quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:53 schreef zquing het volgende:
Maar gaat die crash dan niet vrolijk verder na dat uurtje stoppen? Of gaan die handelaren bij zichzelf denken, hmmm als we zo door gaan is wat we nog hebben straks helemaal niets waard?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef wdn het volgende:
TT klopt niet Wereldwijde koersval behalve in de US beurzen: Opening Wall Street
Pas na 15:30 kan de TT correct zijn![]()
Ik heb de popcorn al klaarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:18 schreef Zotheid het volgende:
Nog een uur en kwartier.
* Zotheid gaat nog even bier en chips halen.
Tja, het is niet zo dat de verkooplust is gestopt dmv een stilleggen van de handel; zeker niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef zquing het volgende:
ik quote even mn vraag uit 't vorige topic
[..]
Ik ben niet de enige die aan het bier zit. Heineken is weer gestegen.quote:
Het zal wel aan mij liggen maar als je ondanks gigantische (eenmalige) afschrijvingen toch nog winst overhoudt is dat toch positief nieuws?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:25 schreef Verbal het volgende:
Dat de Bank of America vandaag met het bericht komt dat ze over het laatste kwartaal van vorig jaar 95% minder winst heeft geboekt (ofwel 5 miljard minder) zal ook lekker gewaardeerd worden
V.
428..quote:
Ja, dat denk ik ook weleens als ik hoor dat een bedrijf meer winst heeft gemaakt dan vorig jaar en toch daalt (omdat men meer had verwacht).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:27 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar als je ondanks gigantische (eenmalige) afschrijvingen toch nog winst overhoudt is dat toch positief nieuws?
niet als je weet dat dit nog niet de helft van het totaal benodigde bedrag is aan afschrijvingen.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:27 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar als je ondanks gigantische (eenmalige) afschrijvingen toch nog winst overhoudt is dat toch positief nieuws?
quote:De Amerikaanse Federal Reserve heeft dinsdag het belangrijkste rentetarief met 75 basispunten verlaagd naar 3,50%. Dat heeft de Fed dinsdag bekendgemaakt.
Het beleidsbepalende comite van het Amerikaanse stelsel van centrale banken heeft de beslissing genomen door een 'verzwakking van de economische vooruitzichten en toenemende neerwaartse risico's op de groei'.
nog ffies een weekje of wat omhoog, en dan gaattie toch wel. eigenlijk is het best stom om in te grijpen nu met een renteverlaging. minder pijn nu, true. maar veel meer pijn later.quote:
Nee, kun je geen conclusie uit trekken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:27 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Zijn er al hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:29 schreef simmu het volgende:
ah, ik zie dat de cijfers van ambac na de sluiting komen.
Hoe hoog ligt die rente in Europa eigenlijk?quote:
4%quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe hoog ligt die rente in Europa eigenlijk?
die AAA waren ze afgeopen vrijdag toch al verloren? een gevolg daarvan is dat de huidige reserveringen ontoereikend zijn, toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zijn er al hoor.
Troubled bond insurer Ambac Financial said Tuesday its fourth quarter results swung to a loss of $3.26 billion, or $31.85 a share as the firm wrote off $5.2 billion of credit derivative exposures. The company earned $202.7 million or $1.88 a share a year ago. The firm said it is also exploring strategic options with potential partners to address some of its financial problems. The reiterated that it sees opportunities in its core markets and that it will strengthen its capital position to keep its AAA credit rating at Moody's and Standard & Poors.
maar de AEX trekt bijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef ItaloDancer het volgende:
S&P future weer weggezakt naar -3,8%. Normaal gesproken zorgt zo'n renteverlaging voor een enorme koersexplosie, maar de sfeer is echt "verpest"... maar wat niet is kan nog komen.
Bij Fitch wel... maar (nog) niet bij S&P bv... ik weet niet precies hoe het werktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef simmu het volgende:
[..]
die AAA waren ze afgeopen vrijdag toch al verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |