Alsof niemand halen er hoogstpersoonlijk voor zorgt dat het onnodige puntverlies verleden tijd is?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof Bruno Silva er hoogstpersoonlijk voor zorgt dan het onnodige punverlies verleden tijd is?
Alsof de Roover zo geweldig isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef ericajax het volgende:
Pffff, voor 3 miljoen minder had je de Roover kunnen halen, Groningen doet het weer perfect, 3 miljoen rijker en ze missen er niks aan nu ze de Roover hebben.
lekker van Geel!
Nou ja met Vermalen, Heitinga en vertonghen en Silva achterin, Davids ervoor, kan je een stuk verder komen dan met : Urby "ik ben verdediger maar vleugelspits tijdens een counter van de tegenpartij is ook leuk" Emanuelson...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de grote reden is waarom Ajax hem wil hebben. Hij laat de pootjes niet hangen maar blijft gewoon gaan. Harde werker die gewoon compleet leeggespeeld is na de een wedstrijd.
Maargoed, ook Silva maakt regelmatig fouten achterin, je zult wel een middenvelder moeten opstellen die zijn fouten wil corrigeren. Lees ruimtes dichtlopen.
Iets met kleinere kans enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof Bruno Silva er hoogstpersoonlijk voor zorgt dan het onnodige punverlies verleden tijd is?
Goede speler hoor. Doet niet onder voor Silva denk ik.quote:
Collin, Urby...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
NEC vriend van mij zegt dat ze een ajacied op proef krijgen.. iemand een idee?
tayfun candanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Die gast van KozakkenBoysquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
quote:Spelers op proef bij NEC van Ajax, Anderlecht en NK Donzale
NIJMEGEN - Bij NEC is sinds dinsdag de Sloveen Dzengis Cavusevic op proef.
De 20-jarige aanvaller speelt voor NK Donzale dat op dit moment bovenaan staat in de hoogste Sloveense voetbalcompetitie. Cavusevic maakte dit seizoen pas twee minuten zijn opwachting in de hoofdmacht van de Sloveense koploper.
Hoe lang zijn proefperiode bij de Nijmeegse club duurt, is niet duidelijk. Dinsdag speelt een selectie van NEC een oefenduel om enkele proefspelers nader aan het werk te zien. Naast Cavusevic en Nouri spelen ook een speler van Ajax en Anderlecht.
http://www.omroepgelderland.nl/pagina.php?id=43&bericht=40783
Tegen de andere 2 ook wel dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:13 schreef zjroentje het volgende:
Zonder Huntelaar en Suarez ga je bij Vitesse zeker de boot in.
Oh god, dat zie ik ook nog wel gebeuren, dat je zondag tegen onnodige gele of rode kaarten gaat lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:13 schreef zjroentje het volgende:
Zonder Huntelaar en Suarez ga je bij Vitesse zeker de boot in.
iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh god, dat zie ik ook nog wel gebeuren, dat je zondag tegen onnodige gele of rode kaarten gaat lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |