quote:Fotoboek
Uniek Fotoboek Maken bij Lulu.com.
Prachtig Resultaat, Bestel Online!
www.Lulu.com
Active Directory Software
Admin tool voor Dagelijks Beheer van uw AD.
Download NU!
tools4ever.nl/ActiveDirectoryBeheer
iBlock E-mail Policy
The E-mail Policy appliance to control content on your network
www.i-block.com
Gaastra Sails
Zeilmakers sinds 1897. Vraag nu online een offerte aan!
www.gaastrasails.nl
Je mag het ook gewoon zeggen hoor, dat je geen zin hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
maandag heb ik een tentamen... is die reden goed genoeg?![]()
Pas maar een beetje op, met oud&nieuw zijn 2 vrienden opgenomen met hartritmestoornissen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef febster het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het een goed feestje wordt, hoe en wat zie ik dan wel weer
Het trieste is dat ik maandag écht een tentamen heb en ik nog een hoop tijd nodig heb om te studeren. Da's het lastige als je fulltime werkt, dan gaat al je vrije tijd in het leren zitten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen hoor, dat je geen zin hebt
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het trieste is dat ik maandag écht een tentamen heb en ik nog een hoop tijd nodig heb om te studeren. Da's het lastige als je fulltime werkt, dan gaat al je vrije tijd in het leren zitten.
SPR2 Inleiding Operating Systemsquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:11 schreef bleiblei het volgende:
Wat voor tentamen?
Leuk, een huis vol onbekenden!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:12 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Vooruit dan maarSpreken we bij deze af dat het de volgende keer bij jou te doen is
Het is maar een voorstelquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leuk, een huis vol onbekenden!Maar... ik vind het prima!
![]()
![]()
Blij dat ik dan toch iig SQ en BB ken.![]()
Mag jij mij vertellen wat je bij de Stunt/Sgt. Peppers/Spijker kan eten op zaterdagnachtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef febster het volgende:
[..]
En doen ze dat ook? Want bv hier op stratum kun je officieel ook in elke tent wat eten, maar als je dat doet ben je volgens mij gelijk een week ziek... Maar wat betaal je dan in zo'n kroeg/disco (niet mega hip, gewoon normaal) voor een biertje / iets anders?
Smiddags kan je iig. bij de Spijker wel eten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen wat je bij de Stunt/Sgt. Peppers/Spijker kan eten op zaterdagnacht.
Bier was geloof ik iets van 25kr (3 euro) voor 0.3l en perencider was 44kr (5 euro) voor 0.5l. Niet echt goedkoop, maar ook niet schrikbarend duur. Dit was wel in Halmstad, ga je bv. naar Goteborg of Stockholm, betaal je natuurlijk wel iets meer.
daar hoef je toch niet voor te leren?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
SPR2 Inleiding Operating Systems
Beetje geëmmer over zaken als FAT, virtueel geheugen en Linux enzo.
ik wel, ben vrouw.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar hoef je toch niet voor te leren?
Auspuf gekauft?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar hoef je toch niet voor te leren?
wil je nou een url posten of een sub?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef bleiblei het volgende:
[url=http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/VARA/serie/VARA_101163355/VARA_101163706/bb.20080115.asf?start=0:0:326.2&end=0:0:936.9]Henny van der Most bij de Wereld draait door[/sub]
Henny van der Most.
Matthijs van Nieuwkerk.
Die vraag van Matthijs aan Henny "waar het vrolijk defect in het hoofd van Henny zit".... Echt bizar hoe onbeschoft die kerel is maar daar gewoon mee weg komt.
Dat is een positief puntquote:
Urlquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil je nou een url posten of een sub?
DWDD is een tof programma maar matthijs van Nieuwkerk is af en toe rete irritant idd..jezelf heel tof vinden![]()
Bij Holland Sport was ie maandag ook alweer op dreef tegen die volleybal vrouwen
ik ben er iig rond 2230 al, beetje betijds beginnen anders breekt de vrouw vroegtijdig afquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef febster het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, dat weet jij wel, is het gelijk vanaf 10 uur goed te doen, of begint het pas rond 12 uur ofzo?
Als ik zekerheid over mijn werk had wel jaquote:
Maar toch kijken we er allemaal naar, z'n manier van interviewen heeft gewoon iets waardoor je toch kijkt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Url.
Heb het al aangepast.
Die vent heeft inderdaad last van erg misplaatste arrogantie.
Hij heeft ook erg veel moeite met inleven in andermans interesses en bezigheden. Beetje egocentrisch persoontje.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe, dat zou hij wel willen, hij doet gewoon mee met de net iets jongeren
Jep... Heb je ook weer gelijk in. Al zap ik wel weg als ie weer arrogant begint te doen. Ik merk dat ik die man steeds minder goed kan hebben. Die andere kerel van Holland Sport of Claudia de Breij bij DWDD zijn bijv. veel leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maar toch kijken we er allemaal naar, z'n manier van interviewen heeft gewoon iets waardoor je toch kijkt.
Waar twijfel je nog over dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik zekerheid over mijn werk had wel ja![]()
ik heb nu 1 sollicitatie uitstaan en 1 bedrijf wat mij wil hebben...keuzes![]()
moeten ze niet van die rotzooi slikken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen hoor, dat je geen zin hebt
[..]
Pas maar een beetje op, met oud&nieuw zijn 2 vrienden opgenomen met hartritmestoornissen..
Ja..hij maakt er 9 van de 10 keer toch iets leuks van, in korte tijd trekt ie toch behoorlijk veel uit een gast maar af en toe draaft hij door...dan trekt ie de aandacht naar zichzelf ipv naar de gast.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maar toch kijken we er allemaal naar, z'n manier van interviewen heeft gewoon iets waardoor je toch kijkt.
Wat kost dat nog tegenwoordigquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben er iig rond 2230 al, beetje betijds beginnen anders breekt de vrouw vroegtijdig af
35 euro + 1,27quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wat kost dat nog tegenwoordig55¤ excl. ofzo?
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
moeten ze niet van die rotzooi slikken.
1 optie is een nieuw te starten consultancy bedrijf (die willen mij erbij hebben) op het gebied van retail management, dat is exact het vervolg van wat ik nu doe. De 2e optie is ook retail automatisering maar minder consultancy en meer de technische kant op..ook leuk, maar dat heb ik al eens gedaan. Optie 1 heeft de meeste potentie voor mezelf maar optie 2 heeft meer zekerheid naar de toekomst.quote:
Mijn docente voor dit vak is ook vrouwquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
IT opleiding toch?
Die voldoende haal je wel vanzelf.
Eerste klinkt wel interessant.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 optie is een nieuw te starten consultancy bedrijf (die willen mij erbij hebben) op het gebied van retail management, dat is exact het vervolg van wat ik nu doe. De 2e optie is ook retail automatisering maar minder consultancy en meer de technische kant op..ook leuk, maar dat heb ik al eens gedaan. Optie 1 heeft de meeste potentie voor mezelf maar optie 2 heeft meer zekerheid naar de toekomst.
Ik zou de gok nemen en voor optie 1 gaan, mocht het bedrijfje niks worden dan kun je altijd nog voor optie 2 kiezen. Of het bedrijf gaat lopen ja/nee heb je in een paar maanden wel in de gaten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 optie is een nieuw te starten consultancy bedrijf (die willen mij erbij hebben) op het gebied van retail management, dat is exact het vervolg van wat ik nu doe. De 2e optie is ook retail automatisering maar minder consultancy en meer de technische kant op..ook leuk, maar dat heb ik al eens gedaan. Optie 1 heeft de meeste potentie voor mezelf maar optie 2 heeft meer zekerheid naar de toekomst.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
lief lachen en diepe decolletés
Daar zit ook weer wat in. Je merkt snel genoeg wat de werkmentaliteit is van de oprichters (heb ooit ergens stage gelopen bij een bedrijf waar afspraken om half 11 opbelden waar de directeur bleef terwijl die vent nog in bed lagquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zou de gok nemen en voor optie 1 gaan, mocht het bedrijfje niks worden dan kun je altijd nog voor optie 2 kiezen. Of het bedrijf gaat lopen ja/nee heb je in een paar maanden wel in de gaten.
Zo dramatisch is het allemaal niet, de vraag naar kwalitatief goede mensen met werkervaring blijft nog wel even doorgaan. Als schoolverlater wordt het wel steeds lastiger.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eerste klinkt wel interessant.
Als de economie nog in een lift zou zitten zou ik het wel weten. Momenteel zou ik inderdaad goed afwegen mbt. zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |