Sinds vroegahquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:03 schreef -skippybal- het volgende:
Sinds wanneer dragen junkies pakken en toffe hoeden
Junkies zijn gewoon wit en dom.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:03 schreef -skippybal- het volgende:
Sinds wanneer dragen junkies pakken en toffe hoeden
Er zijn nog mindere muzikale categorieėn, die ik maar heb weggelaten. Best TV Show, Sexiest Man, Best Band Blog, enz...enz...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:13 schreef AMDB het volgende:
Beste album, single, artwork en beste britse album. Video weet ik niet, denk het niet eigenlijk, beste live blijft Muse houden, kan gewoon niet anders. Best dressed kan me gestolen worden.
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik denk dat het overgrote publiek daar anders over denkt, uit realistisch oogpunt zullen ze die gewoon niet winnen. KC is ook leuker om live te zien, ook al doen ze telkens precies hetzelfde.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:30 schreef Aisumasen het volgende:
Muse heb ik 3 of 4 keer live gezien, op festivals en daarbuiten, maar al die keren deed het mij helemaal niets. Goede liedjes en geweldige performance natuurlijk. Maar die flitsende lichten, lichtgevende piano's, bewegende videoschermen, show-instrumenten.... Al die bombastiek er om heen maakt zo'n optreden voor mijn gevoel onmenselijk en onpersoonlijk.
Wat voor aangepaste tekst bedoel je?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef AMDB het volgende:
Ik bedacht me vanacht dat het vet zou zijn om OYB met de aangepaste tekst in studio-versie te hebben, maar die zal er wel niet zijn toch?
Houdini, you don't know what you're trying to escape from ipv Houdini, you don't know what you're running away from.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:20 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Wat voor aangepaste tekst bedoel je?
Ja, natuurlijk is Muse met al hun poespas - niet negatief bedoeld - een leukere live-band om naar te kijken. En ze gaan die award ook winnen. (Lekker belangrijk, trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik denk dat het overgrote publiek daar anders over denkt, uit realistisch oogpunt zullen ze die gewoon niet winnen. KC is ook leuker om live te zien, ook al doen ze telkens precies hetzelfde.
Nee, inderdaad. Die is er niet. Wel genoeg perfect-klinkende live-opnames met de verbeterde tekst. Er zijn trouwens wel meer teksten die Alex live anders zingt, muzikaal of tekstueel. "She's thinking he looks awful today, and oh there's nothing left to guess now..." bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef AMDB het volgende:
Ik bedacht me vanacht dat het vet zou zijn om OYB met de aangepaste tekst in studio-versie te hebben, maar die zal er wel niet zijn toch?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:20 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Wat voor aangepaste tekst bedoel je?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..] heel verhaal over OYB [..]
Leuk detail is dat Alex tegenwoordig "Houdini, love you don't know where you're try to escape from" zingt, ipv "you're running away from". Alex heeft de tekst samen geschreven met Jon McClure (Reverend), en die vertelde Alex in een later stadium dat hij de tekst moest aanpassen. Waarom? Houdini rende niet weg, hij ontsnapte!![]()
[..]
Ik vind ze ook vetquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:15 schreef El_jefe07 het volgende:
Aha okay, leuk verhaalDan moet er inderdaad eigenlijk een aangepaste versie komen!
Jullie vonden The Rascals niets he? Moet zeggen dat ik sinds deze week hun ep in bezit heb en die klinkt toch eigenlijk wel heel lekker. Lying Under The Second Seal zou ook zo wel een b-kantje van de Arctic Monkeys kunnen zijn. Je merkt toch wel duidelijk een connectie.. aanrader wat mij betreft!
The Young Rascals toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:29 schreef frame-saw het volgende:
Mwaha ik had ook The Rascals gedownload, hele torrent. Stond ook anthology bij, dacht dat het een geintje was. Zie ik de albumhoes, is het een of andere hippieband uit de jaren 60. Nee daar heb ik toch niks aan.
Je weet dat het een cover is?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Leuk nummer. Maar je zou niet gelijk zeggen dat het AM is.
Zie deze postquote:Op zondag 3 februari 2008 11:08 schreef Xrenity het volgende:
Cool
Wist niet dat er een studio versie zou komen? Komen er meer nummers uit?
Can you do Rocky?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:35 schreef Aisumasen het volgende:
De eerste award voor dit jaar hebben ze al weer in hun zak. Namelijk, de South Bank Award voor beste pop album, uitgereikt door Kelly Osbourne. Da's een bekende van ze, uit de hippe, modebewuste, groupie-achtige, bijna quasi-elitaire kringen waarin vooral Matt en Alex tegenwoordig gezien willen worden. Ze las een door de band zelf geschreven speech voor. Best komisch. Filmpje hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |