Ik nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:44 schreef FUFR het volgende:
Boe!
Gingen er nu nog mensen naar awakenings?
meude gij nie?quote:
Werken met Axapta?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:50 schreef FUFR het volgende:
Wil Je Vrouwen Versieren?
Nee, Ga VrouwVeroveren. Volg Nu De Gratis Online Cursus Voor Mannen.
Kom wel goed voor de dag op je date he:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:47 schreef Levitation het volgende:
Google Ads:
Christelijke partner?
InterDuo: heel veel hoog opgeleide Christelijke singles in ons bestand
www.interduo.nl
Bij mij is opa druk op zoek naar een lekker wijfquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Het gaat nu allemaal over krediet
Je moet geld hebben om je demente oma te kunnen verzorgen he!
Bril ziekenhuis overlijden grafsteen bejaardensoosquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:00 schreef Stormqueen het volgende:ik merk niks
![]()
rolstoel kunstgebit kukident reuma alzheimer ?
Pools, Russisch of Zwart?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij mij is opa druk op zoek naar een lekker wijf
Roemeens is erg hip de laatste tijdquote:
ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:44 schreef FUFR het volgende:
Boe!
kinky sex makes the world go roundquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
«-(¯`v’¯)-« Ware Liefde?
Duizenden profielen met foto Voor ieder een potentiele partner !
Dating.VergelijkAanbiedingen.com
En pijl door je kont?
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Zit er nu bij google ads een mannetje te werken die de hele dag kijkt wat hij voor ads bij welk topic van FOK! moet zetten?
nee, een klein legertje taiwanese kinderen van 11 jaar oud voor 20ct per dag.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Zit er nu bij google ads een mannetje te werken die de hele dag kijkt wat hij voor ads bij welk topic van FOK! moet zetten?
van de dode kennediesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kroezige geslacht maakt de wereld rond gaan
Babbelvis
Nee, van die taiwanese kutkinderenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
Afvallen?
Welk dieet is geschikt voor u? Bekijk de populaire diëten test!
www.consumentenbond.nl
Afvallen zonder dieet
Zo ben ik zonder dieet en op natuurlijke wijze afgevallen!
www.afvallen-zonderdieet.nl/
De mode is de reis waard.
De Kleankast, Friesland (Akkrum) Groots in mode (maat 42 - maat 56)
www.kleankast.nl
Afvallen zonder dieet?
Op unieke wijze gewicht verliezen, zonder op je eetpatroon te letten.
www.TIC-coach.nl
Ik moet afvallen van Google Ads
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja hoor, nu krijg ik ook allemaal afvaldingen!
In de vakantieoorden gaat dat over het algemeen ook prima in het Nederlands.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:16 schreef FUFR het volgende:
heeft iemand nog een cursus turks liggen, per ongeluk?
ik vind het wel fijn als ik op verkansie ben iemand netjes in zn eigen taal te beledigen
ik weets, maar ik vind het leuker in het turks.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
In de vakantieoorden gaat dat over het algemeen ook prima in het Nederlands.
Helmonds verstaan ze overalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:16 schreef FUFR het volgende:
heeft iemand nog een cursus turks liggen, per ongeluk?
ik vind het wel fijn als ik op verkansie ben iemand netjes in zn eigen taal te beledigen
Helmonds verstaan ze nergensquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:23 schreef FUFR het volgende:
ik wil eigenlijk wel naar ouwehands dierenpark in rhenen, met een mooie nieuwe onderbroek aan en een paar zwarte roemeense dames in gelovige shirts
Ga maar een keer met mij naar de dierentuin, ik ben verslaafdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil een pretpark!
De efteling ofzo.
En een dierentuin...
Ik wil dit jaar graag weer eens naar Burgers, das lang geleden.
Dan ga ik ws met de trein en de kindjes, vriend houdt daar niet zo van, dus als er liefhebbers zijn om mee te gaan...
In amersfoort was ook heel mooi, met dat Dinopark, dat hebben we niet helemaal kunnen zien omdat het niet open was, maar wat we zagen was wel mooi
En stel dat ik nou voor vrijdag het fotoboek thuis heb(), neem ik het mee, want amaranta, BB, SQ en ArTiC staan er ook in!
colaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef Mex_ het volgende:
Wat wil eenieder vrijdag drinken?
regular op 70% water dan maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mokka en regular SQ, hoe sterk wil je hem hebben?
[Juup]quote:
Ik had idd gehoopt dat Juup zelf met een dergelijke opmerking zou komen... ik zat er al over na te denken hoe hij het kon verdraaienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[Juup]
Dus je hebt zelf de rijst enzo gekweekt?
[/Juup]
Dat staat in je manual.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:22 schreef amaranta het volgende:
hoe reguleer je het water?
ik neem de honneurs even waarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had idd gehoopt dat Juup zelf met een dergelijke opmerking zou komen... ik zat er al over na te denken hoe hij het kon verdraaien
oeh..dat zou wel heul liev zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil Robbie best boppen heur
bierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef Mex_ het volgende:
Wat wil eenieder vrijdag drinken?
nope, je kunt eventueel wel sterkere pads kopen zoals dark roast (quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:45 schreef amaranta het volgende:
maareh, ik heb gewoon een simpele senseo, kun je dan ook het water regelen??
Thanks! Kei lief!quote:
Jawel, het ding voortijdig uitzettenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:45 schreef amaranta het volgende:
maareh, ik heb gewoon een simpele senseo, kun je dan ook het water regelen??
Kom je vrijdag ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
nope, je kunt eventueel wel sterkere pads kopen zoals dark roast ().
Wordt nog druk bij julliequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kom je vrijdag ook![]()
(Of had je je al met een goede reden afgemeld?
)
maandag heb ik een tentamen... is die reden goed genoeg?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kom je vrijdag ook![]()
)
kom jij ook eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kom je vrijdag ook![]()
)
Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:44 schreef FUFR het volgende:
Boe!
Zuipen, blowen, en???quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef febster het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, dat weet jij wel, is het gelijk vanaf 10 uur goed te doen, of begint het pas rond 12 uur ofzo?
Laten we het erop houden dat het een goed feestje wordt, hoe en wat zie ik dan wel weerquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef febster het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het een goed feestje wordt, hoe en wat zie ik dan wel weer
Hehe, dat zou hij wel willen, hij doet gewoon mee met de net iets jongerenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Juup© het volgende:
En wat doe de ouwe daar? Moet hij "draaien"?
Gelijk heeft hijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe, dat zou hij wel willen, hij doet gewoon mee wat de net iets jongeren
er was een oppas nodigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Juup© het volgende:
En wat doe de ouwe daar? Moet hij "draaien"?
kun je toch zeker 2 avonden flink van zuipen in Zwedenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef r8ality het volgende:
Ik krijg ergens tussen de 650 en 800 euro terug van de belasting. (gebaseerd op loonstrook december, even wachten nog op de jaaropgave).
alleen als er wat te vingeren valtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef r8ality het volgende:
Is het verschil tussen loon loonheffing en brutoloon de arbeidskorting? Anders krijg ik ong 900 euro terug.
Hey Artic, avondje mee zuipen in Zweden?.
Als je 500 euro meeneemt is dat vast wel te regelenquote:
Ligt er nogal aan waar je zit. In een stad zoals Halmstad had je genoeg kroegen/disco's waar genoeg mensen te vinden waren, maar er waren ook zat huisfeestjes. In de wat meer remote areas zal het over het algemeen veel meer huisfeest zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:52 schreef febster het volgende:
Hebben ze uberhaupt daar een beetje een uitgaansleven, of koopt iedereen ergens goedkoop drank en dan overal huisfeestjes op zaterdagavond?
En doen ze dat ook? Want bv hier op stratum kun je officieel ook in elke tent wat eten, maar als je dat doet ben je volgens mij gelijk een week ziekquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan waar je zit. In een stad zoals Halmstad had je genoeg kroegen/disco's waar genoeg mensen te vinden waren, maar er waren ook zat huisfeestjes. In de wat meer remote areas zal het over het algemeen veel meer huisfeest zijn.
Leuk detail: in Zweden moet een gelegenheid die drank verkoopt ook eten verkopen.
en terecht...je zou er ook verplicht moeten rokenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Leuk detail: in Zweden moet een gelegenheid die drank verkoopt ook eten verkopen.
quote:Fotoboek
Uniek Fotoboek Maken bij Lulu.com.
Prachtig Resultaat, Bestel Online!
www.Lulu.com
Active Directory Software
Admin tool voor Dagelijks Beheer van uw AD.
Download NU!
tools4ever.nl/ActiveDirectoryBeheer
iBlock E-mail Policy
The E-mail Policy appliance to control content on your network
www.i-block.com
Gaastra Sails
Zeilmakers sinds 1897. Vraag nu online een offerte aan!
www.gaastrasails.nl
Je mag het ook gewoon zeggen hoor, dat je geen zin hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
maandag heb ik een tentamen... is die reden goed genoeg?![]()
Pas maar een beetje op, met oud&nieuw zijn 2 vrienden opgenomen met hartritmestoornissen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef febster het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het een goed feestje wordt, hoe en wat zie ik dan wel weer
Het trieste is dat ik maandag écht een tentamen heb en ik nog een hoop tijd nodig heb om te studeren. Da's het lastige als je fulltime werkt, dan gaat al je vrije tijd in het leren zitten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen hoor, dat je geen zin hebt
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het trieste is dat ik maandag écht een tentamen heb en ik nog een hoop tijd nodig heb om te studeren. Da's het lastige als je fulltime werkt, dan gaat al je vrije tijd in het leren zitten.
SPR2 Inleiding Operating Systemsquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:11 schreef bleiblei het volgende:
Wat voor tentamen?
Leuk, een huis vol onbekenden!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:12 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Vooruit dan maarSpreken we bij deze af dat het de volgende keer bij jou te doen is
Het is maar een voorstelquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leuk, een huis vol onbekenden!Maar... ik vind het prima!
![]()
![]()
Blij dat ik dan toch iig SQ en BB ken.![]()
Mag jij mij vertellen wat je bij de Stunt/Sgt. Peppers/Spijker kan eten op zaterdagnachtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef febster het volgende:
[..]
En doen ze dat ook? Want bv hier op stratum kun je officieel ook in elke tent wat eten, maar als je dat doet ben je volgens mij gelijk een week ziek... Maar wat betaal je dan in zo'n kroeg/disco (niet mega hip, gewoon normaal) voor een biertje / iets anders?
Smiddags kan je iig. bij de Spijker wel eten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen wat je bij de Stunt/Sgt. Peppers/Spijker kan eten op zaterdagnacht.
Bier was geloof ik iets van 25kr (3 euro) voor 0.3l en perencider was 44kr (5 euro) voor 0.5l. Niet echt goedkoop, maar ook niet schrikbarend duur. Dit was wel in Halmstad, ga je bv. naar Goteborg of Stockholm, betaal je natuurlijk wel iets meer.
daar hoef je toch niet voor te leren?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
SPR2 Inleiding Operating Systems
Beetje geëmmer over zaken als FAT, virtueel geheugen en Linux enzo.
ik wel, ben vrouw.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar hoef je toch niet voor te leren?
Auspuf gekauft?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar hoef je toch niet voor te leren?
wil je nou een url posten of een sub?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef bleiblei het volgende:
[url=http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/VARA/serie/VARA_101163355/VARA_101163706/bb.20080115.asf?start=0:0:326.2&end=0:0:936.9]Henny van der Most bij de Wereld draait door[/sub]
Henny van der Most.
Matthijs van Nieuwkerk.
Die vraag van Matthijs aan Henny "waar het vrolijk defect in het hoofd van Henny zit".... Echt bizar hoe onbeschoft die kerel is maar daar gewoon mee weg komt.
Dat is een positief puntquote:
Urlquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil je nou een url posten of een sub?
DWDD is een tof programma maar matthijs van Nieuwkerk is af en toe rete irritant idd..jezelf heel tof vinden![]()
Bij Holland Sport was ie maandag ook alweer op dreef tegen die volleybal vrouwen
ik ben er iig rond 2230 al, beetje betijds beginnen anders breekt de vrouw vroegtijdig afquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef febster het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, dat weet jij wel, is het gelijk vanaf 10 uur goed te doen, of begint het pas rond 12 uur ofzo?
Als ik zekerheid over mijn werk had wel jaquote:
Maar toch kijken we er allemaal naar, z'n manier van interviewen heeft gewoon iets waardoor je toch kijkt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Url.
Heb het al aangepast.
Die vent heeft inderdaad last van erg misplaatste arrogantie.
Hij heeft ook erg veel moeite met inleven in andermans interesses en bezigheden. Beetje egocentrisch persoontje.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe, dat zou hij wel willen, hij doet gewoon mee met de net iets jongeren
Jep... Heb je ook weer gelijk in. Al zap ik wel weg als ie weer arrogant begint te doen. Ik merk dat ik die man steeds minder goed kan hebben. Die andere kerel van Holland Sport of Claudia de Breij bij DWDD zijn bijv. veel leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maar toch kijken we er allemaal naar, z'n manier van interviewen heeft gewoon iets waardoor je toch kijkt.
Waar twijfel je nog over dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik zekerheid over mijn werk had wel ja![]()
ik heb nu 1 sollicitatie uitstaan en 1 bedrijf wat mij wil hebben...keuzes![]()
moeten ze niet van die rotzooi slikken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen hoor, dat je geen zin hebt
[..]
Pas maar een beetje op, met oud&nieuw zijn 2 vrienden opgenomen met hartritmestoornissen..
Ja..hij maakt er 9 van de 10 keer toch iets leuks van, in korte tijd trekt ie toch behoorlijk veel uit een gast maar af en toe draaft hij door...dan trekt ie de aandacht naar zichzelf ipv naar de gast.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maar toch kijken we er allemaal naar, z'n manier van interviewen heeft gewoon iets waardoor je toch kijkt.
Wat kost dat nog tegenwoordigquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben er iig rond 2230 al, beetje betijds beginnen anders breekt de vrouw vroegtijdig af
35 euro + 1,27quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wat kost dat nog tegenwoordig55¤ excl. ofzo?
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
moeten ze niet van die rotzooi slikken.
1 optie is een nieuw te starten consultancy bedrijf (die willen mij erbij hebben) op het gebied van retail management, dat is exact het vervolg van wat ik nu doe. De 2e optie is ook retail automatisering maar minder consultancy en meer de technische kant op..ook leuk, maar dat heb ik al eens gedaan. Optie 1 heeft de meeste potentie voor mezelf maar optie 2 heeft meer zekerheid naar de toekomst.quote:
Mijn docente voor dit vak is ook vrouwquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
IT opleiding toch?
Die voldoende haal je wel vanzelf.
Eerste klinkt wel interessant.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 optie is een nieuw te starten consultancy bedrijf (die willen mij erbij hebben) op het gebied van retail management, dat is exact het vervolg van wat ik nu doe. De 2e optie is ook retail automatisering maar minder consultancy en meer de technische kant op..ook leuk, maar dat heb ik al eens gedaan. Optie 1 heeft de meeste potentie voor mezelf maar optie 2 heeft meer zekerheid naar de toekomst.
Ik zou de gok nemen en voor optie 1 gaan, mocht het bedrijfje niks worden dan kun je altijd nog voor optie 2 kiezen. Of het bedrijf gaat lopen ja/nee heb je in een paar maanden wel in de gaten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 optie is een nieuw te starten consultancy bedrijf (die willen mij erbij hebben) op het gebied van retail management, dat is exact het vervolg van wat ik nu doe. De 2e optie is ook retail automatisering maar minder consultancy en meer de technische kant op..ook leuk, maar dat heb ik al eens gedaan. Optie 1 heeft de meeste potentie voor mezelf maar optie 2 heeft meer zekerheid naar de toekomst.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
lief lachen en diepe decolletés
Daar zit ook weer wat in. Je merkt snel genoeg wat de werkmentaliteit is van de oprichters (heb ooit ergens stage gelopen bij een bedrijf waar afspraken om half 11 opbelden waar de directeur bleef terwijl die vent nog in bed lagquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zou de gok nemen en voor optie 1 gaan, mocht het bedrijfje niks worden dan kun je altijd nog voor optie 2 kiezen. Of het bedrijf gaat lopen ja/nee heb je in een paar maanden wel in de gaten.
Zo dramatisch is het allemaal niet, de vraag naar kwalitatief goede mensen met werkervaring blijft nog wel even doorgaan. Als schoolverlater wordt het wel steeds lastiger.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eerste klinkt wel interessant.
Als de economie nog in een lift zou zitten zou ik het wel weten. Momenteel zou ik inderdaad goed afwegen mbt. zekerheid.
Nope, geen intresse.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:03 schreef FUFR het volgende:
Mex, heb van een vriend nog een kaartje over
interesse?
Ik kon niet slapen omdat mijn lijf wilde buikdansen terwijl ik in bed lag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bier dronk en rookte
Daar neig ik nu idd ook naar, op het moment is er werk genoeg (in deze branche dan...voordat ik SQ op mijn dak krijgquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zou de gok nemen en voor optie 1 gaan, mocht het bedrijfje niks worden dan kun je altijd nog voor optie 2 kiezen. Of het bedrijf gaat lopen ja/nee heb je in een paar maanden wel in de gaten.
Droomsquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen omdat mijn lijf wilde buikdansen terwijl ik in bed lag.![]()
En vervolgens heb ik gedroomd dat mijn trouwjurk kwijt was.![]()
Was weer eens een wrakje toen ik wakker werd, gelukkig trekt dat gevoel in de loop van de dag meestal weer weg.
Gewoon de knoop door hakkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar neig ik nu idd ook naar, op het moment is er werk genoeg (in deze branche dan...voordat ik SQ op mijn dak krijg) dus iets anders kan altijd nog.
Okee, is date!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga maar een keer met mij naar de dierentuin, ik ben verslaafd
1 knoop is doorgehakt...ik ben binnenkort eigenaar van een originele Mugen twin loop catbackquote:
Wat ga je verdienen? Na al die vragen en adviezen hier wil je dat vast wel postenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd met je Mugen Twin loop catback...
En jij had toch een gesprek vandaag SQ?
En ik heb een baan!!!
Ik krijg ws deze week het contract nog en anders in de loop van volgende week!
O en ik ga drie maanden aan de pil!
En ik ben bij de dokter geweest vanmorgen!
ga je nog een kind maken dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik heb een baan!!!
woei..gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik heb een baan!!!
Maar had je nou een gesprek vandaag?quote:
Voor de 37e keer: ja, ik heb een gesprek vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar had je nou een gesprek vandaag?
Is netjes toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga geen kind maken, maar mijn menstruatie was nogal van slag, dus ga ik de l=pil slikken om hem weer op orde te krijgen
En ik ga verdienen 1.060,- bruto
Ik vind het goed, dus niet gaan zeuren
die overige 35 keer zijn mijn schuldquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Okee, ik ben er ook blij mee
@ SQ: ik heb het je geloof ik maar 1 keer zien zeggen, maar ik kan er natuurlijk overheen gelezen hebben...
Google-ad of ga je dat doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Succes
Bezielend leiderschap
7 stappen van transformatie in organisaties: MDtraject start april
www.kbenk.nl
ja Rob, je wil naar awakenings dus moet je dat gewoon doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef amaranta het volgende:
Even voor de duidelijkheid, als jij wilt gaan Rob moet je dat gewoon doen hoor.
niet slecht, zeker neit omdat je niet zoveel tax hoeft te betalenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga geen kind maken, maar mijn menstruatie was nogal van slag, dus ga ik de l=pil slikken om hem weer op orde te krijgen
En ik ga verdienen 1.060,- bruto
Ik vind het goed, dus niet gaan zeuren
No, ik wil de bodemplaat weer onder de Elise schroeven en verder op zolder.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef amaranta het volgende:
Even voor de duidelijkheid, als jij wilt gaan Rob moet je dat gewoon doen hoor.
Bij mij hangt ie er gewoon uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal de zoom maar weer even in mijn nette broek naaien.
Mja, ik wil mezelf niet bij voorbaat kansloos makenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie er gewoon uit
Moderne modequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie er gewoon uit
Hoe laat ga je de deur uit?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
zow, weer een zoom
http://www.e-prepay.nl/e-prepay2008quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog even zien wat ik precies overhoud, het is zeker meer dan wat ik nu overhoud, dus das al meegenomen !
Het "probleem"is dat ik niet precies weet wat er afgehouden wordt voor het pensioengebeuren, omdat ze daar nog mee bezig zijnquote:
Reken op een kleine 30 euro bruto.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het "probleem"is dat ik niet precies weet wat er afgehouden wordt voor het pensioengebeuren, omdat ze daar nog mee bezig zijn
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga zo naar m'n moeder, als m'n schmink er op zit
quote:Toyota Prius Hybrid Synergy Drive Comfort met de volgende optiesSouthern Bronze metallic (4s2) Dakdragers
Uiteraard schoonheidquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:47 schreef amaranta het volgende:
Heb jij mijn post meegenomen Rob?
Waarom ben je eigenlijk niet voor de hybride civic gegaan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:49 schreef Mex_ het volgende:
Auto is besteld
[..]
Krijg dadelijk te horen wat de levertijd is, hoop dat ik het ding voor de zomer heb
Heeft hij al eens uitgelegd meen ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet voor de hybride civic gegaan?
Dies minder lelijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet voor de hybride civic gegaan?
Dies minder lelijk.
Ah keequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:02 schreef Mex_ het volgende:
[..]De Civic is een stuk trager dan de Prius De accu's zitten achter de achterbank, erg kleine kofferruimte Achterbank kan niet plat, dus de kleine ruimte is niet te vergroten Prius is een echte Hybride, de Civic is een 1.3 met mini electorhulmotortje (Prius heeft 478Nm) Door die 1.3 en dat kleine electromotortje maakt de Civic erg veel herrie etcetc
Voordelen van de Civic zijn de wegligging en dat ie inderdaad ietsje minder lelijk is, maar dat weegt voor mij niet op tegen de nadelen.
Is dat een neiuw merk? Kutsamsung?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef amaranta het volgende:
Iemand een kutsamsung e900 kopen?
Ga een andere foon nemen.
wa moette er voor hebben?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef amaranta het volgende:
nou ja, de uitvoering e900 is kut
Koop een armbandje van haar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
wa moette er voor hebben?
ik zoek een nieuwe stapfeun
Voor een biertje mag jij hem meenemenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:01 schreef FUFR het volgende:
echte zakenvrouw die maria![]()
"het is echt een een kuttelefoon"
ja, das goed voor de prijs
ik niet flauw, maak ik er een hele krat van!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor een biertje mag jij hem meenemen
Hangt van de staat van de telefoon af?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik niet flauw, maak ik er een hele krat van!
ik ga er dan vanuit dat er alleen cosmetische gebreken zijn, uiteraard..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt van de staat van de telefoon af?
Jij bedoeld of er make-up vlekken op zitten e.d.?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga er dan vanuit dat er alleen cosmetische gebreken zijn, uiteraard..
Duurt wel lang eer er antwoord komt idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef Levitation het volgende:
Zou Marg het overleefd hebben?
Zitten daar ook van die tiptoetsen op?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef Mex_ het volgende:
De telefoon ziet er nog als nieuw uit, alleen de bediening is zwaar ruk
Wanneer komt er weer eens een update van de Eliseblog?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef Mex_ het volgende:
De telefoon ziet er nog als nieuw uit, alleen de bediening is zwaar ruk
Ja inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Duurt wel lang eer er antwoord komt idd.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ze had anderhalf uur geleden sollicitatie en moet ook nog van Veghel terug naar der ouders rijden en vervolgens naar huis fietsen....
Maar het ging goed zei ze.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik neem zonder meer van jou aan dat het waardeloos isquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef bleiblei het volgende:
En wat heb ik een teringhekel aan SAP HR.
Wat een ellendig kutsysteem is dat. Hoe moeilijk kan het nu zijn om 1 keer per maand alle veranderingen voor de salarisverwerking uit een systeem te trekken?.
Eh, binnekort, het ding heeft een paar maanden stil gestaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer eens een update van de Eliseblog?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Eh, binnekort, het ding heeft een paar maanden stil gestaan
Gebruiken ze BW?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef bleiblei het volgende:
En wat heb ik een teringhekel aan SAP HR.
Wat een ellendig kutsysteem is dat. Hoe moeilijk kan het nu zijn om 1 keer per maand alle veranderingen voor de salarisverwerking uit een systeem te trekken?.
Gebruiken ze het ook om te rapporteren op HR data? Als dat het geval is dan is het vrij simpel om een query in elkaar te klikken die de verschillen laat zien.quote:
Dat is een mooie autoquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Mex_ het volgende:
[..]
http://marknauta.nl/lotuselise.php
al gezien?
Zo werkt dat nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gebruiken ze het ook om te rapporteren op HR data? Als dat het geval is dan is het vrij simpel om een query in elkaar te klikken die de verschillen laat zien.
In de trein?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:56 schreef FUFR het volgende:
tiptoetsen is voor mij geen probleem, Rob,
staptelefoon, bel ik niet mee, daar word ik op gebeld
(waar ben je?)
ah, dat zei je er net nog niet bij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
Je zit met mutaties in voorgaande jaren die nu uitbetaald moeten worden, verschillen tussen de run van deze maand en vorige maand, een bepaald export formaat, etc. etc.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:29 schreef ArTiC het volgende:
optie 2 stuurt me net een uitnodiging voor een gesprek
je hebt die 12 knippers gezien mag ik hopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:29 schreef ArTiC het volgende:
optie 2 stuurt me net een uitnodiging voor een gesprek
oh...en om 12 uur in de auto springen en dan om 10 voor 1 in Woerden zijn om een stervende switch te verangen roeleert best wel...
snelwegen buiten de spits
simpel werk
mits je alles pakt wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef Juup© het volgende:
Eten bij El-ñino is goed te doen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:57 schreef amaranta het volgende:
DUs je bent op 100 meter van ons huis en je komt niet even aanwaaien??/
Ik WAS al stilquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
SSSSST ik doe de IQ test op BNN...
Dat is echt te makkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
En van een woord stond de eerste letter dan ook niet in het rijtje met puntjes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is echt te makkelijk.
Al stond het woord van de laatste opdracht met die puntjes letters er niet tussen.
Ik kon geen één letter vinden die hoorde bij:
oo
o.
Dat bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En van een woord stond de eerste letter dan ook niet in het rijtje met puntjes.
Mijn vriendin zit bij mijn schoonoudersquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef Levitation het volgende:
BB, is je vriendin verdwaald tussen Veghel en haar huis?![]()
Had eigenlijk wel een verslagje verwacht. En nu ben ik moe en wil ik gaan slapen en dan moet ik helemaal tot morgen wachten... <insert meer gemiep>
Dan gaat dit nieuwsgierig aagje maar naar haar bed!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit bij mijn schoonouders.
Dus op dat verslag kan je beter niet wachten.
Die komt er morgen wel.
Wat een allochtone namen zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
De letter D stond iid niet in het rijtje met puntjes en was volgens mij niet aangekondigd (maar ik deed het via internet)quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja.
Maar was dat van te voren aangekondigt ofzo? Ik zapte er ergens op de helft in namelijk.
verloren moeitequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
zo laag kom ik zelfs nog niet op dit momentquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:22 schreef FUFR het volgende:
dadelijk heeft Noud het IQ van Bonnie st Clair....
zou ie het durven vertellen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:39 schreef FUFR het volgende:
nee muts, das een politiebericht...
Probeer het eens bij BNN? Ik zou het anders ook niet weten want de film is nog niet uit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:54 schreef amaranta het volgende:
Ja dat oook. Ik wil dus klagen. Maar waar ik mijn klacht indienen?
Slechts 143.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:00 schreef Juup© het volgende:
Gr8w8 durft niet meer terug op Fok! te komen denk ik
Niet slechtquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Slechts 143.Moest natuurlijk even eerst Roos in badje doen en een stukje op tikfout zetten he.
wat een kudsmoesquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Slechts 143.Moest natuurlijk even eerst Roos in badje doen en een stukje op tikfout zetten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |