Leo vind ik irritant, de rest vind ik net zo min boeiend als die van de NOS. doe mij maar John Motsonquote:Op maandag 10 maart 2008 12:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die anderen zijn ook prut, neem nu zo'n Koert Westerman bijvoorbeeld..
Is alleen leuk wanneer Grunn scoort met zijn geschreeuw.
Ineens kut? Wanneer vond ik die superchillrielekst dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Typerend dat de nos-adepten Humberto(en JJVG) ineens kut vinden.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Prima commentatoren.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik kan genieten van die commentatoren bij de NOS, pure kwaliteit imo..
Maar goed, ik word ook een oude lul.. Blijkbaar is keihard schreeuwen de mode.
Tan heeft net een nieuw contract bij RTL met een nieuw amusementprogramma, denk dat ie blijft.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie het trouwens wel gebeuren dat Humberto Tan nu naar de NOS wordt gehaald
Neuh, Humberto krijgt een nieuw programma bij RTL!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie het trouwens wel gebeuren dat Humberto Tan nu naar de NOS wordt gehaald
Snoeks is wat mij betreft de beste. De Vos en Schelvis vind ik ook goed maar alleen als ze het over hun specialiteit (Spaans respectievelijk Italiaans voetbal) mogen hebben. Reitsma was goed maar heeft zijn beste tijd gehad, je kan merken dat hij het niet meer zo bijhoudt. Met Ten Napel heb ik niks maar hij overstijgt wel het dieptrieste niveau van de meesten (mensen als Poelman en Grueter). Leo Driessen mag niet eens een commentator heten.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Ten Napel, Reitsma en Snoeks zijn in mijn ogen de besten die we hebben..
edit:
Hopelijk laten ze Humberto Tan trouwens ook lekker bij RTL zitten..
Jan Joost wel terug halen aub.
Ach, Tan kondigt standaard aan met iets in de trant van "club X won de laatste 10 jaar niet in Y", dan weet je ook al wie er wintquote:Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer van dat commentaar bij de NOS was vaak dat het achteraf ingesproken werd, en dat je aan de teksten in de samenvatting al kon horen wie er ging winnen. Bij RTL maken ze gewoon gebruik van het livecommentaar van Tele2.
Vanaf 19.00 uur dus de samenvattingen en dan om 20.00 uur de wedsrtijd van 18.00 uur?quote:Tv-voetbal terug naar NOS
AMSTERDAM - De NOS is maandag de grote favoriet voor de samenvattingen uit de Eredivisie, zoals De Telegraaf half februari al meldde.
Maandagmiddag maken de clubs bekend hoe het voetbal uit de hoogste competitie in het nieuwe seizoen op tv te zien zal zijn. De NOS zal de duels ouderwets om 19.00 uur brengen. De live wedstrijden zullen straks waarschijnlijk te volgen zijn via een eigen kanaal van de Eredivisie CV (ECV), waarbij de organisatie wil samenwerken met een of meer partijen uit medialand.
Genee sowieso niet, die zit perfect op zijn plaats bij VI daar.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk niet dat je hoef te verwachten dat Tan en Genee naar de NOS gaan, die hebben met Egbers, Van Gelder en van Peperstraten genoeg manschappen, terwijl die twee bij RTL echt wel genoeg verdienen.
Inderdaad. Iedereen is nu een aantal jaren gewend aan de snelle en moderne uitzendingen op Talpa/RTL, nu eens kijken hoe de NOS gaat bevallen. Ben niet direct heel positief.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:03 schreef RayMania het volgende:
Er moet veel veranderen aan de oude NOS, wil ik het leuk gaan vinden. Ik vond Talpa/RTL het prima doen; aandacht voor iedereen, niet te lange analyses, redelijk objectief.
Hopelijk slaat de NOS een nieuwe weg in en maakt het nu ook een kwaliteitprogramma, in plaats van die bagger van vroeger.
Veel liever de "oude" uitzendingen van de NOS. Die waren prima.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:03 schreef RayMania het volgende:
Er moet veel veranderen aan de oude NOS, wil ik het leuk gaan vinden. Ik vond Talpa/RTL het prima doen; aandacht voor iedereen, niet te lange analyses, redelijk objectief.
Hopelijk slaat de NOS een nieuwe weg in en maakt het nu ook een kwaliteitprogramma, in plaats van die bagger van vroeger.
als jouw club voor het driebanden, paardspringen, hockey, reclame, journaal, reclame, tafeltennis kwam wel ja. Tenzij ze tegen de top 3 moesten, dan was het regelmatig subjectiviteit troef.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel liever de "oude" uitzendingen van de NOS. Die waren prima.
Gelukkig kwam "mijn" club (Feyenoord) altijd aan het begin met Ajax en PSV en zo hoort het ook. Beter dat dan lange reclames, irritante presentatoren en "analysten", verschrikkelijke interviewers en slecht commentaar.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
als jouw club voor het driebanden, paardspringen, hockey, reclame, journaal, reclame, tafeltennis kwam wel ja. Tenzij ze tegen de top 3 moesten, dan was het regelmatig subjectiviteit troef.
Behalve Jan Roelfs dan...quote:Op maandag 10 maart 2008 12:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik kan genieten van die commentatoren bij de NOS, pure kwaliteit imo..
Juist.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel liever de "oude" uitzendingen van de NOS. Die waren prima.
Alle voetbaluitzendingen van RTL vind ik storend op Voetbal Insite na. Naja ok alleen de stelling, dat is ook te kansloos
Tom heeft alleen nog niet door dat wij hem niet willen.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Leo is cult man.
Knap van Tom E. dat hij weet wat de mensen willen...
Moest om 18.30 beginnen maar ze stellen het uit voor het sportjournaal. Hoezo een voorteken.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks persconferentie in het Sportjournaal op Ned. 1
Volgens Ned1 is de persconferentie nog niet begonnen.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:43 schreef vw_caddy het volgende:
Persconferentie nu live op RTL4.
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Ned1 is de persconferentie nog niet begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |