Nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:49 schreef frank07 het volgende:
zo was weer leuk op mtv
godver wordt echt eens tijd dat ik ze live ga zien,.
staan er voor binnekort nog AM concertjes in NL op de agenda?
Same here... 06:00 gaat de wekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:52 schreef frame-saw het volgende:
O ik moet ook weer heen. Of zij moeten dus hierheen.
Ga nu maar slapen, die plannen had ik al om 10 uur.
Ik heb geen flauw idee. Misschien een scène uit een vooroorlogse film? Ze verwerken wel vaker geheimzinnige boodschappen in hun live-intro's. Misschien heeft het een verband, een soort Andy Is Dead-mysteriequote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:02 schreef Xrenity het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd bij de intro? Zo vlak voor Sandtrap? Kan maar de helft verstaan van het filmpje, googelen levert ook weinig op.
Ben wel benieuwd waar het vandaan komt.
Inderdaad, dat filmpje van Sandtrap op Youtube kijk ik nog regelmatig. Ook een vet nummer gewoon.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:33 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het intro in de HMH was ook wel geniaal, hè. Die sfeervolle jaren '30-muziek, lichten uit. De mannen komen het podium op, oorverdovend gejuich. Ze doen hun instrumenten om, dan de desbetreffende gesproken boodschap. Geen lang bombastisch intro. Neen, 2 seconden later de eerste gitaar-noten, meteen lichten aan en rock 'n roll. Perfecte timing.
Zeker, ik draai de live-versie ook helemaal grijs. In hoeverre dat kan met mp3'squote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat filmpje van Sandtrap op Youtube kijk ik nog regelmatig. Ook een vet nummer gewoon.
WTF, waarom moet je de singles slopen om ze af te kunnen spelen? Je kunt 7" singles gewoon op de platenspeler schuiven als een normale LP? Dat ronde schijfje voor de platenspeler is voor 7" singles die geen midden hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:36 schreef tim. het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik deel 1/2 van mijn bestelling ook ontvangen alleen om de vinyl singles te kunnen af spelen moet ik dat midden eruit drukken en dat ronde schijfje van de platenspeler gebruiken alleen vind ik dat zonde. Bij Matador/Da Frame 2r had ik met een mesje het rondje iets groter gemaakt maar daardoor is die single nu wel een beetje kapot :S
En Leave Before The Lights Come On heeft allemaal krassen op het stuk waar geen muziek op staat (op de B-kant) hoort dat?
Dat ik dat midden eruit moest drukken had ik ook maar van mijn neefquote:WTF, waarom moet je de singles slopen om ze af te kunnen spelen? Je kunt 7" singles gewoon op de platenspeler schuiven als een normale LP? Dat ronde schijfje voor de platenspeler is voor 7" singles die geen midden hebben.
En die 'krassen' op de LBTLCO-single horen, inderdaad. Net zoals de type-nummers op het merendeel van de vinyl-singles. Dat is ge-etched. Zoek de Jackie Pantomime-etch op de Matador 7".
Hij is flink veranderd, inderdaad. Plots rookt-ie, laat hij zich zien in de celebrity-wereld van Londen (waar hij eerder niets van moest hebben), gaat-ie met de Peaches Geldof's en Kelly Osbourne's van deze wereld om, en laat hij zich fotograferen door paparazzi. Van mij mag-ie, maar mensen op het officiele AM-forum denken daar anders over. Hele theorieën dat Alexa hem veranderd heeft, bla bla bla.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:48 schreef Leonos het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Dq-9m-T0ngw
Die Alex Turner is niet meer zo verlegen volgens mij
Oei, slechte raad van je neef, haha! Wat bedoel je, dat alleen Five Minutes wél past, of dat je alleen Five Minutes niet hebt? Bij mijn vinyl past alleen de 7" van FA niet, maar die draai ik toch alleen van 10".quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:41 schreef tim. het volgende:
Dat ik dat midden eruit moest drukken had ik ook maar van mijn neef![]()
Maar al mijn Arctic Monkeys vinyl (behalve Five Minutes With...) past dus niet, All The Rage trouwens weer wel. Maar op internet had ik al gevonden dat je met een pen een beetje moet ronddraaien in het rondje. Dus dat probeer ik maar even dan.
Dat Jackie Pantomime op Matador was me ook al opgevallenEn ''The Boy's Gone Soft'' op LBTLCO.
Kijk dit! (Turner/Kane)
Misschien hier uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:08 schreef TC03 het volgende:
Waaruit blijkt dat er een film is? Is gewoon een promotiefilmpje voor hun album. Niks bijzonders verder, behalve dat we de eerste klanken horen.
Heb je Adobe Flash Player wel geïnstalleerd? Het staat ook op YouTube.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef El_jefe07 het volgende:
weg/// ik ben laat
Ik bedoel dat alleen Five Minutes past zonder een beetje vinyl weg te schrapen. De rest heb ik net gemaakt dus nu kan ik het gewoon draaien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef Aisumasen het volgende:
Oei, slechte raad van je neef, haha! Wat bedoel je, dat alleen Five Minutes wél past, of dat je alleen Five Minutes niet hebt? Bij mijn vinyl past alleen de 7" van FA niet, maar die draai ik toch alleen van 10''.
Ah, gelukkig. Hopelijk niet te veel beschadigdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef tim. het volgende:
[..]
Heb je Adobe Flash Player wel geïnstalleerd? Het staat ook op YouTube.
[..]
Ik bedoel dat alleen Five Minutes past zonder een beetje vinyl weg te schrapen. De rest heb ik net gemaakt dus nu kan ik het gewoon draaien.
Is het al bekend op welk label The Last Shadow Puppets uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |