zijn die niet met geld om kunnen gaan en elke maand maar moeten kijken hoe ze hun GWE betalen, omdat ze hun miezerige salaris meteen na ontvangst verpatst hebben aan rotzooi die ze niet nodig hebben.
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaak van mensen te horen dat ik materialistisch, gierig en een geldwolf ben, of ze slingeren typische clichézinnetjes zoals deze hierboven naar m'n hoofd. Typisch is dat 't altijd mensen zijn die niet met geld om kunnen gaan en elke maand maar moeten kijken hoe ze hun GWE betalen, omdat ze hun miezerige salaris meteen na ontvangst verpatst hebben aan rotzooi die ze niet nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |