ZA? Savannahquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, ook in de winter.
Maar Nederland is sowieso niet echt een cider-land, hier drinken ze breezer als alternatief voor bier. In GB en bijv. Zuid-Afrika (Hunter's Dry
) wordt het veel meer gedronken.
Ja Savannah is ook lekker. Maar ik gok dat je hier eerder Hunter's kan krijgen dan Savannah.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ZA? SavannahLekker. Je drinkt het uit zo'n breezerformaat flesje.
Een koele Strongbow lust ik trouwens ook wel; eens kijken of ik manlief zo gek krijgt dat ie morgen even langs de Leyweg rijdt.
Kijk, dan kan ik 'm vinden! Tnx!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja Savannah is ook lekker. Maar ik gok dat je hier eerder Hunter's kan krijgen dan Savannah.
En die Bierboutique zit aan de Leyweg naast die school die ze gesloopt hebben, nr. 800 ofzo.
tegenover het winkelcentrum, aan de kant van de tram.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:20 schreef Liejannuh het volgende:
Strongbow is lekker!
Kan wel eens een tussenstop maken bij die bierboutique.Waar zit ie ergens aan de Leyweg?
fles is 2 of 2,5 liter?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Gisterenavond 2,5 liter Strongbow uit de fles weggetikt en vanavond weer. Toch wel mooi dat ik die winkel gevonden heb
Een fles van 2 liter kost trouwens 6,50... Valt wel mee, in de pub betaal je 4,40 euro voor een pint volgens mij.
Je kan het soms via internet bestellen. En ook bij Gall & Gall - Maar mijn moeder heeft het een tijdje in de winkel gehad (Gall Leusden) maar daar was het vrij prijzig (twee nogwat voor 25cl).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:14 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de tip!
Ik zou bijna nu de auto inspringen... Uhmm, nee toch maar niet
Dat is logisch, want op fles betaal je er vaak een bonus bedrag voor. Strongbow van tap, Magners/Bulmers van flesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef lubje25 het volgende:
Heet het spul niet Strongbow? In de tent waar ik werk verkopen we het ook. Op fles, loopt voor geen meter trouwens.
En als je bij Gall lief vraagt en aangeeft een doos/tray af te willen nemen?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:51 schreef Superheld het volgende:
*Fan!
Zoek nog een bedrijf in Breda die t verkoopt, aangezien gall&gall niet meer levert.
QFTquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:46 schreef HeatWave het volgende:
En anders de Bierkoning in Amsterdam.
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Slijter op hoog Catherijne, 2,40 per halve liter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |