quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jullie?Gaan we beginnen met generaliseren, een heterogene groep mensen op een hoop gooien en stellen dat ze allemaal hetzelfde vinden? Spreek ik nu met WilderSCH?
Donder toch op. Ik vind niet dat ze zich van zich moeten laten horen via de juridische weg. Ik vind dat je niet tot tolerantie op kunt roepen als je het zelf niet wenst uit te dragen. Dat is heel simpel.
[..]
Een schrijnend gebrek aan niveau. Kerel, ik wijs de beste man op de gigantische balk in zijn eigen oog. Hij accepteert homo's niet en hij claimt zelfs voor "islamieten" te spreken. Ja, dan vind ik het hypocriet om te verwachten dat tolerantie jegens hem wel vanzelfsprekend is.
Ik vind het een gebrek aan niveau om blindelings achter intolerante homofoben aan te lopen.
idd de blijf van mijn lijf huizen zijn voornamelijk gevuld met moslima`squote:Op donderdag 24 januari 2008 15:03 schreef Zeg_Maar het volgende:
lol,die aanklachten tegen wilders worden echt hilarisch.
als wilders zegt dat de koran geweldadige teksten bevat en dat de islam voor gruwelijkheden zorgt dan moeten ze dus een verband gaan maken dat de islam niet hiervoor verantwoordelijk is.
word aardig moeilijk als je bijvoorbeeld alleen al kijkt naar molestaties van homosxuelen of vrouwenmishandeling door moslims.
en als die rechtszaak er komt dan zullen moslims toch veel eerder hun zelfbeheersing verliezen dan wilders zal doen, dus dan bewijzen ze meteen hun ongelijk
30%, volgens de voorzitter van Federatie Opvang.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
idd de blijf van mijn lijf huizen zijn voornamelijk gevuld met moslima`s
Dat is behoorlijk veel, aangezien dat verhoudingsgewijs heel wat meer is dan het aantal moslimvrouwen t.o.v. het aantal niet moslimvrouwen in Nederland.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:39 schreef Montov het volgende:
[..]
30%, volgens de voorzitter van Federatie Opvang.
het waren er veel meer. dit was wel een post van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:39 schreef Montov het volgende:
[..]
30%, volgens de voorzitter van Federatie Opvang.
Dan gok ik eerder op een "HOAX". Correcte argumentatie? Veel harde feiten? Neuh, waarschijnlijker een grap.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:55 schreef Disorder het volgende:
Oh laat het alsjeblieft een HOAX zijn in de vorm van die donorshow, of laat het meevallen (in de vorm van correcte beargumentatie, veel harde feiten, etc.).
Jullie?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:04 schreef SCH het volgende:
Pijnlijk hoe jullie op zo'n Rabbae reageren. Precies hetzelfde als dat jullie de critici van Wilders verwijten. Die man deugt niet en dat is het dan.
Deze moslims reageren precies zoals het zou moeten, gewoon via de juridische weg en roepen op tot kalmte. Maar nee hoor, het zijn moslims, dus moeten ze wel fout zijn
Maar fatsoenlijk omgaan met geloof van anderen zit er niet in ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:15 schreef gargamel73 het volgende:
Ik hoop echt dat dit een bikkelharde film wordt, die die hele islamitische strontput eventjes goed opentrekt. Moet kunnen, wij hebben immers recht op de waarheid, en moslims moeten zolangzamerhand maar een dikkere huid kweken. Uiteindelijk is het toch hun vrije keuze dat ze deze religie aanhangen, en dus moeten ze ook maar leren hoe ze fatsoenlijk met kritiek daarop kunnen omgaan.
Wat versta jij onder 'fatsoenlijk omgaan met geloof van anderen'?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar fatsoenlijk omgaan met geloof van anderen zit er niet in ?
Nee, het is zelf een homofoob, en dus is oproepen tot tolerantie hypocriet. Overigens vind ik niet dat een publiek debat gesmoord moet worden via de juridische weg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:04 schreef SCH het volgende:
Pijnlijk hoe jullie op zo'n Rabbae reageren. Precies hetzelfde als dat jullie de critici van Wilders verwijten. Die man deugt niet en dat is het dan.
Deze moslims reageren precies zoals het zou moeten, gewoon via de juridische weg en roepen op tot kalmte. Maar nee hoor, het zijn moslims, dus moeten ze wel fout zijn
Gaat je goed af he: iemand wegzetten en diskwalificeren. Dan hoef je het niet over de inhoud te hebben. Jammer en veelzeggend.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, het is zelf een homofoob, en dus is oproepen tot tolerantie hypocriet. Overigens vind ik niet dat een publiek debat gesmoord moet worden via de juridische weg.
Ik vond het wel mooi toen die club allochtonen het COC opriep tot concrete plannen om homofobie in moslimkringen aan te pakken. Het is nu wachten tot Rabbae met zijn club homofobie juridisch gaat aanvechten. Wanneer denk jij dat dat gebeurt?
In het Midden Oosten is er heel wat anti zionistisch propaganda dat de ' Joden en hun Christenmarionetten de wereld willen domineren' hier lachen we dat weg als antisemitisme en auteurs rijp voor een gesticht, maar als het over moslims gaat dan is het ineens wel waar? Jij denkt echt dat ik plannen heb om jouw leven te beïnvloeden en mijn regels op te leggen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:22 schreef gargamel73 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'fatsoenlijk omgaan met geloof van anderen'?
