Twee miljoen nu of één miljoen euro over een half jaar (omdat Bruno Silva een half jaar niet speelt), ik denk dat FCG dan toch véél liever die twee miljoen nu heeft. Maar goed, FCG kwam tweemaal als winnaar uit de onderhandelingen omdat Ajax het veel te netjes speelde. Eigenlijk had Ajax nu vast moeten houden aan die twee miljoen euro, kijken of FCG dan nog zo blij was met die stoere houding.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar Groningen heeft het geld niet nodig en kan het zich dus permitteren om Silva een half jaar op de tribune te laten zitten. Het is niet meer zo als 10 jaar geleden, dat de subtoppers enkele spelers moeten verkopen om het hoofd boven water te houden.
Inderdaad je hebt maar 750.000 moeten neerleggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, dat mensen nog durven te zeiken dat ie 3.75 miljoen moest kosten.
Het is ook nooit goed he, stelletje jankerds..
Dat moet ie maar eens doen ja, zo´n grote brede neger van 2 bij 2 die gerust iemand onder het gras traptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: scout nog een centrale verdediger bij de Africa Cup met het bord op schoot en klaar is Martin.
De prijs vind ik idd ook niet echt belangrijk. Wat ik schrijnender vind is dat Silva kennelijk de enige optie was, en we dus bijna 2x de originele vraagprijs hebben betaald.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus.
Fuck dat geld. Gewoon spelers halen. ER MOET WAT ANDERS.
Laat ze desnoods maar TE veel geld uitgeven. Ik wil verdomme wel weer eens een landskampioenschap vieren.
Liever een speler die echt wat toevoegt voor veel geld dan een subtopper voor teveel geld.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus.
Laat ze desnoods maar TE veel geld uitgeven. Ik wil verdomme wel weer eens een landskampioenschap vieren.
Nee, sterker nog, jullie hadden Boakye helemaal niet moeten verkopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, gooi jij dan nog even de oneliner in de groep dat we Boakye voor 1 miljoen hadden moeten terugkopen, dan zijn we daar ook vanaf.
Tuurlijk is het veel.. Misschien ook te veel, lekker boeiend verder. Je kreeg ook nog 3 miljoen voor Maduro. Dus zoveel kost het allemaal niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Inderdaad. Eergisteren las ik nog: "maakt niet uit wat het moet kosten, als we maar versterkingen krijgen"
Al is 3,75m natuurlijk best veel
Ik zou zeggen: scout nog een centrale verdediger bij de Africa Cup met het bord op schoot en klaar is Martin.
Ik heb er gisteren bij Mali en Nigeria - Ivoorkust zat gezien die je zo kunt neerzetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat moet ie maar eens doen ja, zo´n grote brede neger van 2 bij 2 die gerust iemand onder het gras trapt
Man wij hadden Colinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, jullie hadden Boakye helemaal niet moeten verkopen.
Dat riep ik al voordat die hele Silva in beeld was.
Precies fuck die zak geld, landskampioen is veel belangrijker!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus.
Face it, Groningen heeft dat miljoen extra helemaal niet nodig. De periode dat clubs hun spelers direct verkochten als Ajax/PSV/Feyenoord op de stoep stonden is voorbij.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Twee miljoen nu of één miljoen euro over een half jaar (omdat Bruno Silva een half jaar niet speelt), ik denk dat FCG dan toch véél liever die twee miljoen nu heeft. Maar goed, FCG kwam tweemaal als winnaar uit de onderhandelingen omdat Ajax het veel te netjes speelde. Eigenlijk had Ajax nu vast moeten houden aan die twee miljoen euro, kijken of FCG dan nog zo blij was met die stoere houding.
Moet nog zien of Bruno Silva verdedigend gezien een versterking zal blijken ten opzichte van George Ogararu of Jurgen Colin, vooralsnog vind ik het veel teveel geld voor een subtopper.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk is het veel.. Misschien ook te veel, lekker boeiend verder. Je kreeg ook nog 3 miljoen voor Maduro. Dus zoveel kost het allemaal niet.
Ajax had versterkingen nodig. Daarvan is er nu 1 binnen.
dat is juist het probleem, dit is de enige versterking en dus zet je teveel geld op het verkeerde paard. er MOET gewoon nog een centrale verdediger en middenvelder bij. anders heb je niet veel aan Bruno Silva.. immers is hij verdedigend ook niet zo sterk alleen aanvallend beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax had versterkingen nodig. Daarvan is er nu 1 binnen.
We kunnen moeilijk telkens voor een duppie op de eerste rij zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet nog zien of Bruno Silva verdedigend gezien een versterking zal blijken ten opzichte van George Ogararu of Jurgen Colin, vooralsnog vind ik het veel teveel geld voor een subtopper.
Juustem, dat dus...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Dus Groningen moet hem maar laten gaan voor 1,5 miljoen, dan moet Ajax KJH maar laten gaan voor 10 miljoen? Heitinga moet maar 7 miljoen opbrengen dan?
Sneijder had voor 12 miljoen weggemoeten, want dat wou Real graag?
Bekijk het nou eens vanuit de positie van Groningen, die willen OOK hun selectie op peil houden, hoe hadden WIJ gereageerd als Heitinga nu verkocht zou zijn, ook al was het 20 miljoen?
John Mensah van Rennes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach, Ajax beloont hun koppigheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Face it, Groningen heeft dat miljoen extra helemaal niet nodig. De periode dat clubs hun spelers direct verkochten als Ajax/PSV/Feyenoord op de stoep stonden is voorbij.
Ja, of hij komt niet en vertrekt naar Engeland oid....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, Ajax beloont hun koppigheid.
Zou Ajax het slim/hard spelen, dan weet FCG dat het in de toekomst anders moet handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |