Ik hou het er maar op dat je veel het zitten studeren en gewoon wat minder scherp bentquote:
Speculeren is dezer dagen erg in trek. MM schijnt daar ook goed in te zijn en er zelfs nog een aardig zakcentje aan over te houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zullen we het anders gewoon afwachten?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hou het er maar op dat je veel te scherp bent en gewoon wat minder zit te studeren
"Details are currently very hazy but it is believed he died of a drug overdose"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hou het op een ouderwetsche overdosis. Is toch wel de hippest way of laying the lead in hollywood.
Of ik goed ben dat moet nog bezien worden, maar voorlopig gaat het goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Speculeren is dezer dagen erg in trek. MM schijnt daar ook goed in te zijn en er zelfs nog een aardig zakcentje aan over te houden
Zijn board op IMDB slaat in ieder geval op hol nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
volgens IMDB zit ie in post-production dus dan hebben ze al wel alle beelden geschoten toch ?
Valt een hoop geld mee te verdienen hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:03 schreef MadMaster het volgende:
En gokken op doden, nee, dat gaat menet even te ver...
Gadverdamme. Wat een spoken zijn datquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
'We are hearing that one of the Olsen twins was with him, but that is unconfirmed at the moment. And we hope that's not true.'
Die zullen vast ook een en ander gebruiken als je ziet hoe hard die afgetakeld zijn
Dan zet ik mijn geld in op de laatste, als je die Marokkaantjes hier over hem hoort praten dan vrees ik het ergste...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Valt een hoop geld mee te verdienen hoor
Amy Winehouse
Britney Spears
Geert Wilders
Marokkaantjes die praten zijn net blaffende honden en krakend ijs. Die moet je uitlachen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn geld in op de laatste, als je die Marokkaantjes hier over hem hoort praten dan vrees ik het ergste...
Ik zat hard te broeden op een woordspeling maar ik kom er niet opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef MadMaster het volgende:
O, ik zie nu pas dat het meneer Brokeback Mountain betreft...
Probleem is dan echter vaak dat er niet 1 of 2 blaffende honden zijn, maar een hele kudde.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Marokkaantjes die praten zijn net blaffende honden en krakend ijs. Die moet je uitlachen.
Ja, op zich mee eens en dat doe ik ook, maar ik woon niet zo gek ver weg van Slotervaart en daar halen ze toch hele rare stunts uit...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Marokkaantjes die praten zijn net blaffende honden en krakend ijs. Die moet je uitlachen.
Ik ook...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat hard te broeden op een woordspeling maar ik kom er niet op
Wat dat betreft ben ik stiekem wel een beetje blij in een dorpje te wonen waar het nieuws is als en een omaatje gestruikeld is over een scheef liggende stoptegelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, op zich mee eens en dat doe ik ook, maar ik woon niet zo gek ver weg van Slotervaart en daar halen ze toch hele rare stunts uit...
Toch niet voor het hele festival (alle films) hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriend van me belt net op dat 'ie 5 vrijkaarten heeft gekregen voor het Filmfestival dat morgen begint
Kan me dat goed voorstellen, soms wens ik ook wel eens dat ik ergens anders woonde, ver weg van Nederland. Met een beetje mazzel gaat dat ook binnen nu en 10 jaar gebeuren...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
Wat dat betreft ben ik stiekem wel een beetje blij in een dorpje te wonen waar het nieuws is als en een omaatje gestruikeld is over een scheef liggende stoptegel
Ja maar ik denk dat Wilders redelijk buiten schot blijft. Wellicht na zijn film niet meer maar die moet ik eerst nog maar eens zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, op zich mee eens en dat doe ik ook, maar ik woon niet zo gek ver weg van Slotervaart en daar halen ze toch hele rare stunts uit...
Aruba ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me dat goed voorstellen, soms wens ik ook wel eens dat ik ergens anders woonde, ver weg van Nederland. Met een beetje mazzel gaat dat ook binnen nu en 10 jaar gebeuren...
Nee...5 kaartjes en dan moet je bij de kasse het kaartje omruilen voor de film waar je heen wil.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch niet voor het hele festival (alle films) hè?
Het wordt iets van een lange adem en zo, maar dat 'ie te grazen genomen wordt lijkt me niet in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar ik denk dat Wilders redelijk buiten schot blijft. Wellicht na zijn film niet meer maar die moet ik eerst nog maar eens zien.
Dat laatste ben ik niet van op de hoogte. Ik weet wel dat het niet zijn einde wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt iets van een lange adem en zo, maar dat 'ie te grazen genomen wordt lijkt me niet in twijfel te trekken.
Janmaat kwam ook aan bod in die boerderij toen...
Gelukkig, mijn jaloersheid valt meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...5 kaartjes en dan moet je bij de kasse het kaartje omruilen voor de film waar je heen wil.
Hehe ja dat had echt vet geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn jaloersheid valt mee
Weet je al welke film het gaat worden?
het stoort me anders wel dat 'Niek' op de website tekent met slainte in plaats van sláinte!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, da's op zich ook niet spannend.
Maar meer wat er verder aan maateenheden op die pagina staat is wel aardig...
Ja dat vond ik ook nogal vreemdquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
"De Australische acteur Heath Ledger is vanmiddag dood aangetroffen, vermoedelijk in een appartement van Mary-Kate Olsen, in New York. Hij werd gevonden door zijn huishoudster en een masseuse"
Ehm...een appartement van Olsen en ZIJN huishoudster en masseuse kwamen langs? Ja hoor
quote:
Het is en het blijft fok natuurlijkquote:
Ik kom de kroeg uit en ben sinds 7:30 gisteren (technisch gezien) op, ik ben dus laatquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]zijn jullie allemaal zo laat of zo vroeg?
Zo..die kroeg is lang openquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kom de kroeg uit en ben sinds 7:30 gisteren (technisch gezien) op, ik ben dus laat
Tot laat in de avond (half drie, drie uur, zoiets), daarna nog even meegeholpen met opruimen en toen was ik rond half vier thuisquote:
Morgen geen school dus?quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot laat in de avond (half drie, drie uur, zoiets), daarna nog even meegeholpen met opruimen en toen was ik rond half vier thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |