Sja, de sponsor is koning...quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:
Bizar dat het geluid weggedraaid wordt omdat ze een grapje maken over de Brit School? Censuur
Ja, en juist omdat het zo nietszeggend is hebben ze zich wederom zo gedragenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef AMDB het volgende:
Ik heb zoveel bij te lezen en bij te kijken. Doe ik vanavond of morgen wel.
Maar iig 2 nietszeggende awards, voor op de schoorsteenmantel. Waar aan de kledij te zien ook wel wat berenvellen voor liggen, en opgezette hertenhoofden naast hangen.
Sja, artikel van de Mirror hè.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef jakkop het volgende:
Maar dat nep-applaus lijkt me een beetje sterk... je ziet t publiek ook gewoon juichen enzo.
Maar die fuckers van ITV trekken gewoon de stekker der uit. Beetje kinderachtig.
Dat vind ik juist een negatief iets, zulke domme media moeten zich bemoeien met hun eigen domme media bandjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:26 schreef ecstasy het volgende:
Onze briljante helden kregen ook een vermelding van Albert Verlinde bij RTL Boulevard vandaag, wat zijn het toch ook heerlijke cheeky monkeys.
Tracklist:quote:Annoucing The Age Of The Understatement
Domino is proud to herald the release of 'The Age Of The Understatement', the debut album by The Last Shadow Puppets on Monday the 21st of April 2008.
The Last Shadow Puppets are Alex Turner (from Arctic Monkeys) and Miles Kane (from The Rascals), close comrades since Arctic Monkeys toured with Kane's previous group, The Little Flames and inspired by listening to the likes of Scott Walker, early Bowie and David Axelrod, they hatched their adventurous operation.
The result; 'The Age Of The Understatement', is an album of 12 full-blooded songs, bold and brassy, full of drama, wit and melody, that source the past but avoiding the minefields of pastiche.
The first firing shot will be the single 'The Age Of The Understatement', released on Monday the 14th of April.
Have a look at www.theageoftheunderstatement.com for a glimpse of a brave new world.
quote:1. The Age Of The Understatement
2. Standing Next To Me
3. Calm Like You
4. Separate and Ever Deadly
5. Chamber
6. Only The Truth
7. My Mistakes Were Made For You
8. Black Plant
9. I Don't Like You Any More
10. In My Room
11. Meeting Place
12. The Time Has Come Again
Geweldigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:49 schreef Aisumasen het volgende:
En hier is de eerste speech van de avond: http://www.youtube.com/watch?v=kPDKohriufA
*tooooeeeeeet
http://www.youtube.com/watch?v=cPVxfHlgC3Qquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef Leonos het volgende:
Guitar Hero
Waarom zitten de AM niet in GH?
Werkt niet op xbox en deze klopt ook niet helemaalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cPVxfHlgC3Q
Custom made, maar toch...
Nou ja, dat dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Werkt niet op xbox en deze klopt ook niet helemaal
Mehehequote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:49 schreef Aisumasen het volgende:
En hier is de eerste speech van de avond: http://www.youtube.com/watch?v=kPDKohriufA
*tooooeeeeeet
Ah tofquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:18 schreef Aisumasen het volgende:
Trouwens, The Age Of The Understatement is nu officieel bevestigd door Domino. Dus ja, het wordt uitgebracht op Domino. Ook op 12". Eerste single 'The Age Of The Understatement' komt ook uit op 7".
[..]
Tracklist:
[..]
Totaal niet. Heb het één keer gekeken en werd een beetje gek van het gefuck. Nu ligt ie te verstoffen hier, je mag hem wel overkopen voor 10 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:06 schreef Xurk het volgende:
Ik ben ook super benieuwd naar "The Age Of Understatement"
Ik zit nu in de trein, maar zag net op het station in de Free Record Shop de DVD van "Scummy Man" liggen... Deze had ik in de winkel nog nooit gezien. Ik twijfelde of ik 'm mee moest nemen (¤10) maar heb het uiteindelijk niet gedaan, omdat het toch "maar" een clip is en twee korte filmpjes waarvan ik niet weet of ze de moeite waard zijn. Kan iemand zeggen of ze dat wél zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |