Dat is inderdaad "wat vreemd"quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je lichaam geeft niet snel op hoor en vooral als je dan in bed ligt met allemaal pilletjes om je heen dan is er wel wat apparts aan de hand, me dunkt. Maar ik hoef het ook niet uit te zoeken gelukkig!
waar zijn eigen huishoudster/masseuse hem vondenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef Deansensitized het volgende:
Uiteraard is overdosis zelfmoord
En iedereen drukt dat hij gevonden is in zijn eigen appartement, maar het schijnt het appartement van Mary Kate Olsen te zijn geweest...
Was toch een bestelde masseuse, die samen met de aanwezige huishoudster hem vonden?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar zijn eigen huishoudster/masseuse hem vondenlogisch
Nee, heel apart komt het op mij over af en toe.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, Hollywood, zal het nooit snappen
Gast...ik kwam al in het SC stage topic toen jij nog in de luiers zat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef jackson het volgende:
Leo Linedance, alleen je naam al. Hi-la-risch. Mensen nemen je wel gewoon serieus?
Ga je nog antwoord geven op de vraagquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gast...ik kwam al in het SC stage topic toen jij nog in de luiers zat.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef leolinedance het volgende:
Liep ik maar stage![]()
morgen moeilijkste tentamen ooit en krijg straks te horen dat ik niet naar Kenia mag gaan volgende week![]()
leuk weer een disucssie wie de de beste, oudste, coolste, Fokker/stage sc-er isquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op de vraag
Ik zat al op Fok! toen jij nog geen pc had
Ja, die ben ik niet begonnenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef HansU het volgende:
[..]
leuk weer een disucssie wie de de beste, oudste, coolste, Fokker/stage sc-er is
gaaf, dat zal ik morgen ook maar eens moeten laten doen. Ik wil gewoon alles al ingevuld, afgerond hebben voordat de Pipo van school een keer langs komt. Dan staat ie daar lekker met zijn bek vol tanden omdat ie dan toch niks meer in kan brengen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:38 schreef Etcetera het volgende:net m'n stagebegeleider vrolijk gemaakt met de boodschap dat hij weer een zootje evaluatieformulieren mag invullen
hij was erg erg blij
Dat is de mannier inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:40 schreef HansU het volgende:
[..]
gaaf, dat zal ik morgen ook maar eens moeten laten doen. Ik wil gewoon alles al ingevuld, afgerond hebben voordat de Pipo van school een keer langs komt. Dan staat ie daar lekker met zijn bek vol tanden omdat ie dan toch niks meer in kan brengen.
Mijn Fok naam staat ook niet voor wat ik uitdraag. Als je mijn naam ziet verwacht je een werkschuwe allachtoon en iedereen die me in het echt kent weet dat ik dat niet ben, maar dat ik dat graag zou willen zijn!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat om de inhoud van je posts, niet onder welke naam je post
Ik ben niet verplicht om een vraag van een stagetopic n00b te beantwoordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op de vraag
Ik zat al op Fok! toen jij nog geen pc had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |