We kunnen moeilijk telkens voor een duppie op de eerste rij zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet nog zien of Bruno Silva verdedigend gezien een versterking zal blijken ten opzichte van George Ogararu of Jurgen Colin, vooralsnog vind ik het veel teveel geld voor een subtopper.
Juustem, dat dus...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Dus Groningen moet hem maar laten gaan voor 1,5 miljoen, dan moet Ajax KJH maar laten gaan voor 10 miljoen? Heitinga moet maar 7 miljoen opbrengen dan?
Sneijder had voor 12 miljoen weggemoeten, want dat wou Real graag?
Bekijk het nou eens vanuit de positie van Groningen, die willen OOK hun selectie op peil houden, hoe hadden WIJ gereageerd als Heitinga nu verkocht zou zijn, ook al was het 20 miljoen?
John Mensah van Rennes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: scout nog een centrale verdediger bij de Africa Cup met het bord op schoot en klaar is Martin.
Ach, Ajax beloont hun koppigheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Face it, Groningen heeft dat miljoen extra helemaal niet nodig. De periode dat clubs hun spelers direct verkochten als Ajax/PSV/Feyenoord op de stoep stonden is voorbij.
Ja, of hij komt niet en vertrekt naar Engeland oid....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, Ajax beloont hun koppigheid.
Zou Ajax het slim/hard spelen, dan weet FCG dat het in de toekomst anders moet handelen.
Prima, dan halen wij toch gewoon iemand die beter is? Gianni Zuiverloon ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of hij komt niet en vertrekt naar Engeland oid....
Hij zorgde er zelf voor dat er in elk geval geen toekomst meer was bij FCG, dan moet Ajax toch niet degene zijn die water bij de wijn doet? Als Ajax nog een paar weken had gewacht, had FCG dolblij geweest met die twee miljoen euro.quote:HIj wil zelf weg, naar Ajax, daar kan Ajax opzich niets aan doen (behalve hem niet benaderen) en ik geef Groninigen groot gelijk dat ze geld willen zien.
En als hij juist een fout maakt? Of als juist George Ogararu goed redt?quote:Wat kan mij het nou schelen wat het allemaal kost, als hij morgen bij 2-1 voor Ajax de 2-2 eruit haalt oid hoor je er niemand meer over...
En al helemaal niet als hij een half jaar op de tribune heeft gezeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef Prosac het volgende:
Haalt Ajax hem op in de zomer (zoals eerst de bedoeling leek te zijn, maar Fiorentina wou dan ook) dan betalen ze echt geen 3,75 miljoen.
wie zegt dat? Silva, van Ginkel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En al helemaal niet als hij een half jaar op de tribune heeft gezeten.
We wachten al veel te lang op een nieuwe verdediger ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:21 schreef M0NTANA het volgende:
Hij zorgde er zelf voor dat er in elk geval geen toekomst meer was bij FCG, dan moet Ajax toch niet degene zijn die water bij de wijn doet? Als Ajax nog een paar weken had gewacht, had FCG dolblij geweest met die twee miljoen euro.
[..]
Mis je niks aan, smerige voetballer is dat. Met zn grafkopquote:
Zuiverloon gaat ook wel elke wedstrijd een keer goed in de fout, nu valt het minder op omdat Heerenveen goed aanvallend voetbal spelen. Toen vielen de fouten van Urby en Ogararu ook minder op.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:21 schreef M0NTANA het volgende:
Prima, dan halen wij toch gewoon iemand die beter is? Gianni Zuiverloon ofzo?
passje van zuiverloon op denneboomquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Zuiverloon gaat ook wel elke wedstrijd een keer goed in de fout, nu valt het minder op omdat Heerenveen goed aanvallend voetbal spelen. Toen vielen de fouten van Urby en Ogararu ook minder op.
Van mij mogen ze voor tien miljoen de hele scouting van SCH en FCG overnemen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik hoop dat Ajax nog een goede scout scout binnenkort!
Hier ook een paar Groningen fans op het werk: "Hij gaat niet weg, hij heeft een Groningen hart", vervolgens "Hij kan op de bank wegrotten" en "mooi dat hij weg is".quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:35 schreef El_Bassie het volgende:
Groningse fokkers/fans ook mooi bezig. Eerst is Silva een topper. Dan heeft Ajax interesse, dan is hij al een stuk minder goed. Als hij dan verkocht is, dan kan hij er opeens helemaal niets meer van.
Hoor je mij niet zeggen. Silva is een zeer goede speler met een geweldige wedstrijdinstelling.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:35 schreef El_Bassie het volgende:
Groningse fokkers/fans ook mooi bezig. Eerst is Silva een topper. Dan heeft Ajax interesse, dan is hij al een stuk minder goed. Als hij dan verkocht is, dan kan hij er opeens helemaal niets meer van.
Alsof Bruno Silva er hoogstpersoonlijk voor zorgt dan het onnodige punverlies verleden tijd is?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dan Montana? Dan had je 1.7 miljoen uitgespaard en was je zoveel verliespunten verder.
So fucking what?.
Yeah right.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:43 schreef DANILXL het volgende:
voor 750.000 meer had je steinsson kunnen halen
Ik denk dat dat de grote reden is waarom Ajax hem wil hebben. Hij laat de pootjes niet hangen maar blijft gewoon gaan. Harde werker die gewoon compleet leeggespeeld is na de een wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat missen we idd, een echte aanjager achterin...
Alsof niemand halen er hoogstpersoonlijk voor zorgt dat het onnodige puntverlies verleden tijd is?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof Bruno Silva er hoogstpersoonlijk voor zorgt dan het onnodige punverlies verleden tijd is?
Alsof de Roover zo geweldig isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef ericajax het volgende:
Pffff, voor 3 miljoen minder had je de Roover kunnen halen, Groningen doet het weer perfect, 3 miljoen rijker en ze missen er niks aan nu ze de Roover hebben.
lekker van Geel!
Nou ja met Vermalen, Heitinga en vertonghen en Silva achterin, Davids ervoor, kan je een stuk verder komen dan met : Urby "ik ben verdediger maar vleugelspits tijdens een counter van de tegenpartij is ook leuk" Emanuelson...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de grote reden is waarom Ajax hem wil hebben. Hij laat de pootjes niet hangen maar blijft gewoon gaan. Harde werker die gewoon compleet leeggespeeld is na de een wedstrijd.
Maargoed, ook Silva maakt regelmatig fouten achterin, je zult wel een middenvelder moeten opstellen die zijn fouten wil corrigeren. Lees ruimtes dichtlopen.
Iets met kleinere kans enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof Bruno Silva er hoogstpersoonlijk voor zorgt dan het onnodige punverlies verleden tijd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |