sst de blauwe pilletjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef Bob-B het volgende:
Je moet ook die roze pilletjes nemen...
waarom doet iedereen zo gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit wil weleens helpen:
[ afbeelding ]
omdat je elke keer een mannetje van een berg af schoptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:38 schreef oorsnot het volgende:
[..]
waarom doet iedereen zo gemeen tegen mij
Het is traditie hier om TS af te zeiken als hij met een onnozele klacht komt, niet om hem om zeep te helpenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:02 schreef T3rr0r het volgende:
Vul een emmer met ijskoud water, gooi er eventueel nog wat ijsklontjes bij en steek je hoofd er een aantal keer in voor ongeveer een minuutje (of hoe lang je je adem in kan houden). Dan is je hoofdpijn zo weg, brengt de spieren in je hoofd weer een beetje tot rust.
shit, ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef Chulaa het volgende:
[..]
omdat je elke keer een mannetje van een berg af schopt
Beste oorsnot,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:55 schreef oorsnot het volgende:
kut hoofdpijn
na 5 witte pilletjes die schijnen te helpen tegen hoofdpijn, heb ik godverdomme nog steeds hoofdpijn
kutzooi
en morgen 3 toetsen die ik nog moet leren
kut hoofd
WAARHEID je hebt nog een vriend!quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:03 schreef Klit het volgende:
[..]
Beste oorsnot,
Ik vind het uitermate jammer dat jij je frustraties schijnbaar alleen maar kunt vertolken door er krachttermen bij te gebruiken die voor vele mensen op deze mooie aarde zeer kwetsend zijn.
Sterker nog, je TT bestaat alleen maar uit zo'n krachtterm en niet eens over de klacht.
Ik zou je dan ook willen verzoeken om te proberen wat meer respect voor andere gebruikers van dit forum op te brengen en deze manier van communiceren achterwege te laten.
Ik wil hierbij dan ook meteen het verzoek aan een moderater doen om de TT te wijzigen in een passendere TT.
dat vind ik nou een goede opmerkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dikke joint roken, werkt altijd
Als ik zeg dat ik je vermoeiend vind, druk ik me nog zwak uit. Ga ergens anders de moraalridder uithangen ofzo, laat het ethische en moralistische deel maar aan de mods/fa's/a's over.quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:03 schreef Klit het volgende:
[..]
Beste oorsnot,
Ik vind het uitermate jammer dat jij je frustraties schijnbaar alleen maar kunt vertolken door er krachttermen bij te gebruiken die voor vele mensen op deze mooie aarde zeer kwetsend zijn.
Sterker nog, je TT bestaat alleen maar uit zo'n krachtterm en niet eens over de klacht.
Ik zou je dan ook willen verzoeken om te proberen wat meer respect voor andere gebruikers van dit forum op te brengen en deze manier van communiceren achterwege te laten.
Ik wil hierbij dan ook meteen het verzoek aan een moderater doen om de TT te wijzigen in een passendere TT.
Ben je ook weer aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2008 02:03 schreef Klit het volgende:
[..]
Beste oorsnot,
Maar je hebt godverdomme wel gelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:03 schreef Klit het volgende:
[..]
Beste oorsnot,
rot jij dan ook maar opquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Maar je hebt godverdomme wel gelijk.
Precies, stelletje respectloze.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Maar je hebt Godverdomme wel gelijk.
Waar is jullie respect voor de medemens dan, een TT die respectloos voor een groep mensen is zou je dan toch zeker veranderen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik je vermoeiend vind, druk ik me nog zwak uit. Ga ergens anders de moraalridder uithangen ofzo, laat het ethische en moralistische deel maar aan de mods/fa's/a's over.
quote:
De meeste van die mensen zitten niet op FOK! en als ze er wel zitten zeiken ze er niet over.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:33 schreef Klit het volgende:
[..]
Waar is jullie respect voor de medemens dan, een TT die respectloos voor een groep mensen is zou je dan toch zeker veranderen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef Klit het volgende:
Omdat ik vind dat je respectloos gedrag niet maar als normaal moet gaan accepteren, het is de wortel van het kwaad.
Maar dan krijg je weer die eeuwige discussie over wat respectloos is. En dat is voor iedereen verschillend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef Klit het volgende:
Omdat ik vind dat je respectloos gedrag niet maar als normaal moet gaan accepteren, het is de wortel van het kwaad.
roze ferrari's?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bedoelt van die roze ferrarri's!? KANKERRAAR WORD JE ERVAN MAN!!! BOHHH GEAK!!!!11111eins
Misschien moet je dan wat beter naar Hem luisteren m'n beste roburt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef roburt het volgende:
als god het zo erg vind dat je godverdomme zegt dan had hij het wel verboden
misschien moet jij gewoon je mond houden, en ergens anders een discussie gaan voerenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef Klit het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat beter naar Hem luisteren m'n beste roburt.
Kijk niet naar de splinter in het oog van een ander als u de balk in uw eigen oog niet ziet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef Klit het volgende:
[..]
wat zegt hij dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef Klit het volgende:
[..]
God is liefde m'n beste roburt. Onze Vader kan er ook voor jou zijn als je dat wilt.quote:
Lieve schat, jij voelt dat zo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:12 schreef Klit het volgende:
[..]
God is liefde m'n beste roburt. Onze Vader kan er ook voor jou zijn als je dat wilt.
Ik respecteer zeker mensen die niet Gelovig zijn, ik gaf in deze slechts antwoord op de gestelde vraag m'n beste RealZeus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve schat, jij voelt dat zo.
Er zijn mensen genoeg die dat niet voelen.
Je had het in je eerste reactie over respect.
Respecteer dan ook mensen die een andere levensovertuiging hebben dan jij.
Mensen zoals jij zijn de reden dat ik vrijwillig geen kerk meer in ga.
En waarom zou ik dan triest zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:54 schreef PeZu het volgende:
bij het lezen van de TT wist ik gelijk al dat die trieste Klit ging lopen janken en waarempel
omdat je zeikt over woorden die prima kunnen op deze site, mijn beste klit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik respecteer zeker mensen die niet Gelovig zijn, ik gaf in deze slechts antwoord op de gestelde vraag m'n beste RealZeus.
[..]
En waarom zou ik dan triest zijn.
dat is geen antwoord op mijn vraag "wat zegt hij dan?", mijn beste klit.quote:
ik heb al een prima vader.quote:Onze Vader kan er ook voor jou zijn als je dat wilt.
Ik dacht dat dit puur sarcasme wasquote:Op woensdag 23 januari 2008 02:03 schreef Klit het volgende:
[..]
Beste oorsnot,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |