colaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef Mex_ het volgende:
Wat wil eenieder vrijdag drinken?
regular op 70% water dan maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mokka en regular SQ, hoe sterk wil je hem hebben?
[Juup]quote:
Ik had idd gehoopt dat Juup zelf met een dergelijke opmerking zou komen... ik zat er al over na te denken hoe hij het kon verdraaienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[Juup]
Dus je hebt zelf de rijst enzo gekweekt?
[/Juup]
Dat staat in je manual.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:22 schreef amaranta het volgende:
hoe reguleer je het water?
ik neem de honneurs even waarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had idd gehoopt dat Juup zelf met een dergelijke opmerking zou komen... ik zat er al over na te denken hoe hij het kon verdraaien
oeh..dat zou wel heul liev zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil Robbie best boppen heur
bierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef Mex_ het volgende:
Wat wil eenieder vrijdag drinken?
nope, je kunt eventueel wel sterkere pads kopen zoals dark roast (quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:45 schreef amaranta het volgende:
maareh, ik heb gewoon een simpele senseo, kun je dan ook het water regelen??
Thanks! Kei lief!quote:
Jawel, het ding voortijdig uitzettenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:45 schreef amaranta het volgende:
maareh, ik heb gewoon een simpele senseo, kun je dan ook het water regelen??
Kom je vrijdag ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
nope, je kunt eventueel wel sterkere pads kopen zoals dark roast ().
Wordt nog druk bij julliequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kom je vrijdag ook![]()
(Of had je je al met een goede reden afgemeld?
)
maandag heb ik een tentamen... is die reden goed genoeg?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kom je vrijdag ook![]()
(Of had je je al met een goede reden afgemeld?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |