abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:06:00 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56219009
Volgens Palma gelooft Lieke iig haar eigen leugens....

Vervolg op [COS#3208] Iedereen weer droog? waar men zich nog zat te verkneukelen over het feit dat Brian op een echt fight gala gaat vechten...

Enig onderzoek wees echter uit dat Brian niet tegenover Joeri Mes in de ring zal staan (jammer...) maar tegen iemand die ook geen wedstrijdervaring heeft...
quote:
Brian uit de Gouden Kooi vecht op 17 februari aanstaande in Utrecht in het K-1 MAX Gala zijn eerste Kickbokspartij.

Deze wedstrijd is mogelijk gemaakt door Hans Nijman die al geruime tijd de trainer is van de bewoners van de Gouden Kooi. Verleden jaar heeft Hans Nijman al een balletje opgegooid bij de leiding van de Gouden Kooi, maar toen wilde men het nog niet. Nu wel, en kan Brian zich opmaken voor zijn eerste gevecht.

Tegenstander zal iemand zijn van gelijk niveau (geen wedstrijdervaring).
Bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496

Verder ging het er in de nachtCOS over dat Mikey bij de tandarts 32 (!!!) gaatjes moet laten vullen, en z'n verstandskiezen waarschijnlijk verwijderd moeten worden. Wat verder resulteerde in allerlei enge tandartsverhalen die ik maar overgeslagen heb

Luc deed nog even een rondje "kamperen in de slaapkamer" en begon weer eens een tent te bouwen...
Maar we kennen dat inmiddels van Luc, dus de kans is groot dat er verder niets gebeurd is.

Cap: BSOL

En degene die CP's ingezet had op het zoenen van Claire en Huub deze nacht kan ze afhalen bij Mikey want het werd gezellig in het bed van Huub, een overzichtje:

Cap: Vandaag...

Caps: BSOL

Cap: Prospera

Girls on top!!

Cap: Vandaag...

Was verder de vraag in de COS wat voor B&A standje dit was.... maar niemand leek het antwoord te weten.

En ondertussen ging het bij Huub en Claire gezellig door:

En na al die spanning in de slaapkamer heb je natuurlijk een sigaretje nodig:

Cap: Akveor

Maar ook een sigaret roken kan heel gezellig worden....

Caps: BSOL, complete serie hier

Gelukkig stonden de linkjes ook al snel in de COS
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:54 schreef BsJanssen het volgende:
Filmpjes:
versterkt geluid en meerdere camerastandpunten:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 1
en nogmaals:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 2
en ook in de woonkamer moet een tv momentje gemaakt worden:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 3
Verder waren Amanda en Brian enorm vroeg op vandaag... en vroegen ze zich om 06.40 uur af of er op dat moment ook streamers kijken... Ja dus

Caps: HiDiHo

En Amanda zegt Carlos te willen aanhouden na DGK, ze heeft hem nodig voor haar lijf...
Je stylistes zou ik niet aanhouden Amanda...

Cap: HiDiHo

En zelfs op dat onmogelijke tijdstip zijn B&A alweer instaat een onmogelijk gesprek te hebben:
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 07:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hebben het over de begintijd van hun relasie, terwijl het nog geen relasie was, maar Amanda dacht dat het al een relasie was.
Amanda: ja maar jij...
Brian: Ga je weer, ja maar jij.... Ga niet in de jij-mode praten

Nee, doe jij ook nooit Brian
Gelukkig zijn ze daarna wel weer hun bed in gegaan, zodat ze op een normaal tijdstip iig weer konden alsof ze er niet uit konden komen:

Cap: Beequeen

Verder is er wat commentaar van Mike en Palma over het feit dat kapitalist Jaap gisteren tijdens de stemming 300 CP's van armoedzaaiers Brian en Amanda durfde te vragen...
Zou dit onderwerp dan toch niet zo gevoelig liggen dat er helemaal niet over gesproken mag worden, of zijn Palma en Mike achter nog niet helemaal bijgepraat??

Tot slot zegt Palma met sommige bewoners af en toe een drankje te gaan drinken en dat ze anderen weer helemaal niet hoeft te zien... Ze wil echter van Selène dat deze het goedmaakt met Lieke...
Selène roept echter dat Lieke in haar eigen leugens is gaan geloven.. Palma vindt Lieke een strebertje en roept tot slot nog even dat dat Lieke niet geliefd maakt...

Laten we het er maar op houden dat we weten wie het zegt

[ Bericht 47% gewijzigd door Leandra op 22-01-2008 12:11:38 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:12:48 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56219165
Lekker snel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56219169
Lees net op villa vandaag dat Huub het alcohol verbod heeft overtreden....en dat ze hem misschien gaan straffen.

Laat me niet lachen de redactie/ FEBO is doodsbang voor huub en hebben hem totaal niet meer onder controle; hij roept steeds meer over ze on stream.
Waar zouden ze hem mee kunnen straffen?
Misschien zijn optredens cancellen maar dat durven ze toch niet.
pi_56219256
Leandra bedankt!
Ze zingen over Claire
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:18:27 #5
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56219311
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef diedirk het volgende:
Lees net op villa vandaag dat Huub het alcohol verbod heeft overtreden....en dat ze hem misschien gaan straffen.

Laat me niet lachen de redactie/ FEBO is doodsbang voor huub en hebben hem totaal niet meer onder controle; hij roept steeds meer over ze on stream.
Het lijkt me dat een optreden contractueel wordt vastgelegd, wat ze dan wel kunnen doen is geen nieuwe optredens meer boeken, alles wat er nu op de agenda staat zal hij toch wel moeten doen.
be nice or go away
pi_56219355
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef diedirk het volgende:

Bedoel je dit? Dit staat op villa vandaag.
Ook Huub nam een slok… Maar het alcoholverbod dan? Dat belooft wat voor vandaag…
Ik lees niks over straffen
het water roept
pi_56219382
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:18 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Het lijkt me dat een optreden contractueel wordt vastgelegd, wat ze dan wel kunnen doen is geen nieuwe optredens meer boeken, alles wat er nu op de agenda staat zal hij toch wel moeten doen.
Of gewoon weer een boete, Lieke heeft ook een boete gekregen voor het naast Huub op de grond spugen en het achterhouden van een oogpotlood, dus Huub mag gewoon een ton aan zijn broek krijgen.
Het is net een klein kind, als hem een vinger geeft neemt hij je hele hand, gisteren een slokje, vandaag een heel glas en morgen is hij gewoon weer straalbezopen.
pi_56219411
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef Varen het volgende:

[..]

Bedoel je dit? Dit staat op villa vandaag.
Ook Huub nam een slok… Maar het alcoholverbod dan? Dat belooft wat voor vandaag…
Ik lees niks over straffen
DIt staat er ook hoor ..:
Het mag dan misschien maar één slok geweest zijn; een verbod is een verbod en dit verhaal krijgt dan ook een staart. Zal hij vandaag gestraft worden voor zijn overtreding? En wat zal de strafmaat zijn?
pi_56219467
Volgens Palma zit er een wasbeertje in de boom. Het is een poesje op 7 meter in de boom
Brian wil de brandweer bellen of iemand met een ladder. Hij belt naar achter.
het water roept
pi_56219495
Heb een tijdje niet meer gekeken.maar zie ik het nu goed? Is de adoratie van de Huub fans nu helemaal over omdat de adoratie van Lieke voor Huub over is? Voor de tijd konden bepaalde users ieder bloed wel drinken wanneer Lieke werd aangevallen.

Eigenlijk wil ik gewoon even user zijn hier, Even weer meelurken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56219519

Kijken naar de poes
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:26:53 #12
145755 kahaarin
pi_56219522
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:21 schreef Verida het volgende:

[..]

Of gewoon weer een boete, Lieke heeft ook een boete gekregen voor het naast Huub op de grond spugen en het achterhouden van een oogpotlood, dus Huub mag gewoon een ton aan zijn broek krijgen.
Het is net een klein kind, als hem een vinger geeft neemt hij je hele hand, gisteren een slokje, vandaag een heel glas en morgen is hij gewoon weer straalbezopen.
Die boetes vind ik zo vaag, voor iemand mishandelen krijg je dezelfde boete als voor spugen of een oorbel gooien, daar klopt toch niets van?
Ik ben het er wel mee eens dat er iets aan gedaan moet worden, een laatste waarschuwing oid, maar ik vind dit eigenlijk niet echt een ton boete waard.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:27:12 #13
137949 Disana
pi_56219532
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef paddy het volgende:

Heb een tijdje niet meer gekeken.maar zie ik het nu goed? Is de adoratie van de Huub fans nu helemaal over omdat de adoratie van Lieke voor Huub over is? Voor de tijd konden bepaalde users ieder bloed wel drinken wanneer Lieke werd aangevallen.

Leuk je te zien

En natuurlijk zijn er nog mensen hier die Huub mogen, het hangt een beetje af van het tijdstip van de dag/nacht
pi_56219554
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef paddy het volgende:

Gezellig
Nee hoor, de Huub fans zijn er niet, ja ikke
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:27:58 #15
145755 kahaarin
pi_56219557
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef Varen het volgende:
Volgens Palma zit er een wasbeertje in de boom. Het is een poesje op 7 meter in de boom
Brian wil de brandweer bellen of iemand met een ladder. Hij belt naar achter.
De hond zit binnen naar ik aanneem?
Straks bijt Dilana nog.
be nice or go away
pi_56219599
Waar is Lieke?
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:29:45 #17
137949 Disana
pi_56219605
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

De hond zit binnen naar ik aanneem?
Straks bijt Dilana nog.
Wetende dat Dilana katten doodbijt, laten ze haar toch weer buiten lopen.
pi_56219618
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die boetes vind ik zo vaag, voor iemand mishandelen krijg je dezelfde boete als voor spugen of een oorbel gooien, daar klopt toch niets van?
Ik ben het er wel mee eens dat er iets aan gedaan moet worden, een laatste waarschuwing oid, maar ik vind dit eigenlijk niet echt een ton boete waard.
Dat hele boetesysteem slaat nergens op, helemaal niet als je aan de 30 euro boete denkt die Jaap heeft gekregen voor het vernielen van serviesgoed.
Maar een laatste waarschuwing. Ik denk dat de laatste waarschuwing richting Huub al een paar waarschuwingen geleden is. Een absoluut alcoholverbod is een ultieme laatste waarschuwing lijkt mij.

En ik ben nooit fan van Huub geweest, dus ook niet de laatste tijd veranderd.
pi_56219619
Brian is de poesjesredder van dgk....

weer een nieuwe taak heeft mijn nobele ridder op zich genomen........
*zucht*
pi_56219634
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Waar is Lieke?
naar huis
pi_56219647
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Waar is Lieke?
Die moest geloof ik vandaag naar het ziekenhuis voor die allergietesten.
pi_56219658
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
Brian is de poesjesredder van dgk....

weer een nieuwe taak heeft mijn nobele ridder op zich genomen........
*zucht*
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:33:46 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56219711
Ik ben fan van niemand. Mag dat ook? Ik was vroeger wel fan van Doe Maar. En van Prince. Maar toen was ik een bakvis. Nu heb ik wel voorkeuren, maar geen idolen. En al helemaal niet in DGK.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56219725
En ja hoor, Huub moet ineens heel nodig zijn kleding borstelen. Palma vertelt dat de kledingborstel in de la van Lieke ligt, dus Huub gaat nu de lade van Lieke doorzoeken naar de kledingborstel (en natuurlijk voor wat verder van zijn gading is). Volkomen legitiem, achteraf kan hij zeggen dat Palma had gezegd dat hij daar moest zoeken.
Wat een galbak is het toch, nu ineens heeft hij geen personeel nodig om dingen voor hem te zoeken of te doen.
pi_56219730
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Varen het volgende:

[..]

Gezellig
Nee hoor, de Huub fans zijn er niet, ja ikke
Mag hoor Het is tenslotte gespeeld daar. Maar ik begin nu meer en meer voor Jaap te worden. Alhoewel ik Lieke goed vind. Binnenkort (wanneer het weer wat rustiger in NWS is) ga ik toch die streams maar weer eens nemen Vorige week weer een paar keer gekeken en allemaal vreemde gezichten

Maar zal jullie de streams weer laten toelichten. Soms kreeg ik meer van jullie mee dan van de streams
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')