abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56585366
http://www.dailystar.co.u(...)Monkey-side-project/

Hier staat dat het album van Miles en Alex op 28 april uitkomt. Dat was toch nog niet bekend? En op de NME site staat dat het album 60s invloeden heeft.
Mijn Domino bestelling (bijna alle Arctic Monkeys singles op 7'' en All The Rage) is net binnengekomen en ik heb er 2 promo's en een Brianstorm broche bij gekregen
Stay on my arm, you little charmer
pi_56586044
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:58 schreef tim. het volgende:
http://www.dailystar.co.u(...)Monkey-side-project/

Hier staat dat het album van Miles en Alex op 28 april uitkomt. Dat was toch nog niet bekend? En op de NME site staat dat het album 60s invloeden heeft.
Mijn Domino bestelling (bijna alle Arctic Monkeys singles op 7'' en All The Rage) is net binnengekomen en ik heb er 2 promo's en een Brianstorm broche bij gekregen
Nee, was inderdaad nog niet bekend. Ik had het niet eens gepost, omdat het de Daily Star als bron heeft . Maar die hebben in het verleden wel gekkere dingen verteld. Zie ook dit recente bericht van de Daily Star:
quote:
THE ARCTIC MONKEYS and JUSTIN TIMBERLAKE have discussed joining forces.

It would be one of the biggest Pond-crossing collaborations since SIR PAUL MCCARTNEY worked with MICHAEL JACKSON.

Monkey magic ... Justin

Monkey magic ... Justin

The stars of British rock and US hip-hop put their heads together over a drink in the Dorchester Hotel in London last week.

They discussed pooling their considerable talents to create what could be one of the greatest hip-hop and indie crossover records the world has ever seen.

The Sheffield band were all in London last week to collect their Best Pop gong at the South Bank Show Awards.

JT was staying at the Dorchester shooting the video for MADONNA’s song 4 Minutes To Save The World.

He worked on the track with Madge and fellow collaborator TIMBALAND last year.

A source said: “The Arctics and Justin met up one afternoon and discussed the possibility of doing something.

“It would be absolutely brilliant to see them working on stuff together.

“The Arctics have very wide musical tastes, as does JT. It would be a match made in music heaven.”

The Arctics have crossed genres to collaborate with unlikely artists including Grime MC-turned-rapper DIZZEE RASCAL in the past. And Justin is spending more and more time producing and writing for other artists.

He has recently worked on material with DURAN DURAN, 50 CENT and of course the Queen Of Pop.

Meanwhile, ALEX TURNER, JAMIE COOK, MATT HELDERS and NICK O’MALLEY are beginning to get to grips with this rock star lark. As well as planning world music domination they even had time to trash a hotel room during their London tear-up -although it wasn’t done very convincingly.

They managed to cause some damage to a room at The Soho Hotel during their stay.

But unfortunately there were no televisions smashed to pieces. They just spilt some wine on a dressmaker figurine. That’s right, a figurine.

What a load of rubbish.

A hotel source said: “When they checked out one of the band admitted he’d spilt some red wine on it they and offered to pay to replace it.

“He was very polite and apologetic.”

That is simply not good enough. It’s the most unrock ‘n’ roll hotel damage since BUSTED threw a toaster out of a Birmingham Marriott window in 2004.
en
quote:
As if that wasn't enough there ais also a rumour circulating the Arctic's drummer Matt Helder is working on dance outfit The Prodigy's new album.
van een andere bron.

Rumours, rumours, rumours...

Maar die Domino-bestelling is tof. Heb je er 2 Domino-promo's bijgekregen, of AM-promo's? De stickers die rondom elke release worden meegestuurd zijn ook altijd erg tof van Domino.
pi_56586843
O helaas Het komt in ieder geval laat in april uit dat heeft Alex zelf gezegd. Justin en de Monkeys lijkt me ook niks. De promo's die ik erbij heb gekregen zijn Leave Before The Lights Come On (had ik nog niet) en Eleanor Put Your Boots On van Franz Ferdinand. Maar het was zoveel dat er op de doos was geschreven 2/2, 1/2 moet ik dus nog ontvangen dus misschien zitten daar ook promo's bij.

Hebben jullie trouwens deze al gezien
pi_56587029
Aardig van Domino ! Wat bedoel je precies met promo? De normale CD-single? Of de 1-track radio-promo met witte hoes, waar het gebruikelijke 'For promotional use only' en 'Not for sale' op staat? Inderdaad heeft Alex ook maart voor de single en april voor het album genoemd. Daar gaan we dus ook van uit.

Die LP waar je naar linkt is inderdaad best tof. Staan de bekende mp3-demo's op, en een gedeelte van het legendarische Paradiso bovenzaal-optreden. Bootleg-LP van Nederlandse makerlij, met mooie zwarte vegen in het witte vinyl. Toch nog best zeldzaam, maar waag het niet om 'em voor die prijs te kopen . Hij is meestal wel voor 30 euro te krijgen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:33:27 #105
192683 AMDB
Visionair.
pi_56587121
Als Timberlake en AM samen gaan werken, dan zijn ze niet meer m'n favo band
pi_56587172
Ja maar... "Een bron" heeft het toch echt verteld. Dus het zal wel waar zijn. Net zoals die keer dat er een bloedzuigers-plaag was in de verblijfplaats van Alex en Miles, of die keer dat 505 de derde single werd. Allemaal verteld door diezelfde betrouwbare bron.

donderdag 7 februari 2008 @ 18:41:13 #107
192683 AMDB
Visionair.
pi_56587320
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Aisumasen het volgende:
Ja maar... "Een bron" heeft het toch echt verteld. Dus het zal wel waar zijn. Net zoals die keer dat er een bloedzuigers-plaag was in de verblijfplaats van Alex en Miles, of die keer dat 505 de derde single werd. Allemaal verteld door diezelfde betrouwbare bron.

Ik geloof er ook niks van, maar als het echt waar is dan ga ik huilen
pi_56587487
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:29 schreef Aisumasen het volgende:
Aardig van Domino ! Wat bedoel je precies met promo? De normale CD-single? Of de 1-track radio-promo met witte hoes, waar het gebruikelijke 'For promotional use only' en 'Not for sale' op staat? Inderdaad heeft Alex ook maart voor de single en april voor het album genoemd. Daar gaan we dus ook van uit.

Die LP waar je naar linkt is inderdaad best tof. Staan de bekende mp3-demo's op, en een gedeelte van het legendarische Paradiso bovenzaal-optreden. Bootleg-LP van Nederlandse makerlij, met mooie zwarte vegen in het witte vinyl. Toch nog best zeldzaam, maar waag het niet om 'em voor die prijs te kopen . Hij is meestal wel voor 30 euro te krijgen.
Ik bedoel inderdaad een cd in een dun doosje waar op staat ''For promotional use only/Not for sale'' en 'Must be surrendered upon request''

Ik dacht dat die LP een nep exemplaar van de demo's uit 2004/2005 ( die je nooit op ebay ziet) was maar het is dus een bootleg, ik was trouwens niet van plan om hem te kopen hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door tim. op 08-02-2008 18:24:49 ]
pi_56593747
quote:
Arctic Monkeys' Alex Turner makes surprise appearance with The Rascals
The frontman joins the newcomers at Shockwaves NME Awards Show

Arctic Monkeys frontman Alex Turner made a surprise appearance at the Shockwaves NME Awards show in London tonight (February 7).

The frontman joined up with highly-rated newcomers The Rascals at the climax of their set at the Astoria.

Taking the stage to join the Wirral trio on their final song, Turner's arrival was greeted by screams of delight from the crowd.

"I want to introduce my mate Alex," Rascals frontman Miles Kane told the audience. "He is going to help us out with this one."

Turner then played guitar and sung verses on The Rascals' track 'Is It Too Late?'.

Earlier the trio had played a set showcasing their debut album - due out this summer.

Despite battling the muddy sound, songs including 'Freakbeat Phantom', 'I'll Give You Sympathy' and last year's EP track 'Out Of Dreams' garnered cheers from the crowd.

Meanwhile, Turner and Kane are set to release an album together in April.

The bill tonight is now set to feature Black Kids and Pigeon Detectives.

"The ending was one of the best endings ever of a gig," Kane told NME.COM after leaving the stage. "How did we get Alex along? Him and me have been doing press for three days (for their joint record) so I just said come and do this, and he did."
Dus vanavond was de Shockwaves NME Awards show, maar de Shockwaves NME Awards 2008 zijn over 3 weken? Hoe dan ook, ik wil die nummers horen!
  donderdag 7 februari 2008 @ 23:46:49 #110
192683 AMDB
Visionair.
pi_56593967
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:36 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dus vanavond was de Shockwaves NME Awards show, maar de Shockwaves NME Awards 2008 zijn over 3 weken? Hoe dan ook, ik wil die nummers horen!
Je bent niet de enige
pi_56594173
MTV Live: Arctic Monkeys, nu.
pi_56594333
Aaah vet!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:09:51 #113
192683 AMDB
Visionair.
pi_56594402
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:57 schreef minq het volgende:
Bedankt voor de tip<3
pi_56594403
Het optreden in Barcelona van bijna een jaar geleden! Tof, doet me altijd denken aan het Melkweg-optreden, wat een paar dagen eerder was. Er komt straks nog een grandioze uitvoering van 'What If You Were Right First Time' voorbij. Jammer dat-ie na dat korte tourtje meteen van de setlist is verdwenen, om nooit meer terug te komen.

Al moet ik zeggen dat het nummer mij helemaal niets deed, toen ik het zo live voor het eerst hoorde. In de Melkweg haalde Alex niet alle noten aan het eind van het nummer. Op plaat komt het nummer veel beter tot zijn recht, met al die studio-effecten.
Maar de uitvoering bij het concert wat nu op MTV is blijft grandioos, hoor . Vooral het drumwerk van Matt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aisumasen op 08-02-2008 00:16:21 (toevoeging) ]
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:11:52 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56594455
quote:
Die is echt al zo vaak op MTV geweest .
2000 light years from home
pi_56594510
Ik krijg HMH flashbacks.
What Would Goku Do
pi_56594512
quote:
ik dacht al dat ik de computer voor niks ging opstarten
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56594697
Ik wilde het ook al gaan tippen, maar de die hards zijn me voor merk ik nu

Ik wil nu eindelijk eens een goeie live DVD van ze desnoods Glastonbury 2007 ofzo...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_56594772
Die komt dus ook later dit jaar uit. En tot die tijd moeten we het met de TV-opnames van Barcelona, Reading 2006, T At The Park 2007, Glastonbury 2007, etc. doen. Stuk voor stuk goede optredens.
pi_56594865
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:25 schreef Aisumasen het volgende:
Die komt dus ook later dit jaar uit. En tot die tijd moeten we het met de TV-opnames van Barcelona, Reading 2006, T At The Park 2007, Glastonbury 2007, etc. doen. Stuk voor stuk goede optredens.
Ja dat weet ik, ik lees namelijk hier alles mee Het concert in Manchester rond 10 december jl als ik me niet vergis .. Maar ik ben verwend en Teddy Picker mijn laatste AM aankoop, dus ik wil weer iets nieuws, bij voorkeur de DVD
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_56594891
Deze is inderdaad al vrij vaak op MTV geweest. Desalniettemin is 't wel een tof optreden. DVD'tje halen binnenkort.
pi_56594926
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef febster het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, ik lees namelijk hier alles mee Het concert in Manchester rond 10 december jl als ik me niet vergis .. Maar ik ben verwend en Teddy Picker mijn laatste AM aankoop, dus ik wil weer iets nieuws, bij voorkeur de DVD
Haha, dat snap ik! Maar de solo-plaat van Alex staat het eerst op de planning, dus. Ik ben benieuwd.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:36:02 #123
192683 AMDB
Visionair.
pi_56594946
Was supervet, ik wil ze weer live zien
pi_56595004
Dat concert heb ik op mijn laptop staan, kon je toen (volgens mij) legaal binnen halen van de site.
Toch leek het publiek me redelijk tam tijdens het concert.
pi_56595098
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:40 schreef JeroenV het volgende:
Dat concert heb ik op mijn laptop staan, kon je toen (volgens mij) legaal binnen halen van de site.
Toch leek het publiek me redelijk tam tijdens het concert.
Ja, beide klopt. Zeker tam, vergeleken met het publiek in de Melkweg een paar dagen daarvoor .
pi_56595108
Wij Nederlanders doen alles beter.
pi_56595121
pi_56595144
Nu al af
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56595145
zo was weer leuk op mtv

godver wordt echt eens tijd dat ik ze live ga zien,.
staan er voor binnekort nog AM concertjes in NL op de agenda?
..Hardcore als een Technofeestje..
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:50:12 #130
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56595151
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:49 schreef frank07 het volgende:
zo was weer leuk op mtv

godver wordt echt eens tijd dat ik ze live ga zien,.
staan er voor binnekort nog AM concertjes in NL op de agenda?
Nee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56595157
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee.
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_56595195
O ik moet ook weer heen. Of zij moeten dus hierheen.

Ga nu maar slapen, die plannen had ik al om 10 uur.
pi_56595220
Haha, TC03 is kort en bondig. Maar heeft wel gelijk. Ze hebben vanaf 2005 zo wat non-stop intensief over de hele wereld getourd, met alleen een pauze om een nieuwe album te maken. Ze hebben in die tijd bijna 10 keer in Nederland opgetreden. Gun ze hun break . Ik denk eind 2008 op z'n vroegst. Toch kan dat net zo goed over een paar maanden al zijn, aangezien ze ons toch altijd weten te verrassen.
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:52 schreef frame-saw het volgende:
O ik moet ook weer heen. Of zij moeten dus hierheen.

Ga nu maar slapen, die plannen had ik al om 10 uur.
Same here... 06:00 gaat de wekker .
pi_56601330
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd bij de intro? Zo vlak voor Sandtrap? Kan maar de helft verstaan van het filmpje, googelen levert ook weinig op.

Ben wel benieuwd waar het vandaan komt.
pi_56607176
http://www.youtube.com/watch?v=kc5MLTWNoBw

Dit is een filmpje van dat nummer van The Rascals met Alex. Helaas wel veel gegil en gekraak.

Inmiddels heb ik deel 1/2 van mijn bestelling ook ontvangen alleen om de vinyl singles te kunnen af spelen moet ik dat midden eruit drukken en dat ronde schijfje van de platenspeler gebruiken alleen vind ik dat zonde. Bij Matador/Da Frame 2r had ik met een mesje het rondje iets groter gemaakt maar daardoor is die single nu wel een beetje kapot :S
En Leave Before The Lights Come On heeft allemaal krassen op het stuk waar geen muziek op staat (op de B-kant) hoort dat?
pi_56613755
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:02 schreef Xrenity het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd bij de intro? Zo vlak voor Sandtrap? Kan maar de helft verstaan van het filmpje, googelen levert ook weinig op.

Ben wel benieuwd waar het vandaan komt.
Ik heb geen flauw idee. Misschien een scène uit een vooroorlogse film? Ze verwerken wel vaker geheimzinnige boodschappen in hun live-intro's. Misschien heeft het een verband, een soort Andy Is Dead-mysterie . Ik vraag me ook nog altijd af wat de Jackie Pantomime-geheimzinnigheid op het vinyl toch betekent.

Het intro in de HMH was ook wel geniaal, hè. Die sfeervolle jaren '30-muziek, lichten uit. De mannen komen het podium op, oorverdovend gejuich. Ze doen hun instrumenten om, dan de desbetreffende gesproken boodschap. Geen lang bombastisch intro. Neen, 2 seconden later de eerste gitaar-noten, meteen lichten aan en rock 'n roll. Perfecte timing.

Over live-intro's gesproken, daar zijn ze sowieso geweldig in. In 2005/2006 ging een intro van ze op de volgende manier: Lichten uit, muziek uit, de gebruikelijke concert-opbouw. Maar in plaats van een spannend muziekje, werd er steevast een gangster-rap-nummer gedraaid. Dre's 'The Next Episode', of iets van Warren G, noem maar op. Pas daarna kwamen ze op, en hakten ze er zonder enige pauze The View From The Afternoon of Dancefloor in. Complete chaos in de zaal.

Ze hebben zo veel verschillende setlists gehad, en zo veel verschillende intro-nummers. Van Fluorescent Adolescent tot aan When The Sun Goes Down en van Brianstorm tot aan This House Is A Circus. Zelfs Riot Van. If You Found This It's Probably Too Late is denk ik wel de vetste opener geweest. Extra lang klassiek orkest, de opkomst van de band, en zonder een seconde pauze dat nummer. Altijd perfect getimed en heel goed bedacht.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:45:10 #137
53267 TC03
pi_56614098
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:33 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Het intro in de HMH was ook wel geniaal, hè. Die sfeervolle jaren '30-muziek, lichten uit. De mannen komen het podium op, oorverdovend gejuich. Ze doen hun instrumenten om, dan de desbetreffende gesproken boodschap. Geen lang bombastisch intro. Neen, 2 seconden later de eerste gitaar-noten, meteen lichten aan en rock 'n roll. Perfecte timing.
Inderdaad, dat filmpje van Sandtrap op Youtube kijk ik nog regelmatig. Ook een vet nummer gewoon.
pi_56614468
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat filmpje van Sandtrap op Youtube kijk ik nog regelmatig. Ook een vet nummer gewoon.
Zeker, ik draai de live-versie ook helemaal grijs. In hoeverre dat kan met mp3's .
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:36 schreef tim. het volgende:
[..]

Inmiddels heb ik deel 1/2 van mijn bestelling ook ontvangen alleen om de vinyl singles te kunnen af spelen moet ik dat midden eruit drukken en dat ronde schijfje van de platenspeler gebruiken alleen vind ik dat zonde. Bij Matador/Da Frame 2r had ik met een mesje het rondje iets groter gemaakt maar daardoor is die single nu wel een beetje kapot :S
En Leave Before The Lights Come On heeft allemaal krassen op het stuk waar geen muziek op staat (op de B-kant) hoort dat?
WTF, waarom moet je de singles slopen om ze af te kunnen spelen? Je kunt 7" singles gewoon op de platenspeler schuiven als een normale LP? Dat ronde schijfje voor de platenspeler is voor 7" singles die geen midden hebben.

En die 'krassen' op de LBTLCO-single horen, inderdaad. Net zoals de type-nummers op het merendeel van de vinyl-singles. Dat is ge-etched. Zoek de Jackie Pantomime-etch op de Matador 7".
pi_56622007
http://nl.youtube.com/watch?v=Dq-9m-T0ngw

Die Alex Turner is niet meer zo verlegen volgens mij
pi_56624543
quote:
WTF, waarom moet je de singles slopen om ze af te kunnen spelen? Je kunt 7" singles gewoon op de platenspeler schuiven als een normale LP? Dat ronde schijfje voor de platenspeler is voor 7" singles die geen midden hebben.

En die 'krassen' op de LBTLCO-single horen, inderdaad. Net zoals de type-nummers op het merendeel van de vinyl-singles. Dat is ge-etched. Zoek de Jackie Pantomime-etch op de Matador 7".
Dat ik dat midden eruit moest drukken had ik ook maar van mijn neef Maar al mijn Arctic Monkeys vinyl (behalve Five Minutes With...) past dus niet, All The Rage trouwens weer wel. Maar op internet had ik al gevonden dat je met een pen een beetje moet ronddraaien in het rondje. Dus dat probeer ik maar even dan.
Dat Jackie Pantomime op Matador was me ook al opgevallen En ''The Boy's Gone Soft'' op LBTLCO.

Kijk dit! (Turner/Kane)
  zaterdag 9 februari 2008 @ 17:05:14 #141
53267 TC03
pi_56624950
quote:
Haper haper.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 17:36:12 #142
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56625591
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Haper haper.
Dat dus.
pi_56625699
Hapert idd.
Maar klinkt wel dik met zo'n half orkest.
pi_56627133
Haper wel ja maar geeft wel een leuk spannend effect vind ik.
Met deze muziek lijkt het me niet uitgesloten dat die film er echt komt Dat vakje met ''send'' is overigens niet een vakje waar je iemands e-mailadres invult en die persoon een link stuurt, nog iets geheimzinnigs dus. Misschien iets van een speciale voorverkoop of editie ofzo.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:08:33 #145
53267 TC03
pi_56627239
Waaruit blijkt dat er een film is? Is gewoon een promotiefilmpje voor hun album. Niks bijzonders verder, behalve dat we de eerste klanken horen.
pi_56627926
weg/// ik ben laat
pi_56629169
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:48 schreef Leonos het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Dq-9m-T0ngw

Die Alex Turner is niet meer zo verlegen volgens mij
Hij is flink veranderd, inderdaad. Plots rookt-ie, laat hij zich zien in de celebrity-wereld van Londen (waar hij eerder niets van moest hebben), gaat-ie met de Peaches Geldof's en Kelly Osbourne's van deze wereld om, en laat hij zich fotograferen door paparazzi. Van mij mag-ie, maar mensen op het officiele AM-forum denken daar anders over. Hele theorieën dat Alexa hem veranderd heeft, bla bla bla. Wat kan het ze schelen? Laat die gasten toch. Gaat het de fans niet om de muziek?
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:41 schreef tim. het volgende:
Dat ik dat midden eruit moest drukken had ik ook maar van mijn neef Maar al mijn Arctic Monkeys vinyl (behalve Five Minutes With...) past dus niet, All The Rage trouwens weer wel. Maar op internet had ik al gevonden dat je met een pen een beetje moet ronddraaien in het rondje. Dus dat probeer ik maar even dan.
Dat Jackie Pantomime op Matador was me ook al opgevallen En ''The Boy's Gone Soft'' op LBTLCO.

Kijk dit! (Turner/Kane)
Oei, slechte raad van je neef, haha! Wat bedoel je, dat alleen Five Minutes wél past, of dat je alleen Five Minutes niet hebt? Bij mijn vinyl past alleen de 7" van FA niet, maar die draai ik toch alleen van 10".

@ The Age of The Understatement. De flash-video hapert niet als je hem eerst even helemaal laat laden. Maar dit is misschien handiger: http://www.youtube.com/watch?v=20LQ88suvOk. Klinkt veelbelovend. Album heet dus 'The Last Shadow Puppets'. Matt zei toch al dat het 'epic' zou worden! Final Fantasy heeft de orkestratie gedaan, en dat is gelijk al te horen dus.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:08 schreef TC03 het volgende:
Waaruit blijkt dat er een film is? Is gewoon een promotiefilmpje voor hun album. Niks bijzonders verder, behalve dat we de eerste klanken horen.
Misschien hier uit ?
pi_56629532
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef El_jefe07 het volgende:
weg/// ik ben laat
Heb je Adobe Flash Player wel geïnstalleerd? Het staat ook op YouTube.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef Aisumasen het volgende:

Oei, slechte raad van je neef, haha! Wat bedoel je, dat alleen Five Minutes wél past, of dat je alleen Five Minutes niet hebt? Bij mijn vinyl past alleen de 7" van FA niet, maar die draai ik toch alleen van 10''.
Ik bedoel dat alleen Five Minutes past zonder een beetje vinyl weg te schrapen. De rest heb ik net gemaakt dus nu kan ik het gewoon draaien.

Is het al bekend op welk label The Last Shadow Puppets uitkomt?
pi_56629710
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef tim. het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel dat alleen Five Minutes past zonder een beetje vinyl weg te schrapen. De rest heb ik net gemaakt dus nu kan ik het gewoon draaien.

Is het al bekend op welk label The Last Shadow Puppets uitkomt?
Ah, gelukkig. Hopelijk niet te veel beschadigd ?

Ik denk niet dat Domino zo gek is om Alex iets op een ander label te laten releasen, dus het zal wel Domino zijn. Ik verwacht er veel van.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 21:36:40 #150
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_56631512
Ben echt benieuwd naar de Tvpurner/Kane release
pi_56632138
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef tim. het volgende:

[..]

Nee met Ik ben laat bedoelde ik dat ik nogal laat was met het bericht van dat filmpje, wilde dat dus hier posten en dacht met breaking news te komen.. kijk ik even later erboven en daar stond het dus al Vandaar
pi_56634787
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:01 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

Nee met Ik ben laat bedoelde ik dat ik nogal laat was met het bericht van dat filmpje, wilde dat dus hier posten en dacht met breaking news te komen.. kijk ik even later erboven en daar stond het dus al Vandaar
Oke Je had was niet heel laat met het nieuws hoor de site bestaat pas sinds gisteravond volgens mij Ik zag alleen tussen alle porno links op het officiële Arctic Monkeys forum ''toevallig'' (ik kijk er elke keer als ik internet open ) een topic met de titel Turner/Kane Website
  zondag 10 februari 2008 @ 02:33:13 #153
192683 AMDB
Visionair.
pi_56637463
quote:

Maar dit is misschien handiger: http://www.youtube.com/watch?v=20LQ88suvOk.
Je hebt de punt achter de link laten zitten, niet goed clickable dus

http://www.youtube.com/watch?v=20LQ88suvOk Zo werkt ie wel
pi_56639692
quote:

[..]

Hij is flink veranderd, inderdaad. Plots rookt-ie, laat hij zich zien in de celebrity-wereld van Londen (waar hij eerder niets van moest hebben), gaat-ie met de Peaches Geldof's en Kelly Osbourne's van deze wereld om, en laat hij zich fotograferen door paparazzi. Van mij mag-ie, maar mensen op het officiele AM-forum denken daar anders over. Hele theorieën dat Alexa hem veranderd heeft, bla bla bla. Wat kan het ze schelen? Laat die gasten toch. Gaat het de fans niet om de muziek?
Jij weet net zo goed als ik dat er talloze meiskes zijn die die gasten zo 'cute' vinden

Mij kan het geen reet schelen verders.
pi_56647725
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:33 schreef AMDB het volgende:

[..]

Je hebt de punt achter de link laten zitten, niet goed clickable dus

http://www.youtube.com/watch?v=20LQ88suvOk Zo werkt ie wel
Ah, daar lag het dus aan .
pi_56713545
Op het Arctic Monkeys forum heeft iemand dit gepost:

Only one year after the release of "Favourite Worst Nightmare", Arctic Monkeys second record, Alex Turner gives details about his new project, The Last Shadow Puppets. Co-created with his friend Miles Kane (leader of the The Rascals), the band went in France last summer to record an album, accompanied by Owen Pallett, collaborator of’Arcade Fire. “We were in the middle of nowhere, near Angers. We wanted to record an album epic, theatrical, influenced by the songs of Scott Walker and Jacques Brel. It was very exciting to write and to compose with Miles because we understand each other without speaking. Then Owen was occupied of arrangements ", explained recently the leader of Arctic Monkeys.. The album, entitled The Age of the Understatement, was produced by James Ford and should be released in April, preceded by first single in March. “I also recorded new songs for the Arctic Monkeys which should be joined together on an EP. The album will wait a little on the other hand, because I intend to make gigs with this new project."

Heeft iemand van Frans naar Engels vertaald. Franse tekst komt van Les Inrocks. Een EP dus, ik denk zoals Aisumasen het een keer al zei met Sandtrap, Put Me In A Terror Pocket, The Fire And The Thud en iets van FWN. Of iets nieuws.

[ Bericht 2% gewijzigd door tim. op 13-02-2008 21:44:26 ]
pi_56713692
Ja, ik las het. Maar ik kijk er niet eens meer van op, tussen alle geruchten door . Klopt die vertaling, is het niet een herschrijving van een eerder bericht, is Alex wel goed gequote... Maar nu het toch gepost is, kan ik zeggen dat het best wel redelijk is om te denken dat Sandtrap/Terror Pocket uitkomen. Ze blijven nooit lang met hun materiaal zitten, en brengen die nummers ook niet over een jaar uit ofzo.

Feit blijft dat in maart de eerste single van The Age of The Understatement uitkomt.
pi_56713885
J’ai également enregistré des nouveaux morceaux avec les Arctic Monkeys qui devraient être réunis sur un maxi. Ik denk dat Alex niet iets anders zou kunnen hebben gezegd wat hierin veranderd is. Ik las laatst ook dat het domein ageoftheunderstatement.com al in november geregistreerd was, iemand had het al in november op dat forum gezegd. Niemand was op het idee gekomen dat dat Alex' en Miles' project zou kunnen zijn :S
pi_56714139
Ja, maar dat zegt toch alsnog helemaal niets ? Als de vertaling klopt, kan het bericht niet kloppen. Daar komt bij dat er zo vaak melding is gemaakt van 'nieuwe EP', 'nieuwe single', enzovoort. Dan heeft Alex in een NME-interview gezegd "dat er nummers in de maak zijn". Interviewer vraagt: "EP? Nieuw album?". Alex: "Ja, zoiets...dat kan". Ik noem maar wat. Dan is er al snel een bericht dat er een nieuwe EP in de maak is. Het zou niet de eerste keer zijn. Ik denk dat het een verbastering is van een vorig bericht.

Maar we zullen zien, ik hoop dat het waar is!
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:05:44 #160
192683 AMDB
Visionair.
pi_56714337
Ik geloof niks tot er officiële aankondigingen zijn.
pi_56714733
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef AMDB het volgende:
Ik geloof niks tot er officiële aankondigingen zijn.
pi_56845706
Deze week in NME: "Alex Turner and The Rascals' Miles Kane - aka The Last Shadow Puppets -whose album is out on April 24. Read NME this week for the full story."

dinsdag 19 februari 2008 @ 21:17:34 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56845752
Die belichting is wel erg witjes.
2000 light years from home
pi_56846738
Ja ik las het in hun nieuwsbrief, ik koop alleen nooit een NME. Op welke dag verschijnt het nummer?
Weet iemand trouwens of er een gitaar tab boek is voor Who The Fuck Are Arctic Monkeys (hele EP)?
pi_56847165
NME komt op de woensdag uit in Engeland. In NL veel te duur bij 'de betere kiosken', 1 á 2 weken later. Daarom - de prijs - koop ik het ook nooit. Maar ik zie 'em ook niet zo vaak. Alleen bij de AKO op Utrecht CS ligt-ie altijd. Op Schiphol heel af en toe. Voor de rest... En ach ja...elke week hetzelfde liedje in dat blad. Oh, wat een verrassing...weer een artikel over Kaiser Chiefs. En hey, weer wordt Jack Penate, puur voor de geloofwaardigheid, met de grond gelijk gemaakt.

Er zijn alleen gitaartab-boeken van de twee albums. Niet voor de EP's...
pi_56852451
Meer details inclusief tracklist, bron onduidelijk:
quote:
1. The Age Of The Understatement
2. Standing Next To Me
3. Calm Like You
4. Separate and Ever Deadly
5. The Chamber
6. Only The Truth
7. My Mistakes Were Made For You
8. Black Plant
9. I Don't Like You Any More
10. In My Room
11. Meeting Place
12. The Time Has Come Again
Uit op 21 april, single (titel-track) op 14 april.
pi_56858251
Aight.
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:31:44 #168
192683 AMDB
Visionair.
pi_56860161
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:41 schreef Aisumasen het volgende:
Meer details inclusief tracklist, bron onduidelijk:
[..]

Uit op 21 april, single (titel-track) op 14 april.
Spannend, maar jammer genoeg duurt het nog zo lang
pi_56860376
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:31 schreef AMDB het volgende:

[..]

Spannend, maar jammer genoeg duurt het nog zo lang
Ja, inderdaad. En dan te bedenken dat FWN dan pas precies één jaar uit is!
pi_56860534
Following the announcement that Alex Turner and Miles Kane have named their new band NME.COM is reprinting in full the pair's first ever joint interview in full.

The Arctic Monkeys and Rascals frontmen will release new album 'The Age Of The Understatement' as The Last Shadow Puppets on April 21.

This week’s issue of NME has a brand new exclusive interview with the duo and the first listen anywhere in the world to the album. However to whet your appetite NME.COM is reprinting the first interview the pair ever did jointly interview together.

Conducted when Arctic Monkeys and The Rascals toured together in December and first printed in NME’s Studio 2008 issue in January, this full, unedited version of the pair’s chat has never appeared anywhere before. So enjoy Turner and Kane’s first chat, plus then get this week's issue of NME to catch up on the latest news.

Alex Turner and Miles Kane

NME: When did you two first meet?

Miles Kane: We supported Arctic Monkeys a couple of years ago and the connection was mind-blowing, wasn’t it?
Alex Turner: Yeah! It was always us four (Arctic Monkeys) and them three (The Rascals) going out together. A sachet of delight! (both laugh) It wasn’t for another couple of years until Miles and I…
M: Got on the path of the tunes.
A: Yeah, I remember speaking to you one Saturday afternoon on the phone. I was in town and it was raining and we were discussing ‘Wouldn’t it be great to do something’.
M: But before that we’d joked about doing it. We’d joke that on the cover we’d be in white polo necks, with a cigarette burning on the piano and that joke has gone into real life!
A: Then one afternoon we were chatting, I was in town, and we were talking about (Scott Walker’s) ‘Jackie’ and saying ‘Imagine doing that, wouldn’t it be good to do a song like that, now, at our age?’. Then when Miles came to play on the Arctic Monkeys' last album we started doing stuff together.
M: Yeah, that was the start, although we’d done some vague stuff before.
A: So the album is a third of tunes we did completely together. Then a third of his ones which we finished off together and then a third that were mine which we finished off.

NME: As your both the main songwriters in your own band how do you get on writing together?

M: He struts around the room and I sit down with the pad, we say we’re Guy (Chambers) and Robbie (Williams)!
A: But it’s different every time! We say ‘Who’s going to Robbie this time?’!
(both laugh)
M: We have to take it in turns! We can’t both be Robbie.
A: We said that to take the piss, but there were bits where one of us would be dead excited about something and the other would just ‘Yeah, alright’. You imagine that’s what they’d be like, Robbie would be doing kick-ups or something and getting really excited.

NME: What music has inspired this project?

M: Scott Walker was the base of it, but then there are loads of other tunes we love. If I hear a tune I’ll tell him ‘get on that’ and he’s the same. Bowie and ‘Heat Of The Morning’, stuff like that.
A: A lot of instrumental stuff, and other things as well, even Thin Lizzy’s ‘The Boys Are Back In Town’ we played a lot. (both laugh)

NME: You recorded the album in France last August, what was that like?

M: It’s was in the north of France somewhere, about an hour from Nantes. It was just us, James Ford who produced and played drums and an engineer, we didn’t get out much or see anyone.
A: We rode a bicycle one Saturday afternoon right at the end of it and properly got freaked out. We rode a bike like a mile.
M: We had our tops off as well! (both laugh)
A: I wasn’t going to say that.
M: And shorts! Shorts, tops off, full of cake!
A: There were lots of little cakes around the studio. It was like a 'Carry On' film.
M: Lots of drinking of red wine too.

NME: Are you finished now?

A: We’ve did the brass separately when and we’ve just got the strings to do. I think for that we’ll wear the polo necks, or perhaps shirts with the sleeves rolled up with sunglasses. Polo necks were a year ago so it’s already changing.
M: I think it’s out April-ish, isn’t it?

NME: Finally, have you got a name for your side project?

M: We’re still trying to figure one out. We’ve got some ideas, but you’ll know soon enough! We haven’t decided yet.

NME: You get called Turner And Kane at the moment, that sounds like a cop film…

A: I wish it was!

Ik las eerst Following the announcement that Alex Turner and Miles Kane have named their new band NME.COM WHAT?
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:00:26 #171
192683 AMDB
Visionair.
pi_56860887
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:47 schreef jakkop het volgende:

Ik las eerst Following the announcement that Alex Turner and Miles Kane have named their new band NME.COM WHAT?
Ik dacht ook al
pi_56861729
Ik heb eindelijk de single van Teddy Picker op de kop getikt, jeej!
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:42:45 #173
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_56869294
pi_56869408
Hahaha! De BBC loog dus niet toen ze riepen dat ze gearriveerd waren "in tweed and flat caps".

Net als je denkt dat ze, net zoals de vorige 2 keren, toch wel weer niet op komen dagen...
pi_56870364
Als eerste uitgereikt op de Brit Awards: Beste live-act. Nominaties waren Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Klaxons, Muse en Take That. Arctic Monkeys hebben niet gewonnen, de award ging naar Mus....ehhh Take That? Wtf...
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:36:23 #176
192683 AMDB
Visionair.
pi_56870736
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:23 schreef Aisumasen het volgende:
Als eerste uitgereikt op de Brit Awards: Beste live-act. Nominaties waren Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Klaxons, Muse en Take That. Arctic Monkeys hebben niet gewonnen, de award ging naar Mus....ehhh Take That? Wtf...
Rofl , is dat ergens te volgen?
pi_56870815
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:36 schreef AMDB het volgende:

[..]

Rofl , is dat ergens te volgen?
Audio live-stream: http://uberant-web.antfarm.co.za/clients/ramfm/ramfm.asx
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:40:01 #178
192683 AMDB
Visionair.
pi_56870868
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:38 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Audio live-stream: http://uberant-web.antfarm.co.za/clients/ramfm/ramfm.asx
Nja, zonder beeld is het ook minder, jij houdt ons wel op de hoogte?
pi_56870969
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef AMDB het volgende:

[..]

Nja, zonder beeld is het ook minder, jij houdt ons wel op de hoogte?
Mwaaa, heb ook weinig zin om nog langer naar dit gezever te luisteren .
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:44:48 #180
192683 AMDB
Visionair.
pi_56871021
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:43 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

.
Mwaaa, heb ook weinig zin om nog langer naar dit gezever te luisteren .
Op AM forums zal ook wel duidelijk worden of ze wat gewonnen hebben

Ik neem je voor deze keer niks kwalijk
pi_56871075
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:44 schreef AMDB het volgende:

[..]

Op AM forums zal ook wel duidelijk worden of ze wat gewonnen hebben

Ik neem je voor deze keer niks kwalijk
Gelukkig maar ! Hmm, de AM forums... Neem zo wel even een kijkje, als ik tussen alle fangirls en porno-spam heenkom.
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:58:26 #182
53267 TC03
pi_56871457
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef soul114 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_56871487
Die eend van Nick!
Let's Rummikub the night away.
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:59:38 #184
192683 AMDB
Visionair.
pi_56871511
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:46 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Gelukkig maar ! Hmm, de AM forums... Neem zo wel even een kijkje, als ik tussen alle fangirls en porno-spam heenkom.
Is echt erg daar, ook iedereen met caps lock on daar, avatars van 8000000x5030393 enzo, echt zwaar irritant. Elke post word afgesloten met ALEX I LUV YOU UR MY LIFE.
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:06:01 #185
53267 TC03
pi_56871724
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef SnowCockroach het volgende:
Die eend van Nick!
Zie hem nu pas.
pi_56871843
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef AMDB het volgende:

[..]

Is echt erg daar, ook iedereen met caps lock on daar, avatars van 8000000x5030393 enzo, echt zwaar irritant. Elke post word afgesloten met ALEX I LUV YOU UR MY LIFE.
Juist, om over de snelheid nog maar niet te spreken. Ik vond fangirl Ellie nog wel amusant. Maar die is helaas op een anti AM-regime gezet.
pi_56872337
Beste Britse band: Arctic Monkeys!

Speech door Alex: "Thank you everybody, we're the Arctic Monkeys. And we are the most fantastic." Daarna blies hij op een hoorn.
pi_56872756
En de tweede!
Beste album: Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare.
Speech door Nick en Alex is onverstaanbaar. Nog steeds in farmer-kostuum. Alex zegt nog: "I remember you all from the Brit School", maar wordt daarna afgekapt. Ze klinken alsof ze al flink wat champagne hebben gedronken om hun eerdere award te vieren.
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:39:46 #189
192683 AMDB
Visionair.
pi_56872767
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:26 schreef Aisumasen het volgende:
Beste Britse band: Arctic Monkeys!

Speech door Alex: "Thank you everybody, we're the Arctic Monkeys. And we are the most fantastic." Daarna blies hij op een hoorn.
Geweldig, kan niet wachten op de YouTube filmpjes
pi_56873250
Ik kan ook niet wachten op de beelden. Het klonk als een totale chaos. Eerst Sharon Osbourne die dingen als 'Hurry up, Alex!' en 'What have they come as?' riep, en daarna die ietwat vreemde speech. Awardshow is voorbij nu.

Damn, McCartney klinkt ook weer goed zeg.
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 00:25:43 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56875389
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zie hem nu pas.
ZOMG, ik ook
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56875591

Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 00:36:03 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56875625
Die hoorn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56875649
Je had 'em moeten horen... "Thank you everybody, we're the Arctic Monkeys. And we are the most fantastic." *toooooooeeeeeet...

Ze nemen de hele 'Brit' Awards flink in het ootje, op deze manier. Ik wacht op YouTube-filmpjes.
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 00:45:43 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56875744
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:38 schreef Aisumasen het volgende:
Je had 'em moeten horen... "Thank you everybody, we're the Arctic Monkeys. And we are the most fantastic." *toooooooeeeeeet...

Ze nemen de hele 'Brit' Awards flink in het ootje, op deze manier. Ik wacht op YouTube-filmpjes.
Haha ben benieuwd Ik hou wel van hun brutale streken
pi_56875765
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Haha ben benieuwd Ik hou wel van hun brutale streken
Ja, en vooral omdat ze nooit eerder kwamen opdagen bij de Brit Awards. Vorig jaar waren ze gewoon in Londen, maar waren ze alsnog niet aanwezig. Toen hadden ze leuke video-boodschappen :

Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 00:48:14 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56875781
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:47 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ja, en vooral omdat ze nooit eerder kwamen opdagen bij de Brit Awards. Vorig jaar waren ze gewoon in Londen, maar waren ze alsnog niet aanwezig. Wel door middel van video-boodschappen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No way!!! Hoe kan het dat ik die nooit eerder gezien heb
pi_56875809
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

No way!!! Hoe kan het dat ik die nooit eerder gezien heb
Topic in de gaten houden hè . Hahaha, maar geestig hè? Het verhaal gaat - NME - dat ze na afloop wel doodleuk op de afterparty aanwezig waren om te voetballen met hun verdiende awards. Maar dat heb ik al eens eerder verteld, ja.
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 00:51:44 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56875822
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:50 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Topic in de gaten houden hè . Hahaha, maar geestig hè? Het verhaal gaat - NME - dat ze na afloop wel doodleuk op de afterparty aanwezig waren om te voetballen met hun verdiende awards. Maar dat heb ik al eens eerder verteld, ja.
Ja dat had ik wel eerder gehoord ja Wat een geweldige band
pi_56875874
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja dat had ik wel eerder gehoord ja Wat een geweldige band
Jammer dat lang niet alle speeches/videoboodschappen op YouTube terug zijn te vinden. Er was eind vorig jaar ook een hele grappige, toen ze op tournee waren in Amerika en natuurlijk niet in Engeland konden zijn. Iets met een touwtjesspringende band en "zoals je ziet zijn we heel druk in Amerika.".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')