Als een religie er op uit is om de wereld te domineren (en dat zijn ze in principe bijna allemaal, óók de islam) en er op uit is om ons uiteindelijk de (islamitische) les te lezen, dan vind ik dat wij niet-islamitische burgers recht hebben op een stukje voorlichting op dat vlak. Als jij je daardoor als moslim dan op je teentjes getrapt voelt, dan is dat enkel en alleen jouw probleem.
Daar is niets verkeerds aan. Als Michiel Smit ineens op gaat roepen tot tolerantie schateren wij het allebei uit, en terecht. Michiel Smit heeft zijn mond te houden over tolerantie, en Rabbae ook.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaat je goed af he: iemand wegzetten en diskwalificeren. Dan hoef je het niet over de inhoud te hebben. Jammer en veelzeggend.
Het ondertekenen van dat manifest betekent al automatisch dat je niet homofoob bent natuurlijk. Hij is dat ook niet maar het gaat er ook helemaal niet. De voormailige lijsttrekker van GroenLinks, geen partij waar je bij kan horen als je homofoob bent, dient beoordeelt te worden op wat hij hier schrijft. Deze opstelling van Rabbae is zo wijs en genuanceerd dat het je blijkbaar te slecht uitkomt om er inhoudelijk op in te gaan. Tekenend voor je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Daar is niets verkeerds aan. Als Michiel Smit ineens op gaat roepen tot tolerantie schateren wij het allebei uit, en terecht. Michiel Smit heeft zijn mond te houden over tolerantie, en Rabbae ook.
Maar Rabbae heeft dat pamflet van Terpstra ondertekend, wanneer gaat hij homofobie aanvechten?
Ik lach dat niet weg, want ik weet dat het bittere ernst is. Immers, alle wereldreligies hebben onbegrensde uitbreiding als doel, waarbij ze een eventuele wereldheerschappij uiteindelijk zeker niet uit de weg zouden gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In het Midden Oosten is er heel wat anti zionistisch propaganda dat de ' Joden en hun Christenmarionetten de wereld willen domineren' hier lachen we dat weg als antisemitisme en auteurs rijp voor een gesticht, maar als het over moslims gaat dan is het ineens wel waar?
Jij als individu waarschijnlijk niet. Maar het instituut waar jij deel van uitmaakt 100% zeker weten wel. En aangezien jij er vrijwillig voor gekozen hebt om je bij dat instituut aan te sluiten, mag ik je daar ook op bekritiseren.quote:Jij denkt echt dat ik plannen heb om jouw leven te beïnvloeden en mijn regels op te leggen?
Lees het pamflet eens...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ondertekenen van dat manifest betekent al automatisch dat je niet homofoob bent natuurlijk.
Moet ik het herhalen?quote:Hij is dat ook niet maar het gaat er ook helemaal niet.
En zijn intenties moeten worden beoordeeld op wat hij in het verleden heeft geuit. Zou jij niet lachen als Michiel Smit zou oproepen tot tolerantie jegens blanke homo's? (volgens mij is 'ie namelijk homo)quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef SCH het volgende:
De voormailige lijsttrekker van GroenLinks, geen partij waar je bij kan horen als je homofoob bent, dient beoordeelt te worden op wat hij hier schrijft.
Dan lees je niet goed. Ik heb al twee keer gezegd dat een publiek debat niet moet woorden geblokkeerd door juridische interventie, en dat kunstvrijheid (hoe slecht de film ook moge zijn, dat weten wij nog niet) niet mag worden beknot door censuur van iemand die het niet met de film eens is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef SCH het volgende:
Deze opstelling van Rabbae is zo wijs en genuanceerd dat het je blijkbaar te slecht uitkomt om er inhoudelijk op in te gaan. Tekenend voor je.
Waarom een hoax, je kunt heel makkelijk wat beelden vinden van opruiende imams, wat executies en wat hoererende dronken sheiks die in euroa de bloemetjes buiten zetten. plak er wat leuke teksten bij. Zoiets als wat dronken imams en sheiks met als onderschrift "Leuk he, dat geloven wanneer het je uitkomt".quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:55 schreef Disorder het volgende:
Oh laat het alsjeblieft een HOAX zijn in de vorm van die donorshow, of laat het meevallen (in de vorm van correcte beargumentatie, veel harde feiten, etc.).
Je blijft maar drammen terwijl je zonder bronvermelding een R@b achtige quote blijft herhalen en uit zijn context trekken. Kom dan eens met concrete voorbeelden van die homofobie?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Lees het pamflet eens...
Samen-leven kan alleen als we oog hebben voor elkaars opvattingen en gewoonten. Als we respect hebben voor verschillen in afkomst en culturele en religieuze oriëntaties. Als we elkaar niet discrimineren vanwege afkomst, sekse, religie of seksuele geaardheid.
http://www.benoemenenbouwen.nl/brief.php
Ik vind het dan wel geoorloofd om Rabbae eens aan te spreken op zijn eigen tolerantie.
[..]
Moet ik het herhalen?
'Jullie nederlanders moeten maar accepteren dat wij moslims homosexualiteit niet accepteren'.
[..]
En zijn intenties moeten worden beoordeeld op wat hij in het verleden heeft geuit. Zou jij niet lachen als Michiel Smit zou oproepen tot tolerantie jegens blanke homo's? (volgens mij is 'ie namelijk homo)
quote:Dan lees je niet goed. Ik heb al twee keer gezegd dat een publiek debat niet moet woorden geblokkeerd door juridische interventie, en dat kunstvrijheid (hoe slecht de film ook moge zijn, dat weten wij nog niet) niet mag worden beknot door censuur.
nee en de redenen zijn niet zo moeilijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar fatsoenlijk omgaan met geloof van anderen zit er niet in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |