vuile duitser ik trapte erinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de Boer tekent contract tot einde seizoen 2007 - 2008
Tuurlijk, geintje moet kunnen. We hebben al zo weinig te lachen als Ajacied.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ach jah.. beetje humor moet kunnen toch? Als we nou echte transfer berichten kregen.. dan hoefden we het zelf niet te doen
Daarom.. eerder lachen als een boer met kiespijn..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Tuurlijk, geintje moet kunnen. We hebben al zo weinig te lachen als Ajacied.
quote:Ajax legt Roosendaals talent voor drie jaar vast
Dinsdag 22 januari 14:18 - Alex van Vogelpoep
Eredivisie - Rik Schouw zal morgen een driejarig contract tekenen bij Ajax. De zestienjarige speler laat in BN/De Stem weten dat dit voor hem een jongensdroom is. "De volgende stap op weg naar het grote werk." Het talent uit Roosendaal speelt in de succesvolle B1 van de Amsterdammers, die ongeslagen aan kop gaan in de Eredivisie.
Met het contract dat Schouw zal tekenen is hij er zeker van dat hij de volledig jeugdopleiding bij Ajax zal voltooien en één seizoen in het belofteteam aan het werk mag. De middenvelder hoopt vervolgens door te kunnen stoten naar de A-selectie. De jeugdspeler kwam eerder al uit voor RBC Roosendaal en begon bij de amateurs van DVO.
Hij speelde eerder al voor Oranje onder 17, maar is nu niet opgeroepen door bondscoach Albert Stuivenberg voor een voorbereidingstoernooi in het Spaanse La Manga. Over twee maanden moet Oranje zich namelijk zien te kwalificeren voor het EK.
Dat van Emanuelson ben ik met je eens maar de toegevoegde waarde van Rommedahl zie ik echt niet met al die rare voorzetjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Geld hebben we nou wel!
Rommedahl verkopen is gewoon niet nodig, hij is vaak nuttig en soms zelfs beslissend.
Trap Urby maar gewoon weg, die kost je elke week punten, Dennis wint ze nog wel eens...
Zagreb-uit scoorde hij een belangrijk doelpunt bijvoorbeeld. En hij heeft al een aantal keer bewezen na 70 minuten via een snelle counter met een assist de wedstrijd in het slot te gooien. Dan zou ik nog eerder Kennedy verkopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat van Emanuelson ben ik met je eens maar de toegevoegde waarde van Rommedahl zie ik echt niet met al die rare voorzetjes.
Daar zie ik inderdaad ook de meerwaarde niet van. Verkoop ze dan alletwee maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zagreb-uit scoorde hij een belangrijk doelpunt bijvoorbeeld. En hij heeft al een aantal keer bewezen na 70 minuten via een snelle counter met een assist de wedstrijd in het slot te gooien. Dan zou ik nog eerder Kennedy verkopen.
quote:Thomas Vermaelen bij selectie
De naam van Thomas Vermaelen staat woensdagavond voor het eerst sinds september weer op het wedstrijdformulier van Ajax 1. De Belg is volgens Adrie Koster fit genoeg om tegen FC Utrecht in actie te komen.
Of Vermaelen woensdagavond daadwerkelijk gaat spelen, is nog niet zeker. De verdediger begint niet in de basis. ,,Daar vinden wij het nog te vroeg voor”, vertelde Koster dinsdag tijdens de persconferentie. ,,Maar hij is fit genoeg om in te vallen.” Vermaelen, die in september zijn enkelband scheurde, kwam maandagavond in actie voor Jong Ajax. Met de Beloften speelde hij een oefenwedstrijd tegen Jong Haarlem. ,,Dat verliep prima”, aldus Koster. ,,Hij heeft vandaag ook helemaal geen last gehad tijdens de training.”
Natuurlijk werd er tijdens de persconferentie ook nog even teruggeblikt op de teleurstellende wedstrijd van afgelopen zondag. Klaas Jan Huntelaar, die met Maarten Stekelenburg de spelersgroep vertegenwoordigde tijdens de persconferentie, denkt niet dat de matige resultaten van de laatste weken woensdag nog een rol zullen spelen. ,,Iedere wedstrijd begint weer met 0-0, iedere wedstrijd is een kans om te laten zien wat je in huis hebt. Bij mij zullen die vorige duels zeker niet meer door mijn hoofd spoken.”
Hij had eigenlijk moet zeggen dat elke wedstrijd met 0-1 begint. Aangezien we na onze traditionele achterstand pas aan de wedstrijd beginnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
"Iedere wedstrijd begint weer met 0-0"
Godzijdank nouanders was het leed helemaal niet meer te overzien geweest.
Maar als Urby speelt staat het dus feitelijk al 1-1?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou Ajax, zou het best fijn vinden als wedstrijden eens met 1-0 voor Ajax begonnen. Dat scheelt echt enorm
.
Dan verklaart Colin waarom we al tijden 2 goals per wedstrijd tegenkrijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar als Urby speelt staat het dus feitelijk al 1-1?
Jammer dat Roger gestopt is. Puike linksback, zo bleek tegen Bremen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik stel voor dat we Juanfran terug halen. Dat was echt een succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |